Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli että
Vaan minusta sen onko joku varattu vai ei voi julkistaa vain henkilö itse. Eikä ole tehnyt näin ja itse ruokkinut shippiä.
Niin? Kyllä hän silti on varattu. Se, ruokkiiko hän shippiä on ei-merkityksellistä. Merkityksellisiä ovat ainoastaan hänen aidot tunteensa niin Bojaniin kuin gf:nsäkin.
Minusta vain hwnnikö itse tietää onko johonkuhun sitoutunut. Ei muut. Eikä aina kyllä itsekään ole valmis olemaan itselleen rehellinen

Oli mitä vaan shippauksessa joka on lähtöisin henkilöltä itseltään tuskin on mitään pahaa
 
vierailija
Joo. Sen takia julkaistiin henkilön instassa jota ei monikaan seuraa tai edes tiedä ja poistettiin heti kun sai huomiota koska haluttiin tiedottaa asia.
Luuletko että Seiska ei sitä kuvaa ladannut. Niinhän minäkin tein, kun kaverin instan nimi oli monessa paikassa, kenellä se kuva oli. Ainoa juttu siinä on, että saako sen kuvan julkaista.
Se oli monta tuntia katsottavissa.
 
vierailija
Mua kiinnostaakon hänen aidot tunteensa. Olisi niin kutkuttavaa, jos niissä tapahtuisi etenemistä Bojanin kanssa! Gf siinä kulissina kivasti
Ja siis niinhän niissä tosiaan onkin tapahtunut, ensin viisut, sitten Tavastia ja Suomivisiitti 1.0, sitten Nt eli Suomivisiitti 2.0 ja sitten tosiaan nämä kaikki: Juurihan haastattelussa mainitsi että rakastavat yhdessä. 🤭 B kertoi olleista unelmatreffeistä yms. Ei nyt kovin kylmältä vaikuta
😊
 
vierailija
Luuletko että Seiska ei sitä kuvaa ladannut. Niinhän minäkin tein, kun kaverin instan nimi oli monessa paikassa, kenellä se kuva oli. Ainoa juttu siinä on, että saako sen kuvan julkaista.
Se oli monta tuntia katsottavissa.
Ja tuo merkitse mitä?.se oli ihan selvästi salaa kuvattu. Jos K olisi jotain tiedottaa halunnut eiköhän sen olisi tehnyt ihan omalla tilillään eikä tuntemattoman kaverinsa noin hämärästi. Hyvin mahdollista ettei edes tiennyt koko postauksessa. On ennenkin kertonut joutuneensa puuttumaan jälkikäteen kaveriensa postauksiin ylipäätään
 
vierailija
Ja siis niinhän niissä tosiaan onkin tapahtunut, ensin viisut, sitten Tavastia ja Suomivisiitti 1.0, sitten Nt eli Suomivisiitti 2.0 ja sitten tosiaan nämä kaikki: Juurihan haastattelussa mainitsi että rakastavat yhdessä. B kertoi olleista unelmatreffeistä yms. Ei nyt kovin kylmältä vaikuta
Ja mä lisään vielä; jos ovatkin loppujen lopuksi ”vain” ystäviä, niin sitten ovat. Se ei minua harmita.
Se kyllä vähän harmittaisi, jos K alkaisi yks kaks postata *ihkuja* sylikkäin-kuvia gf:nsä kanssa. Siitä tulisi vähän sellainen A slap in the face -olo. Että ei pliis sitä, vaikkei juttu B:n kanssa etenisikään koskaan.
 
vierailija
Juurihan haastattelussa mainitsi että rakastavat yhdessä. B kertoi olleista unelmatreffeistä yms. Ei nyt kovin kylmältä vaikuta
No, ensinnäkin tuo love sanan käyttö on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Sitä voi heitellä suunnilleen kelle tahansa. Ja se B n vapautunut käytös kertoo vain siitä, että ovat vain ja ainoastaan kavereita. Oikeat unelmatreffit?, kun porukkaa on mukana vaikka kuinka paljon mukaan lukien treffien toisen osapuolen gf.
 
vierailija
No, ensinnäkin tuo love sanan käyttö on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Sitä voi heitellä suunnilleen kelle tahansa. Ja se B n vapautunut käytös kertoo vain siitä, että ovat vain ja ainoastaan kavereita. Oikeat unelmatreffit?, kun porukkaa on mukana vaikka kuinka paljon mukaan lukien treffien toisen osapuolen gf.
Ei ollut gf saunassa eikä vissiin Ihkussakaan.
 
vierailija
Ja siis niinhän niissä tosiaan onkin tapahtunut, ensin viisut, sitten Tavastia ja Suomivisiitti 1.0, sitten Nt eli Suomivisiitti 2.0 ja sitten tosiaan nämä kaikki: Juurihan haastattelussa mainitsi että rakastavat yhdessä. B kertoi olleista unelmatreffeistä yms. Ei nyt kovin kylmältä vaikuta
Niin ja koko tämän ajan K on asunut avopuolisonsa kanssa ja gf ollut mukana bäkkäreillä ja elokuvailloissa Bn kanssa. On täysin eri asia puhua julkisuudessa bromancesta ja salata tyttöystävän olemassaolo teiltä ilkeiltä haukoilta.
 
vierailija
Ja mä lisään vielä; jos ovatkin loppujen lopuksi ”vain” ystäviä, niin sitten ovat. Se ei minua harmita.
Se kyllä vähän harmittaisi, jos K alkaisi yks kaks postata *ihkuja* sylikkäin-kuvia gf:nsä kanssa. Siitä tulisi vähän sellainen A slap in the face -olo. Että ei pliis sitä, vaikkei juttu B:n kanssa etenisikään koskaan.
Ainakin tuollaiset kuvat vakuuttaisivat ne viimeisetkin epäuskoiset.
 
vierailija
Minulle on ihan sama keben
No, ensinnäkin tuo love sanan käyttö on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Sitä voi heitellä suunnilleen kelle tahansa. Ja se B n vapautunut käytös kertoo vain siitä, että ovat vain ja ainoastaan kavereita. Oikeat unelmatreffit?, kun porukkaa on mukana vaikka kuinka paljon mukaan lukien treffien toisen osapuolen gf.
Ei siellä kyllä ollut mitään naista mukana.

Mutta tarkoitus nyt oli sanoa välien edelleen olevan hyvät ja lämpimät. Mikään ei ole loppunut kuten ilmaisit.
 

Yhteistyössä