Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei, voidaanko sopia kaikki muut, ettei tälle sisäisesti rumalle jankkaajalle vastata mitään enää? Haluan nähdä, kuinka paljon viestejä hän täällä itsekseen lähettelee. Oletan siis tästä lähin, että jokainen tuohon jankkausaiheeseen liittyvä viesti on häneltä. Öitä kaikille!
 
vierailija
No tottakai on tehty epämiellyttävän näköinen! Noi jotka väittää että se on mielestään kuuma on niitä samoja jotka vauvalla sanoi että heidän mielestään K vaipoissakin olisi kuuma, eli sana ei tarkoita enään yhtään mitään.
Öö, en kyllä todellakaan ollut siellä sitä komppaamassa. 😂 Siis kuuma ihminen ja kuuma look noissa kuvissa mielestäni. Ei mitenkään vastenmielinen, pikemminkin päinvastoin. Oon palannut kuvaan laittoman usein.
 
vierailija
Kertokaa miten te pystytte shippaamaan parisuhteessa ja avoliitossa asuvaa henkilöä toiselle miehelle? Mun moraali ei taivu edes leikisti tollaseen.
Mulla se heidän yhteen toivomisensa ja rakastumisensa luuleminen alkoi ennen kuin tiesin gf:stä. Kun kuulin hänestä mutta siitä, ettei K halua kertoa että häntä on tajusin, että sellaiseen ihmiseen et ole tunnetasolla kovinkaan kiintynyt.
Kun kuulin siitä viis biisin ekaa kertaa vähän sen jälkeen se tuki ajatuksiani tästä; luotto ja usko naisiin oikeasti on mennyt.
Se, että K piilottelee naista saa tämän tunnetasollani tuntumaan hänelle ei-tärkeältä, ei-merkitykselliseltä. Toki järjellä tajuan, että K saattaa luulla ja olettaa itse, että NM on hänelle tärkeä.
Mutta koska teot eivät puhu sen puolesta = henkilö ei sitä ole.
 
vierailija
Joku aina korostaa, mitä suurin osa porukasta on tehnyt omaan mielipiteeseen vedoten
Instagram on 100% visuaalinen alusta, mutta edes kuvan väitetty "taiteellinen meriitti" ei saanut ihmisiä siellä painamaan tykkää-nappia jonkinlaisena myönnytyksenä, vaan yli 70% K:n faneista pudisti päätään ja sulki kuvan ilman sydämen painamista. K olisi voinut ottaa selfien itsestään prisman käytävällä verkkareissa ja se kuva olisi saanut tuplasti niin paljon tykkäyksiä tässä ajassa.
 

Yhteistyössä