vierailija
Mietin vaan, että millaista settiä Damon ottaisi Bojanista ja Jerestä.
Ja MRS, toki!
Ja MRS, toki!
You should be in a place that has a defibrillator as a backup when you open the instagram.How much time left do we have? They sleep till noon or so, you think
?
My aspirin is ready.
I'm half cringing and half laughing at this imagery. That would be an insane interview.And one more thing - where is our shipper friend interviewer to interview them IN DETAIL about this photo shoot???
That's a good point. I think there's one at the post office. Would it look weird to hang out there for the next few hours?You should be in a place that has a defibrillator as a backup when you open the Instagram.
I hope the studio has a defibrilator on standby for him.I'm half cringing and half laughing at this imagery. That would be an insane interview.
Yes, I think the photos we have now are very likely as far as they will go. And the story promising kissing photos has been removed.I'm really curious where they go with the next set of photos. I didn't think Nace would go along with anything that hints at them being anything other than best friends.
Mielenkiintoista kyllä, mitä tapahtui. Otettiinko rohkeampia kuvia, mutta niitä ei postatakaan? Damon toivoi rohkeampia kuvia, mutta niitä ei tullakaan ottamaan?Yes, I think the photos we have now are very likely as far as they will go. And the story promising kissing photos has been removed.
Pojat seisoo vastakkain pelkät bokserit jalassa, kattovat toisiaan silmiin, molemmilla hiukset sekaisin, B:n käsi K:n tatskan päällä ja K:n käsi B:n niskassa. Ideoita riittäis varmasti itse kullakin et kuvaukset toteutukseen kiitosMietin vaan, että millaista settiä Damon ottaisi Bojanista ja Jerestä.
Ja MRS, toki!
Kyllä se sieltä vielä valmistuu
Ja siis, näin pitkälle olen päässyt viidessä kuukaudessa Boitsu & Kärtsä -vesivärimaalauksessani, jossa ei tosin ole vielä yhtään vesiväriä. Olen harkinnut kyllä monesti, että entä jos tekisin vain realistisen (varjostetun) lyijäripiirroksen tuosta enkä vesiväriä, mutta se mallikuva on niin epämääräinen pikselimössö, että lopputulos on varmaan kökkö joka tapauksessa. Onneksi kirjallisella puolella olen vähän nopeampi. (Ja aiemmin sain siis kyllä vesivärityöt valmiiksi 1-2 viikossa.)
- Joymuffin
Veikkaan jälkimmäistä.Mielenkiintoista kyllä, mitä tapahtui. Otettiinko rohkeampia kuvia, mutta niitä ei postatakaan? Damon toivoi rohkeampia kuvia, mutta niitä ei tullakaan ottamaan?
Onkohan kukaan ehdottanut herra kuvaajalle, että K:sta saisi myös hyviä kuvia…Pojat seisoo vastakkain pelkät bokserit jalassa, kattovat toisiaan silmiin, molemmilla hiukset sekaisin, B:n käsi K:n tatskan päällä ja K:n käsi B:n niskassa. Ideoita riittäis varmasti itse kullakin et kuvaukset toteutukseen kiitos
Ne kuvat on varmasti otettu ennen tuota tekstiä ja joksujen Twitter tilillä se teksti edelleen näkyy.Veikkaan jälkimmäistä.
Mä veikkaan kans jälkimmäistä.Veikkaan jälkimmäistä.
I think it just expired as the latest stories now visible were posted 23h ago and that post was before them.Was the story really removed or it's just that 24 hours passed and it expired as they all do?
Oh it was? I don' remember where it was in his storyI think it just expired as the latest stories now visible were posted 23h ago and that post was before them.
Krisin kuvausten jäljiltä oli niin paljon liukuvoidetta maassa, että vähemmästäkin kompuroi toisen huulia vasten.Muistattehan, että mummoille pitää vain sanoa, että siellä oli liukasta ja horjahti toista päin.
Täysin aukoton selitys. Tiedän mistä tuo liukkarijuttu tulee, mutta se osuus kuulostaa kyllä hieman törkeältä.Krisin kuvausten jäljiltä oli niin paljon liukuvoidetta maassa, että vähemmästäkin kompuroi toisen huulia vasten.
(Anteeksi.)
Krisin kuvausten jäljiltä oli niin paljon liukuvoidetta maassa, että vähemmästäkin kompuroi toisen huulia vasten.
(Anteeksi.)