Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin vaan, että millaista settiä Damon ottaisi Bojanista ja Jerestä.

Ja MRS, toki!
Pojat seisoo vastakkain pelkät bokserit jalassa, kattovat toisiaan silmiin, molemmilla hiukset sekaisin, B:n käsi K:n tatskan päällä ja K:n käsi B:n niskassa. Ideoita riittäis varmasti itse kullakin et kuvaukset toteutukseen kiitos :D
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija

Ja siis, näin pitkälle olen päässyt viidessä kuukaudessa Boitsu & Kärtsä -vesivärimaalauksessani, jossa ei tosin ole vielä yhtään vesiväriä. Olen harkinnut kyllä monesti, että entä jos tekisin vain realistisen (varjostetun) lyijäripiirroksen tuosta enkä vesiväriä, mutta se mallikuva on niin epämääräinen pikselimössö, että lopputulos on varmaan kökkö joka tapauksessa. Onneksi kirjallisella puolella olen vähän nopeampi. (Ja aiemmin sain siis kyllä vesivärityöt valmiiksi 1-2 viikossa.)

- Joymuffin
Kyllä se sieltä vielä valmistuu ❤
 
vierailija
Joko vahingossa poistanut tai sit insta jotenkin poistanut tai muuta vastaavaa. Jan ja Nace kuitenkin lähes heti julkas sen ekan kuvan stooreihinsa joten en usko et mitään suurempaa on käynyt täs muutaman tunnin aikana
 
vierailija
No eihän tässä tule työnteosta mitään. Aamulla oli kiva herätä tuohon yhteen kuvaan, mutta nyt vain kyttään Instaa ja rämpyttelen täällä eri välilehtiä, odottaen epätoivoisesti niitä seuraavia kuvia. Ja vielä tämä Damonin stoorin katoaminen, tarkoittaa sitten mitään tai ei. Haluan nyt vain nähdä ne seuraavat kuvat, niin tulee vastaus siihen, kuinka rohkeaksi homma voikaan mennä. (Kyllä, olen AASI. Jälleen kerran.)
 

Yhteistyössä