Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan tulossa vielä lisää kuvia? Tässä setissä ei ole vielä ollut mitään rekvisiittaa vrt. Kris ja Bojan eikä yhtä selkeää tarinallisuutta. Damon ei myöskään tägännyt kumpaakaan kuviin eikä ”chapteria” edes mainittu. Ehkä tämä on pelkistetympi setti, jos ei ole tutustunut Naceen ja Janiin yhtä hyvin.
Mulla vähän epäilys et molemmat oli niin epämukavuusalueella et halusivat tehdä yhdessä nämä senkin takia ja oli siinä yhdessä kuva numerot 3 ja 4. Voi olla ettei ehkä enempää tulee tai sit tulee en tiiä
 
vierailija
Kysyn täälläkin samaa mikä on teidän tähän astisista tulleista kuvista lemppari? Mulla on Krisin seinään nojaus kuva ja Nacen vika yksilökuva!
No jos mäkin nyt tunnustan jotain; olen niin sen yhden B-alkuisen lumoissa, etten ole edes katsonut noita muita kuvia. Sairauslomalle tämä hullaantuminen ei ole minua (vielä) vienyt. 🫣 Helpottaa, että tämän saa jakaa muiden kanssa (vai pahentaako?).
 
vierailija
Ihan kiinnostavana kuriositeettina, että sen lisäksi että se tänne 21.12. postaamani oraakkelikorttiluenta ennusti Conorin manageriuden varmistuvan ja että Jokereiden seuraavan sinkun aihe olisi diippi introspektio (tämä ei siis silloin ollut vielä tiedossa), niin Jancelle nostettu korttihan oli FREE, jota en silloin osannut ollenkaan tulkita. Mutta itselleni se ainakin aukenee nyt paremmin. :)

-energiamamma
 
vierailija
No jos mäkin nyt tunnustan jotain; olen niin sen yhden B-alkuisen lumoissa, etten ole edes katsonut noita muita kuvia. Sairauslomalle tämä hullaantuminen ei ole minua (vielä) vienyt. 🫣 Helpottaa, että tämän saa jakaa muiden kanssa (vai pahentaako?).
En oikeastaan osaa sanoa ovatko B n kuvat minusta parhaita siksi, että ovat hyviä vai siksi, että niissä on B. Pidän myös joistakin Krisin kuvista, mutta osa jää jostain syystä vähän vaisuiksi. Jää tunne, että Krisistä saa irti enemmän.
Ihmettelen miksi Jan on piilotettu noin täysin hiusten taakse, eikö Jan oikein pidä kuvattavana olemisesta.
 
vierailija
Ihan kiinnostavana kuriositeettina, että sen lisäksi että se tänne 21.12. postaamani oraakkelikorttiluenta ennusti Conorin manageriuden varmistuvan ja että Jokereiden seuraavan sinkun aihe olisi diippi introspektio (tämä ei siis silloin ollut vielä tiedossa), niin Jancelle nostettu korttihan oli FREE, jota en silloin osannut ollenkaan tulkita. Mutta itselleni se ainakin aukenee nyt paremmin.

-energiamamma
👍
 
vierailija
Eh, kun laittaa yhden slovenialaisista suosikkibiiseistäni (Marija) Spotifyn hakuun, niin sieltä tulee ehdotuksina Justin Bieberin Maria, se euroviisubiisi Molitva (josta Bojan taisi tykätä kovasti) ja joku artisti, jonka profiilikuvassa lukee isolla "Ljubav". When everything reminds you jne. :p
 
vierailija
Kysyn täälläkin samaa mikä on teidän tähän astisista tulleista kuvista lemppari? Mulla on Krisin seinään nojaus kuva ja Nacen vika yksilökuva!
Kris: kukka korvan takana & seinään nojaus
Nace: lähikuvat kasvoista (ne jotka julkaisi feediin)
Jan: se jossa käsi kasvoilla
Jan & Nace: kaikki mut erityisesti se jossa Janin käsi Nacen kasvoilla
Bojan: kaikki (joo olen bojanisti!) mut erityisesti värikuva pörröpaidassa, nahkahousukuva, ne kuvat joissa piikkipanta käsivarressa, se lähikuva jossa toinen silmä kiinni sekä tietysti ne kaksi jotka julkaisi feedissä (HOT)
 
vierailija
Meinaa ton K:n hiljaiselon takii lähtee ajatukset pikkasen laukalle :D Joo järjellä ajateltuna se tuskin on menossa mihinkään ku ens viikolla on UMK ja varmasti on harkkoja. Eikä oo myöskään kauaa ku pojat näkee. Mut silti takaraivossa pyörii ihan pikkiriikkinen ajatus et mitä jos :D
 
Apua sentään, nuo kuvat on niin upeita! 😍 Minneköhän noita laittaisi ihanasti esille että saisi säännöllisin väliajoin ihailla? Yksi Bn kuva jo taustakuvana, lukitusnäytössä taas yhteiskuva Kn kanssa. Pitäisiköhän tilata muutama Ifolorilta ja liimata vaikkapa vaatekaapin oveen 🤭
You need multiple computer screens, there is no other way!!! 🤭
 

Yhteistyössä