No sitä mä en halua. Että vakuutus tulisi tuota kautta.Ainakin tuollaiset kuvat vakuuttaisivat ne viimeisetkin epäuskoiset.
Ei ehkä ollut, mutta ihan riittävästi paikalla ja riittävän lähellä, että ei oikein mitenkään voi todellisista unelmatreffeistä puhua. Hauska vastaus vaan Bojanilta treffikysymykseen.Ei ollut gf saunassa eikä vissiin Ihkussakaan.
Toihan ei kelläkään mitään suhdetta edes kertoisi, etäällä toisistaan istuivat, voisi olla Ronyn kumppani, ei ihmiset tiedöJa tuo merkitse mitä?.se oli ihan selvästi salaa kuvattu. Jos K olisi jotain tiedottaa halunnut eiköhän sen olisi tehnyt ihan omalla tilillään eikä tuntemattoman kaverinsa noin hämärästi. Hyvin mahdollista ettei edes tiennyt koko postauksessa. On ennenkin kertonut joutuneensa puuttumaan jälkikäteen kaveriensa postauksiin ylipäätään
I saw what I saw… and it was löööv jotain muuta kuin sanoilla uskoteltu bromanceNiin ja koko tämän ajan K on asunut avopuolisonsa kanssa ja gf ollut mukana bäkkäreillä ja elokuvailloissa Bn kanssa. On täysin eri asia puhua julkisuudessa bromancesta ja salata tyttöystävän olemassaolo teiltä ilkeiltä haukoilta.
No ystäviä varmaan ovat, mutta ei minua ainakaan pelkän ystävyyden seuraaminen kiinnosta.Minulle on ihan sama keben
Ei siellä kyllä ollut mitään naista mukana.
Mutta tarkoitus nyt oli sanoa välien edelleen olevan hyvät ja lämpimät. Mikään ei ole loppunut kuten ilmaisit.
Ei kyllä mitenkään hassutellut vastatessaan. Tässä vaan täytyy muistaa ettei treffit väättämäto tarkoita mitään romanttista.Ei ehkä ollut, mutta ihan riittävästi paikalla ja riittävän lähellä, että ei oikein mitenkään voi todellisista unelmatreffeistä puhua. Hauska vastaus vaan Bojanilta treffikysymykseen.
Katso peiliinKuka foliohattu täällä hölisee itsekseen keskellä yötä.
No ei ollut. Vaan se henkilö, joka on Seiskan kuvissa tulossa K:n seurassa Thaimaasta. Seiska kyllä tunnistaa henkilön, jonka kirjoittavat olevan kirjoilla samassa osoitteessa. Johan ne hänet ovat tunnistaneet, jotka näkivät instansa kun se vielä oli julkinen.Toihan ei kelläkään mitään suhdetta edes kertoisi, etäällä toisistaan istuivat, voisi olla Ronyn kumppani, ei ihmiset tiedö
Minua on se vain tässä kiinnostanutkin sen lisäksi että musiikki kiinnostaa ja urat.No ystäviä varmaan ovat, mutta ei minua ainakaan pelkän ystävyyden seuraaminen kiinnosta.
No jos ei kiinnosta, niin älä seuraa ja pysy poissa näiltä palstoilta. Se on niin helppoa. Montaa muuta kiinnostaa.No ystäviä varmaan ovat, mutta ei minua ainakaan pelkän ystävyyden seuraaminen kiinnosta.
Itseasiassa kuvassa näkyy päätön henkilö ilman mitään tunnistettavaa yhteyttä edes Käärijään. Ei ollut minusta edes samassa kuvassa.No ei ollut. Vaan se henkilö, joka on Seiskan kuvissa tulossa K:n seurassa Thaimaasta. Seiska kyllä tunnistaa henkilön, jonka kirjoittavat olevan kirjoilla samassa osoitteessa. Johan ne hänet ovat tunnistaneet, jotka näkivät instansa kun se vielä oli julkinen.
Ai ne viimeisen illan jalat? Ei sillä ole enää edes mitään väliä enää. Sen verran paljon kuvamateriaalia on jo muutenkin.Ne jalat sohvalla saattoivat olla kenen tahansa. Ehkä gf eikä jonkun muun
Salaako kuvattu. K ja gf istuvat pöydän vieressä vierekkäin ja kuva on otettu suoraan heistä. Ei K voi olla näkemättä sitä. Tuntemattoman kaverin instassa on muitakin kuvia Ksta. Että ei ihan tuntematon kaveri. Sama kaveri oli samalla reissulla thaikuissa. K tiesi tasan tarkkaan, että se kuva on kaverin julkisessa instassa. Ei ollut motään kiitettä sitä poistaa. Hyvää kuvaa avoparista. Ehkä näin halusi asian tulevan ainakin joillekin Ilmi. Ja kun sana ja kuvat leviävät kulovalkean tavoin.Ja tuo merkitse mitä?.se oli ihan selvästi salaa kuvattu. Jos K olisi jotain tiedottaa halunnut eiköhän sen olisi tehnyt ihan omalla tilillään eikä tuntemattoman kaverinsa noin hämärästi. Hyvin mahdollista ettei edes tiennyt koko postauksessa. On ennenkin kertonut joutuneensa puuttumaan jälkikäteen kaveriensa postauksiin ylipäätään
No voi zsiesus.Mulle tuli just mieleen mitä kuvaa K muistuttaa Kärika-kuvassa! Se oli mulla vaivaamassa ajatuksenkoppaa viimeiset tunnit, ja just hoksasin! Tää karhu jolla on semmoinen pitkä kieli: https://i.natgeofe.com/k/c483a663-f10b-41f9-ad47-14f08b1b2595/sun-bear-tongue_4x3.jpg
Oonko ainoa?
Huomattavaa yhdennäköisyyttä. Karhu taitaa näyttää söpömmältä.Mulle tuli just mieleen mitä kuvaa K muistuttaa Kärika-kuvassa! Se oli mulla vaivaamassa ajatuksenkoppaa viimeiset tunnit, ja just hoksasin! Tää karhu jolla on semmoinen pitkä kieli: https://i.natgeofe.com/k/c483a663-f10b-41f9-ad47-14f08b1b2595/sun-bear-tongue_4x3.jpg
Oonko ainoa?
Kyllä se julkisuuden suhteen aika tuntematon on. Ei tuota kyllä voi minään tiedonantona ottaa Käärijän itsensä kannalta. Toki voi olla tahoja jotka haluaisi asiaa esiin. Silti minusta itsestä on tuntunut. K ei halua mutta muut yrittää vihjailla.Salaako kuvattu. K ja gf istuvat pöydän vieressä vierekkäin ja kuva on otettu suoraan heistä. Ei K voi olla näkemättä sitä. Tuntemattoman kaverin instassa on muitakin kuvia Ksta. Että ei ihan tuntematon kaveri. Sama kaveri oli samalla reissulla thaikuissa. K tiesi tasan tarkkaan, että se kuva on kaverin julkisessa instassa. Ei ollut motään kiitettä sitä poistaa. Hyvää kuvaa avoparista. Ehkä näin halusi asian tulevan ainakin joillekin Ilmi. Ja kun sana ja kuvat leviävät kulovalkean tavoin.
Ei minuakaan. Mutta mua pitää tässä sen mahdollisuuden auki pitäminen (ja sen mahdollisuuteen uskominen), että gf ei ole K:lle tunnetasolla niin merkittävä ihminen, kuin oikean kumppanin tulisi olla, ja (mä siis kuvittelen että) hän tietää sen sydämessään ja vaistoillaan, jollei ajatuksen tasolla sitä tiedosta.No ystäviä varmaan ovat, mutta ei minua ainakaan pelkän ystävyyden seuraaminen kiinnosta.
Hoh hoijaa. Tämä iänikuinen pois potkiminen, kun muuta ei keksitä.No jos ei kiinnosta, niin älä seuraa ja pysy poissa näiltä palstoilta. Se on niin helppoa. Montaa muuta kiinnostaa.
Korj motään=mitään kiitettä=kiirettäSalaako kuvattu. K ja gf istuvat pöydän vieressä vierekkäin ja kuva on otettu suoraan heistä. Ei K voi olla näkemättä sitä. Tuntemattoman kaverin instassa on muitakin kuvia Ksta. Että ei ihan tuntematon kaveri. Sama kaveri oli samalla reissulla thaikuissa. K tiesi tasan tarkkaan, että se kuva on kaverin julkisessa instassa. Ei ollut motään kiitettä sitä poistaa. Hyvää kuvaa avoparista. Ehkä näin halusi asian tulevan ainakin joillekin Ilmi. Ja kun sana ja kuvat leviävät kulovalkean tavoin.