Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama täällä. Olin jo yhdenkin kommentin kirjoittanut, mutta en sitten lähettänytkään.Hienosti tässä itsekin kouliintuu
Mä oon kans monesti ollu vastaamassa, mut sit aatellu et äh, ei kannata :D Edelleen kyl satunnaisesti saatan sortua kommentoimaan, mut koko ajan harvemmin. Välillä vaan tuppaa olemaan vähän herkempiä päiviä ni sit vituttaa helpommin jotku kommentit.
 
vierailija
On ollut vähän ikävä keikkoja ja liven metsästyksiä. Mutta kohta mennään taas tällaisen suvannevaiheen jälkeen (mitä nyt näitä pikku karikoita puskee välillä). Täytyykin kerätä voimia, jos joutuu valvomaan harva se ilta ties kuinka kauan.
 
vierailija
Täällä palstoilla on hyvä tilaisuus harjoitella itsehillintää. Nytkin mun tekisi mieli kommentoida jotain, joka kuitenkin on selvästi trollaus/ärsytysmielessä laitettua, joten jätänkin kommentoimatta, ja suuntaan huomioni sen sijaan kivoihin kommentteihin. Koska mun vastaus trollille ei kuitenkaan edistä mitään asiaa, se vain kannustaa trollaajaa jatkamaan.
Juuri näin 👍 Toivottavasti tänään saadaan Juren kuvat vihdoin.
 
vierailija
Mä oon kans monesti ollu vastaamassa, mut sit aatellu et äh, ei kannata Edelleen kyl satunnaisesti saatan sortua kommentoimaan, mut koko ajan harvemmin. Välillä vaan tuppaa olemaan vähän herkempiä päiviä ni sit vituttaa helpommin jotku kommentit.
Mä pysyn silloin poissa, kun en vaan jaksa jankkausta ym. Ei vaan pysty ylläpitää omaa hyvää fiilistä silloin. Silloin seikkailen muilla alustoilla. Mut ei huolta, täällä ollaan kannen alla, valmiina nousemaan heti, kun fiilis nousee. 💚🩷
 
vierailija
On ollut vähän ikävä keikkoja ja liven metsästyksiä. Mutta kohta mennään taas tällaisen suvannevaiheen jälkeen (mitä nyt näitä pikku karikoita puskee välillä). Täytyykin kerätä voimia, jos joutuu valvomaan harva se ilta ties kuinka kauan.
Joo ens kuussa alkaa taas kivien metsästys :D Mä niin ootan niitä Kultsan keikkoja! Syyskuussa oli hirveen epätodellinen fiilis ku näki pojat livenä, saa nähä onks edelleen sama fiilis :D Ja kiva et tässä välissä on UMK ja Emmat ja sit vielä molemmilta uudet biisit, ni tää kuukaus menee varmaan tosi nopeesti :)
 
vierailija
Mä oon kans monesti ollu vastaamassa, mut sit aatellu et äh, ei kannata Edelleen kyl satunnaisesti saatan sortua kommentoimaan, mut koko ajan harvemmin. Välillä vaan tuppaa olemaan vähän herkempiä päiviä ni sit vituttaa helpommin jotku kommentit.
Tämä, ei tosiaankaan kannata provosoitua ja vastata! Se vaan ruokkii niitä trolleja. Jos kaikki ei hoksaa, niin minusta on ok huomauttaa, että taitaa olla trollauksesta kyse, mutta ei kannata jäädä inttämään.
 
vierailija
Joo ens kuussa alkaa taas kivien metsästys Mä niin ootan niitä Kultsan keikkoja! Syyskuussa oli hirveen epätodellinen fiilis ku näki pojat livenä, saa nähä onks edelleen sama fiilis Ja kiva et tässä välissä on UMK ja Emmat ja sit vielä molemmilta uudet biisit, ni tää kuukaus menee varmaan tosi nopeesti
Joo ens kuussa alkaa taas kivien metsästys Mä niin ootan niitä Kultsan keikkoja! Syyskuussa oli hirveen epätodellinen fiilis ku näki pojat livenä, saa nähä onks edelleen sama fiilis Ja kiva et tässä välissä on UMK ja Emmat ja sit vielä molemmilta uudet biisit, ni tää kuukaus menee varmaan tosi nopeesti
❤❤❤
 
vierailija
Mä pysyn silloin poissa, kun en vaan jaksa jankkausta ym. Ei vaan pysty ylläpitää omaa hyvää fiilistä silloin. Silloin seikkailen muilla alustoilla. Mut ei huolta, täällä ollaan kannen alla, valmiina nousemaan heti, kun fiilis nousee. 🩷
Voi kun pystyisin tekemään saman, toi on hyvä, terveellinen asenne. Taidan oikeasti olla vähän addiktoitunut tähän palstailuun, kun en pysty edes huonoina hetkinä kovinkaan hyvin irrottautumaan. Näennäisesti poistun, mutta kuitenkin vilkuilen sivut läpi ja saatan sortua vastaamaankin johonkin todella raivostuttavaan trolliin, vaikka tiedän sen olevan ihan turhaa. Ehkä mulle sopisi paremmin joku pienempi Discord-ryhmä tai vastaava, niin pysyisi ajan tasalla ja voisi aina heittää sopivan hetken tullen kommenttia, mutta moderaatio toimisi sellaisessa, niin ei tarvitsisi kestää sitä jankkausta.
 
vierailija
Mä pysyn silloin poissa, kun en vaan jaksa jankkausta ym. Ei vaan pysty ylläpitää omaa hyvää fiilistä silloin. Silloin seikkailen muilla alustoilla. Mut ei huolta, täällä ollaan kannen alla, valmiina nousemaan heti, kun fiilis nousee. 💚🩷
Samoin. Hämmästelen kyllä sitä, että edelleen osa palstalaisista ei osaa/pysty ohittamaan selviä provoja. Ihan vaan ohittamalla juttu kuolee aika nopeasti. Vähän aikaa tosin sitkeä provoaja voi omaa juttua jatkaa vastailemalla itselleen, mutta uusien aiheiden myötä kyllä se jalkoihin jää.
 
vierailija
Onkohan tosiaan niin että ccc nähtäisiin vielä alkuperäisessä kuosissa siellä UMK:ssa? Oon menossa sinne ja tätä tosiaan toivon sormet, varpaat, hiukset ja vaikka mitkä ristissä 😍
 
vierailija
Mä oon kans monesti ollu vastaamassa, mut sit aatellu et äh, ei kannata :D Edelleen kyl satunnaisesti saatan sortua kommentoimaan, mut koko ajan harvemmin. Välillä vaan tuppaa olemaan vähän herkempiä päiviä ni sit vituttaa helpommin jotku kommentit.
Hei hyvä me! Annetaan itsellemme pienet, kun ollaan pystytty hillitsemään itseämme. Ja joo, joinakin päivinä saattaa ärsyttää enemmän, mutta ehkä silloinkin toimii, jos pystyy vaan jotenkin huijaamaan oman huomionsa muihin asioihin. Täällä onneksi yleensä löytyy edes joku muukin meneillään oleva aihe, johon voi koittaa keskittyä. Nyt ois kyllä kiva, kun saatais pian uusia Damon-kuvia, että sais vähän kuvamayhemiä taas päälle.
 
vierailija
Hei hyvä me! Annetaan itsellemme pienet, kun ollaan pystytty hillitsemään itseämme. Ja joo, joinakin päivinä saattaa ärsyttää enemmän, mutta ehkä silloinkin toimii, jos pystyy vaan jotenkin huijaamaan oman huomionsa muihin asioihin. Täällä onneksi yleensä löytyy edes joku muukin meneillään oleva aihe, johon voi koittaa keskittyä. Nyt ois kyllä kiva, kun saatais pian uusia Damon-kuvia, että sais vähän kuvamayhemiä taas päälle.
Tai vaikka uusi live Lontoosta, tällä kertaa paremmilla nettiyhteyksillä. 🤞
 
vierailija
Hei hyvä me! Annetaan itsellemme pienet, kun ollaan pystytty hillitsemään itseämme. Ja joo, joinakin päivinä saattaa ärsyttää enemmän, mutta ehkä silloinkin toimii, jos pystyy vaan jotenkin huijaamaan oman huomionsa muihin asioihin. Täällä onneksi yleensä löytyy edes joku muukin meneillään oleva aihe, johon voi koittaa keskittyä. Nyt ois kyllä kiva, kun saatais pian uusia Damon-kuvia, että sais vähän kuvamayhemiä taas päälle.
Mayhemit on kyllä parasta, pienet tai suuret. Silloin hukkuu kyllä sinnikkäinkin provo positiivisten viestien alle, kun kukaan ei edes ehdi ärsyyntyä niistä viesteistä. Jospa tänä yönä tulisi nyt ne Juren kuvat? Ja aavistelen vähän, että tulisiko sieltä yllätyksenä myös vähintään yksi yhteiskuva kaikista Joksuista...
 
vierailija
Onko täällä Joksujen Tallinnan-keikalle meneviä? Milloin olette menossa, 4. vai 5.3.? Mietin että tuleeko liian kiire jos saapuu Tallinnaan muutama tunti ennen keikkaa. Pitäisi ehtiä heittää kamat hotellille ja sitten ehkä syödäkin jotain, ennen kuin suuntaa keikkapaikalle. Mun lippu on EE jolla pääsee soundcheckiin, milloin se sitten onkaan, ehkä jo pari tuntia ennen keikkaa? En osaa päättää menisinkö sittenkin jo 4.3. illalla. Mites te muut?
 

Yhteistyössä