vierailija
It's still in the JO's TwitterYes, I think the photos we have now are very likely as far as they will go. And the story promising kissing photos has been removed.
It's still in the JO's TwitterYes, I think the photos we have now are very likely as far as they will go. And the story promising kissing photos has been removed.
Jotenkin toivoisin niistä hymyileväisempiä kuvia. Tuollainen otsat, nenät vastakkain hymyillä, kädet toisten poskilla tai kaulalla.Mietin vaan, että millaista settiä Damon ottaisi Bojanista ja Jerestä.
Ja MRS, toki!
Totta muuten eiköhän sieltä lisää Jance kuvia tule sit kun Damon saa ne editoituaDamonin stoorissa luki "chapters three & four contain boys kissing behind closed doors" ja Joksuilla twitterissä "may contain traces of kissing behind closed doors". Damonilla varmaan kävi mielessä kunnon pusuttelut ja sitku semmosia ei oo tullukaan niin on poistanu stoorinsa. Tai sit Damonilta unohtu toi may-sana välistä ja aiheutti vahingossa hirveen mayhemin
Mä just mietin mihin se oikeen viittaa tuleviin Jance kuviin vai mitä hähAinakin Bojan hereillä jo ja kehoittaa valmistautumaan suureen päivään.
Noista Bojanin päivityksistä ota ikinä selvää, voi viitata uusiin kuviin, keikkajulkistukseen, tulevaan sinkkuun tms.Mä just mietin mihin se oikeen viittaa tuleviin Jance kuviin vai mitä häh
Joo tai sit ei viittaa mihinkään ja boitsu trollaa vaanNoista Bojanin päivityksistä ota ikinä selvää, voi viitata uusiin kuviin, keikkajulkistukseen, tulevaan sinkkuun tms.
Hyvin mahdollista sekin. Damon kommentoinut "Two nights in ". Mitäköhän sekin sit tarkoittaa?Joo tai sit ei viittaa mihinkään ja boitsu trollaa vaan
Kaksi yötä sloveniaksi vai kaks yötä sloveniassa?Hyvin mahdollista sekin. Damon kommentoinut "Two nights in ". Mitäköhän sekin sit tarkoittaa?
Mä oon jo ihan pihalla Miks pitää olla noin hemmetin salaperäsiäHyvin mahdollista sekin. Damon kommentoinut "Two nights in ". Mitäköhän sekin sit tarkoittaa?
Exactly, I think they are trolling us!!Joo tai sit ei viittaa mihinkään ja boitsu trollaa vaan
Ota näistä joksuista ja Damonista nyt mitään selvääMä oon jo ihan pihalla Miks pitää olla noin hemmetin salaperäsiä
Has Damon ever shot music videos? Could they be going back home for 2 days to shoot a video?Hyvin mahdollista sekin. Damon kommentoinut "Two nights in ". Mitäköhän sekin sit tarkoittaa?
Omg that would be amazing, or maybe a photoshoot for the single/album cover?Has Damon ever shot music videos? Could they be going back home for 2 days to shoot a video?
Joo varsinkaan kahdeksi päiväksi myöhemmin voi hyvinkin tapahtuaEi olisi kyllä järjen häivää mennä Sloveniaan nyt, ihan kuin ei Briteissäkin voisi kuvata... Toki jokin myöhempi ei olisi mahdotonta.
Ehkä on vaan vitsi ja elokuvaviittaus? (One night in Bangkok)Ei olisi kyllä järjen häivää mennä Sloveniaan nyt, ihan kuin ei Briteissäkin voisi kuvata... Toki jokin myöhempi ei olisi mahdotonta.
Joo Damon omaksunut joksujen huumorintajun ja trollaa nyt sillä fanejaEhkä on vaan vitsi ja elokuvaviittaus? (One night in Bangkok)