Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ei ainakaan haittaa noin asiallisesti ilmaistut pidän näitä ja näitä vain ystävinä -viestit, vaikka shippaankin itse. Siis ei todellakaan. Mitä ihmettä nyt taas. En todellakaan koe, että ne liittyvät minuun tai mun ajatteluuni mitenkään. Tykkään myös kuulla missä vaiheessa kelläkin shipparilla itse shippaaminen on. Vaikka ois vähän huonommassakin.
🙏
 
vierailija
vierailija
Minuakaan shippaajana ei haittaa, jos joku pitää heitä vain ystävinä. Sen sijaan kaikki "no ne nyt ovat jotain hyvänpäiväntuttuja" joihin Vauvalla törmää suht usein tympivät ja tuntuvat jotenkin loukkaavilta, kun siitä selvästikään ei ole kyse.
 
vierailija

Ja siis, näin pitkälle olen päässyt viidessä kuukaudessa Boitsu & Kärtsä -vesivärimaalauksessani, jossa ei tosin ole vielä yhtään vesiväriä. :D Olen harkinnut kyllä monesti, että entä jos tekisin vain realistisen (varjostetun) lyijäripiirroksen tuosta enkä vesiväriä, mutta se mallikuva on niin epämääräinen pikselimössö, että lopputulos on varmaan kökkö joka tapauksessa. Onneksi kirjallisella puolella olen vähän nopeampi. :) (Ja aiemmin sain siis kyllä vesivärityöt valmiiksi 1-2 viikossa.)

- Joymuffin
 
vierailija
Toivottavasti saadaan lisää yksilökuvia Janista, minusta hänellä on juuri sellainen preesens, joka sopii Damonin kuviin.
Ehdottomasti! Jan on kuin luotu Damonin kuvien tunnelmaan. Haluan myös Nacesta yksilökuvia, koska olisi kiintoisaa, millaisen puolen hänestä Damon saa kaivettua esiin. Sinänsä olen ilahtunut näistä Jance-kuvista, todella mieluisa yllätys ja kiva, että uskalsivat tämän linjan ottaa, mutta yksilökuvat olisi kanssa ehdottoman toivottuja. :)
 
vierailija
Ehdottomasti! Jan on kuin luotu Damonin kuvien tunnelmaan. Haluan myös Nacesta yksilökuvia, koska olisi kiintoisaa, millaisen puolen hänestä Damon saa kaivettua esiin. Sinänsä olen ilahtunut näistä Jance-kuvista, todella mieluisa yllätys ja kiva, että uskalsivat tämän linjan ottaa, mutta yksilökuvat olisi kanssa ehdottoman toivottuja.
Kyllä mä uskon et sieltä tulee molemmista myös yksilökuvia :)
 

Yhteistyössä