Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, onneksi ei tarvitse sotkea merkittävästi suunnitelmia, vaikkei levyn sisältö syystä tai toisesta valmistuisikaan ajoissa. Kiertueelle on kuitenkin varmaan saatu uutta musiikkia, ja levyn saa kuitenkin äänitettyä jossain valmiiksi ennen sitä luvattua syksyä. Joskus elämä vie mennessään ja suunnitelmat muuttuvat. :)
 
vierailija
Sama. Tai tämän tyyppisistä, minusta tämä on yksi ihaimpia kuvia hänestä, satuwlphoto: https://www.instagram.com/p/Cz_pLQctb08/?igsh=ajQzOWE0MTNqNnNi
Minulla on se puhelimen taustakuvana ja tuntuisi ihan hirveältä vaihtaa sitä mihinkään tuollaiseen huumeaddiktin synkkään.
Tämäkin kuva on minusta kiinnostavampi kuin Damonin kuvat: https://www.tumblr.com/leopardom/736906085867323392/dunno-where-this-came-from-but-can-we-agree-that?source=share
Toki noilla Damonin kuvilla on paikkansa ja jotain puolia esittävä osansa, mutta en kyllä vilkaise varsinaisesti toista kertaa ne nähtyäni.
Tälläiset ovat myös minun suosikkeja. Bojanin hymykuvat ovat parhaita, niistä saa energiaa itsekin.
 
vierailija
Kirjoittajana tiedän kyllä miten inspiraatio toimii, mutta toisaalta jos on haluttu pitää jokin pidempi "sessio", miltä minusta kuulostaa kun 2 kk oleskelua on vieläpä haluttu kutsua Lontooseen muutoksi (vaikka useimmat ihmiset eivät kutsuisi) korostaen sen pituutta ja yhtenäisyyttä.
En kyllä näe yhteyttä tuolla ”muutto”-sanalla ja biisien teolla. He halusivat vaihtaa maisemaa ja 2 kk on siihen ihan hyvä aika.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kirjoittajana tiedän kyllä miten inspiraatio toimii, mutta toisaalta jos on haluttu pitää jokin pidempi "sessio", miltä minusta kuulostaa kun 2 kk oleskelua on vieläpä haluttu kutsua Lontooseen muutoksi (vaikka useimmat ihmiset eivät kutsuisi) korostaen sen pituutta ja yhtenäisyyttä.
Mun mielestä Joksut on käyttänyt sanaa move, joka on sitten suomennettu muutoksi. Englanniksi sanan merkitys ei kuitenkaan ole ihan noin suppea vaan pienemmästä ja väliaikaisemmastakin siirtymisestä voi olla kyse. Let’s move! Move your body!
 
vierailija
OT, mutta puhuttiin aiemmin intuitiosta joskus viime viikolla. Olen se, jonka työ perustuu lähinnä intuitioon, mikä on muuten erittäin jees, paitsi nyt se intuitio on ollut rikki ja menee aikas hankalaksi tehdä duunia. :p
 
vierailija
Mun mielestä Joksut on käyttänyt sanaa move, joka on sitten suomennettu muutoksi. Englanniksi sanan merkitys ei kuitenkaan ole ihan noin suppea vaan pienemmästä ja väliaikaisemmastakin siirtymisestä voi olla kyse. Let’s move! Move your body!
Mun mielestä muutto sopii ihan hyvin tähän kontekstiin suomeksikin. Voisin ihan hyvin sanoa, että muutan ulkomaille kahdeksi kuukaudeksi tai että muutan Espanjaan talveksi.
 
vierailija
Oliko Damonin igssä ollut kuva sama kuin tämän faninsa storyssa? Muistaako kukaan muu sellaista, että kun B kertoi Lontooseen menosta, hän sanoi 2kk, mutta kaksi kertaa lennämme muualle sinä aikana. Toinen oli Hollanti, mikä on toinen?https://www.instagram.com/stories/damonbakeredits/3291599141694895981?utm_source=ig_story_item_share&igsh=eGhkdWwwdXU1cmE=
Mun muistaakseni sanoi, että lentävät kahdelle keikalle sinä aikana, ei että lentäisivät kaksi kertaa muualle. Ja niitä keikkoja Hollannissa oli kaksi.
 
vierailija
Yöllä oli täällä fanitaiteesta, ja jos vielä viivähdetään siinä, niin mä oon kyllä nauttinut siitä, miten Damonin kuvat on inspiroineet fanitaiteen tekijöitä. Tuo hienon lisäulottuvuuden tähän kaikkeen.
Tässä muutama mun suosikki Bojanin kuvista eri tyyleillä:


 
vierailija
Oliko Damonin igssä ollut kuva sama kuin tämän faninsa storyssa? Muistaako kukaan muu sellaista, että kun B kertoi Lontooseen menosta, hän sanoi 2kk, mutta kaksi kertaa lennämme muualle sinä aikana. Toinen oli Hollanti, mikä on toinen?https://www.instagram.com/stories/damonbakeredits/3291599141694895981?utm_source=ig_story_item_share&igsh=eGhkdWwwdXU1cmE=
On sama, en itse ehtinyt näkemään, mutta tuota kuvaa jaettu myös Twitterissä.
 
vierailija
Mun muistaakseni sanoi, että lentävät kahdelle keikalle sinä aikana, ei että lentäisivät kaksi kertaa muualle. Ja niitä keikkoja Hollannissa oli kaksi.
Mäkin muistan että olisivat sanoneet että heillä on kaksi keikkaa Lontoon reissun aikana eli ne Hollannin keikat. Mistään muusta reissusta eivät ole puhuneet eli tuon idean on täytynyt tulla Lontoossa ja vahvasti veikkaan jotain yhteistyötä Damonin kanssa eli ehkä käyvät joksujen studiolla kuvaamassa jotain
 
vierailija
Kirjoittajana tiedän kyllä miten inspiraatio toimii, mutta toisaalta jos on haluttu pitää jokin pidempi "sessio", miltä minusta kuulostaa kun 2 kk oleskelua on vieläpä haluttu kutsua Lontooseen muutoksi (vaikka useimmat ihmiset eivät kutsuisi) korostaen sen pituutta ja yhtenäisyyttä.
Älä edes yritä. Jokerit ei voi toimia ikinä väärin tällä palstalla😆
 
vierailija
Yöllä oli täällä fanitaiteesta, ja jos vielä viivähdetään siinä, niin mä oon kyllä nauttinut siitä, miten Damonin kuvat on inspiroineet fanitaiteen tekijöitä. Tuo hienon lisäulottuvuuden tähän kaikkeen.
Tässä muutama mun suosikki Bojanin kuvista eri tyyleillä:


Joo on taitavasti tehtyä fanitaidetta on tullut kyllä paljon. Varmasti Damonistakin on luovana ihmisenä hienoa että niitä tehdään, ehkä uutta hänellekin että töistään tehtyä taidetta tulee niin paljon. Hänhän kannustaa instateksteussäänkin aina muita aloitteleviakin taiteilijoita uskomaan omaan tekemiseensä.
 

Yhteistyössä