Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehdottomasti! Jan on kuin luotu Damonin kuvien tunnelmaan. Haluan myös Nacesta yksilökuvia, koska olisi kiintoisaa, millaisen puolen hänestä Damon saa kaivettua esiin. Sinänsä olen ilahtunut näistä Jance-kuvista, todella mieluisa yllätys ja kiva, että uskalsivat tämän linjan ottaa, mutta yksilökuvat olisi kanssa ehdottoman toivottuja.
Samaa mieltä kaikesta! 😊
 
vierailija
Oon miettinyt sitä "you should be getting ready for the big day - by @damon_baker" tekstiä siinä kuvassa ja jotenkin tullut siihen tulokseen, että ei siinä ehkä mitään mystistä viestiä ole vaan se on sen kuvan kuvateksti samalla tavalla kuin se "Starlight effect and a cigarette".
Ehkä 😄...
 
vierailija
Oon miettinyt sitä "you should be getting ready for the big day - by @damon_baker" tekstiä siinä kuvassa ja jotenkin tullut siihen tulokseen, että ei siinä ehkä mitään mystistä viestiä ole vaan se on sen kuvan kuvateksti samalla tavalla kuin se "Starlight effect and a cigarette".
Ehkä ...
Pienehkön mayhemin jälkeen tulin kanssa samaan tulokseen. Boitsun kuvatekstit on vaan aina sen verran monitulkintaisia tai kaukaa haettuja viittauksia tai vitsejä, että niiden tulkinta on välillä työn ja tuskan takana. Ehkäpä tuo ei sitten liity mihinkään muuhun kuin tuon nimenomaisen kuvan nimeen. :'D
 
vierailija
Oon miettinyt sitä "you should be getting ready for the big day - by @damon_baker" tekstiä siinä kuvassa ja jotenkin tullut siihen tulokseen, että ei siinä ehkä mitään mystistä viestiä ole vaan se on sen kuvan kuvateksti samalla tavalla kuin se "Starlight effect and a cigarette".
Ehkä ...
Samaa veikkaan. Ei ole eka kerta, kun Bojanilla on kuvatekstinä jotain kryptistä. Ja silloin kun hän on oikeasti hypettänyt/promonnut jotain, niin se on ollut päivänselvää.
 
vierailija
Damn näitä jätkiä! Olin henkisesti valmistautunut tänään näkemään Nacen & Janin kuvia, mutta sitten takavasemmalta päättää tulla B. omituiseilla vihjauksillaan. Ennen kuin vuorokausi on ohi Jure varmaan räjäyttää pankin omilla kuvillaan ja joku vihjaa, että K. on nähty kävelevän Helsinki-Vantaan lentokentällä. Viimeisin hälytys paljastuu lopulta ennen klo 24 vääräksi, kun Kittilän lentokone on laskeutunut samaan aikaa kuin Lontoon kone lähtenyt. Vähemmästäkin on nauta-parka sekaisin. 🤪
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Oon miettinyt sitä "you should be getting ready for the big day - by @damon_baker" tekstiä siinä kuvassa ja jotenkin tullut siihen tulokseen, että ei siinä ehkä mitään mystistä viestiä ole vaan se on sen kuvan kuvateksti samalla tavalla kuin se "Starlight effect and a cigarette".
Ehkä ...
Ehkä jatkan vielä tätä omaa tekstiä vielä sen verran, että se Damonin kommentti "two nights on Slovenia" on edelleen kyllä hepreaa mulle 🧐
 
vierailija
Täällä on ollut tosi mukava tunnelma viime päivinä. Kiitos! 🥰 Tulee vaan paha mieli kun koittaa käydä Vauvaa lukemassa. Aamulla oli niin kiva olo mutta nyt mieli aika maassa, mutta onneksi täällä on mahtava meininki. Vaikka ollaan täällä ihan anonyymisti niin haluaisin vaan sanoa että olette tärkeitä ❤ Nyt saa taas riitää tämä siirappisuuskohtaukseni tältä erää, tämä ehdottelee tupenrapinoita. Enemmänkin MRS <3.
 
vierailija
Täällä on ollut tosi mukava tunnelma viime päivinä. Kiitos! Tulee vaan paha mieli kun koittaa käydä Vauvaa lukemassa. Aamulla oli niin kiva olo mutta nyt mieli aika maassa, mutta onneksi täällä on mahtava meininki. Vaikka ollaan täällä ihan anonyymisti niin haluaisin vaan sanoa että olette tärkeitä Nyt saa taas riitää tämä siirappisuuskohtaukseni tältä erää, tämä ehdottelee tupenrapinoita. Enemmänkin MRS <3.
❤❤❤
 
vierailija
Ehkä jatkan vielä tätä omaa tekstiä vielä sen verran, että se Damonin kommentti "two nights on Slovenia" on edelleen kyllä hepreaa mulle
Toisaalta... Viettikös se Damon juurikin kaksi päivää siellä Joksujen luona? Kris synttäreillä ainakin oli ja eikös se ollut siellä joku muukin päivä? Eli tulisiko siitä tuo "two nights Slovenia" heitto?
 
vierailija
Toisaalta... Viettikös se Damon juurikin kaksi päivää siellä Joksujen luona? Kris synttäreillä ainakin oli ja eikös se ollut siellä joku muukin päivä? Eli tulisiko siitä tuo "two nights Slovenia" heitto?
Tää on hyvää ylitulkintaa. En tiedä, uskonko itse ihan tuohon tulkintaan, mutta veikkaisin kanssa, että se "two nights in Slovenia" on jokin sisäpiirin vitsi heille.
 
vierailija
Täällä on ollut tosi mukava tunnelma viime päivinä. Kiitos! Tulee vaan paha mieli kun koittaa käydä Vauvaa lukemassa. Aamulla oli niin kiva olo mutta nyt mieli aika maassa, mutta onneksi täällä on mahtava meininki. Vaikka ollaan täällä ihan anonyymisti niin haluaisin vaan sanoa että olette tärkeitä Nyt saa taas riitää tämä siirappisuuskohtaukseni tältä erää, tämä ehdottelee tupenrapinoita. Enemmänkin MRS <3.
Ihana viesti! Täällä on tosiaan ollut kiva olla tänään.💛
 
vierailija
Täällä on ollut tosi mukava tunnelma viime päivinä. Kiitos! Tulee vaan paha mieli kun koittaa käydä Vauvaa lukemassa. Aamulla oli niin kiva olo mutta nyt mieli aika maassa, mutta onneksi täällä on mahtava meininki. Vaikka ollaan täällä ihan anonyymisti niin haluaisin vaan sanoa että olette tärkeitä Nyt saa taas riitää tämä siirappisuuskohtaukseni tältä erää, tämä ehdottelee tupenrapinoita. Enemmänkin MRS <3.
Siirappisuuskohtaukset on erittäin sallittuja ❤ Ja joo vauvan ketjussa ollu kyl aika raskasta 🙁 Onneks siellä jotku kuitenki yrittää pitää parempaa tunnelmaa yllä. Ja onneks se maaliskuu sieltä tulee nopeesti, ei oo enää pitkä aika ku pojat taas näkevät ❤💚 Ja silloin todellakin on JOULU ❤
 
vierailija
I Forgot to mention Yesterday that it seems the guys have a visitor - https://www.instagram.com/danijelbogataj/
Yesterday he posted a story on the underground and you could see Jan sitting in the train. And those doors in the first story are also familiar, right?
Yes, saw his stories. Nice that the guys have a visitor from home. Some lovely scenes from the area they live in. Actually loved the video of Jan on the tube train, he looked so “at home” (and it brought back memories of my time in London).
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä