Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siirappisuuskohtaukset on erittäin sallittuja Ja joo vauvan ketjussa ollu kyl aika raskasta Onneks siellä jotku kuitenki yrittää pitää parempaa tunnelmaa yllä. Ja onneks se maaliskuu sieltä tulee nopeesti, ei oo enää pitkä aika ku pojat taas näkevät Ja silloin todellakin on JOULU
Täällä on kyllä ollut ihana tunnelma hetken taas. Aina välillä tännekin joku jankkari löytää, mutta enimmäkseen täällä saa olla rauhassa, toisin kuin Vauvalla. Käyn siellä joka päivä keskustelemassa, mutta ei se yksin tunnelman ylläpitäminen oikein onnistu. Lisäksi väsyttää ihan helkutisti ne trollien viestit ja tahalliset provot, jotka ei vain vaikuta vähenevän. Ihmetyttää todella, että jotkut jaksavat niin pitkään häiritä keskustelua. Hyvinä hetkinä tosin Vauvalla tunnelma on yhä kohdillaan, ja silloin näkyy, että keskustelemassa on vain vakkareita, jotka hallitsee huumorin ja ovat asiallisia toisiaan kohtaan. Jotenkin toivoisi, että sen tietyn porukan saisi vain purkitettua ja pidettyä kasassa, koska on oikeasti todella kiva jutella teidän kaikkien kanssa. Onneksi on tämä puutarha sentään.

Mutta aina kun jotain tapahtuu, niin kaikki kyllä ryntää mayhemien viettoon Vauvalle, ja sitä karnevaalitunnelmaa ei kyllä korvaa mikään. Seuraavia Jance-kuvia odotellessa, tai vielä parempaa, sitä maaliskuuta ja Joksujen keikkoja ja livejä ja etkoja ja jatkoja ja K/JO-jälleennäkemistä!
 
vierailija
Täällä on ollut tosi mukava tunnelma viime päivinä. Kiitos! Tulee vaan paha mieli kun koittaa käydä Vauvaa lukemassa. Aamulla oli niin kiva olo mutta nyt mieli aika maassa, mutta onneksi täällä on mahtava meininki. Vaikka ollaan täällä ihan anonyymisti niin haluaisin vaan sanoa että olette tärkeitä Nyt saa taas riitää tämä siirappisuuskohtaukseni tältä erää, tämä ehdottelee tupenrapinoita. Enemmänkin MRS <3.
Älä anna tuon trollauksen vaikuttaa. Siellä on selvästi yksi tai korkeintaan muutama tyyppi, jotka on kaikessa vastahankaan, nälvii muita ja nostaa esille kaikkea mikä muita ärsyttää. Peukuttaa omia juttujaan myös. Näkee ihan selvästi tuon kuvion. Ja ainakin se yksi trolli on ollut siellä kauan, muuttaa tyyliään aina tilanteen mukaan. Ja jauhaa sitten sitä juttua. Motiiveja tuohon ketjussa roikkumiseen voi vaan ihmetellä. Enkä siis laske trollailuksi fiksuja eriäviä mielipiteitä, ne on erikseen, eikä mua ainakaan sellaiset haittaa. Enkä piittaa siitä kuka shippaa ja ketä. Mutta tuon trollauksen tunnistaa silti helposti vaikka muuttaa vähän aihetta välillä. Ignooratkaa vaan ne jutut. En kommentoi itsekään enempää tähän, vaikka tulisi nyt kohta väittämään vastaan.
 
vierailija
Älä anna tuon trollauksen vaikuttaa. Siellä on selvästi yksi tai korkeintaan muutama tyyppi, jotka on kaikessa vastahankaan, nälvii muita ja nostaa esille kaikkea mikä muita ärsyttää. Peukuttaa omia juttujaan myös. Näkee ihan selvästi tuon kuvion. Ja ainakin se yksi trolli on ollut siellä kauan, muuttaa tyyliään aina tilanteen mukaan. Ja jauhaa sitten sitä juttua. Motiiveja tuohon ketjussa roikkumiseen voi vaan ihmetellä. Enkä siis laske trollailuksi fiksuja eriäviä mielipiteitä, ne on erikseen, eikä mua ainakaan sellaiset haittaa. Enkä piittaa siitä kuka shippaa ja ketä. Mutta tuon trollauksen tunnistaa silti helposti vaikka muuttaa vähän aihetta välillä. Ignooratkaa vaan ne jutut. En kommentoi itsekään enempää tähän, vaikka tulisi nyt kohta väittämään vastaan.
👍❤
 
vierailija
Tää on ihan naurettavaa ja hävettävää. Mulla loppuu sairausloma huomenna ja en ole vieläkään työkykyinen palaamaan. Ja nämä kuvajutut ei yhtään auta asiaa... Vaikka en ihannoi niitä kovin paljon, liian synkkiä mulle, mutta silti haluan tietää mitä sieltä on tulossa, plus se uus biisi. Mitä mä sanon huomenna työterveyslääkärille etten voi vIelä palata töihin 😂 Pomo soitti tänään huolissaan että palaanko enää töihin ja huokaisi helpotuksesta kun sanoin että palaan. Mutta tätä menoa en ole ollenkaan varma 😅 Ja kyllä, olen todellakin AASI 😂
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tää on ihan naurettavaa ja hävettävää. Mulla loppuu sairausloma huomenna ja en ole vieläkään työkykyinen palaamaan. Ja nämä kuvajutut ei yhtään auta asiaa... Vaikka en ihannoi niitä kovin paljon, liian synkkiä mulle, mutta silti haluan tietää mitä sieltä on tulossa, plus se uus biisi. Mitä mä sanon huomenna työterveyslääkärille etten voi vIelä palata töihin Pomo soitti tänään huolissaan että palaanko enää töihin ja huokaisi helpotuksesta kun sanoin että palaan. Mutta tätä menoa en ole ollenkaan varma Ja kyllä, olen todellakin AASI
Kyllä tässä nyt on syytä epäillä niin sanottua hullun naudan tautia, sen harvinaista balkanilaista muotoa 😥 Oireina kehollinen ja mielen tasolla tapahtuva kiihkeystila, johon ei näytä olevan muita hoitomuotoja kuin visuaalinen altistaminen valokuvataiteelle, johon keskittymisellä pyritään tasaamaan dopamiinitasoja. Erityisesti paidattomien yksilöiden havainnointi kuvista voi tuoda helpotusta. Myös audiolähtöinen altistus slovenialaisittain lausutuille konsonanteille voi tasata hermoston tilaa. Työyhteisön pitää ymmärtää tilan vakavuus, ja tarjota sopivissa määrin mahdollisuutta keskittyä hoitomuotoihin.
 
vierailija
Kyllä tässä nyt on syytä epäillä niin sanottua hullun naudan tautia, sen harvinaista balkanilaista muotoa 😥 Oireina kehollinen ja mielen tasolla tapahtuva kiihkeystila, johon ei näytä olevan muita hoitomuotoja kuin visuaalinen altistaminen valokuvataiteelle, johon keskittymisellä pyritään tasaamaan dopamiinitasoja. Erityisesti paidattomien yksilöiden havainnointi kuvista voi tuoda helpotusta. Myös audiolähtöinen altistus slovenialaisittain lausutuille konsonanteille voi tasata hermoston tilaa. Työyhteisön pitää ymmärtää tilan vakavuus, ja tarjota sopivissa määrin mahdollisuutta keskittyä hoitomuotoihin.
😂 Onneksi en ole vielä tarvinnut sairauslomaa tähän, vaikka tauti on oireillut jo lähes vuoden, välillä rankemmin ja toisinaan lievemmin. Olen onneksi intuitiivisesti osannut valita näköjään juurikin oikeita tapoja helpottaa oloani 😄
MRS=3
 
vierailija
Kyllä tässä nyt on syytä epäillä niin sanottua hullun naudan tautia, sen harvinaista balkanilaista muotoa Oireina kehollinen ja mielen tasolla tapahtuva kiihkeystila, johon ei näytä olevan muita hoitomuotoja kuin visuaalinen altistaminen valokuvataiteelle, johon keskittymisellä pyritään tasaamaan dopamiinitasoja. Erityisesti paidattomien yksilöiden havainnointi kuvista voi tuoda helpotusta. Myös audiolähtöinen altistus slovenialaisittain lausutuille konsonanteille voi tasata hermoston tilaa. Työyhteisön pitää ymmärtää tilan vakavuus, ja tarjota sopivissa määrin mahdollisuutta keskittyä hoitomuotoihin.
Ai vitsi, kiitos ideasta, mun on pitänyt hommata työhuoneen seinälle tauluja ja nythän mä tiedän mitä sinne tulee! Pomon on pakko hyväksyä ne, koska muutenhan mun toipuminen on vaarassa, ellei seinällä ole tietynlaista valokuvataidetta. Eikä se voi kieltää Joksujen musan luukutustakaan, koska sekin on elinehto työkyvyn ylläpitämiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kyllä tässä nyt on syytä epäillä niin sanottua hullun naudan tautia, sen harvinaista balkanilaista muotoa 😥 Oireina kehollinen ja mielen tasolla tapahtuva kiihkeystila, johon ei näytä olevan muita hoitomuotoja kuin visuaalinen altistaminen valokuvataiteelle, johon keskittymisellä pyritään tasaamaan dopamiinitasoja. Erityisesti paidattomien yksilöiden havainnointi kuvista voi tuoda helpotusta. Myös audiolähtöinen altistus slovenialaisittain lausutuille konsonanteille voi tasata hermoston tilaa. Työyhteisön pitää ymmärtää tilan vakavuus, ja tarjota sopivissa määrin mahdollisuutta keskittyä hoitomuotoihin.
😂😂😂
 
vierailija
Onkohan tulossa vielä lisää kuvia? Tässä setissä ei ole vielä ollut mitään rekvisiittaa vrt. Kris ja Bojan eikä yhtä selkeää tarinallisuutta. Damon ei myöskään tägännyt kumpaakaan kuviin eikä ”chapteria” edes mainittu. 🤔 Ehkä tämä on pelkistetympi setti, jos ei ole tutustunut Naceen ja Janiin yhtä hyvin.
 
vierailija
Apua sentään, nuo kuvat on niin upeita! 😍 Minneköhän noita laittaisi ihanasti esille että saisi säännöllisin väliajoin ihailla? Yksi Bn kuva jo taustakuvana, lukitusnäytössä taas yhteiskuva Kn kanssa. Pitäisiköhän tilata muutama Ifolorilta ja liimata vaikkapa vaatekaapin oveen 🤭
 

Yhteistyössä