Ei voi, kuule, olla varma.Tuttu tuhero, ei tuu ylläreitä
*se joka liimasi hormonikorvauslaastarin kiinni kiitoratakarvoihin ku yritti saada sen (laastarin siis) bikinialaosan alle piiloon*
Ei voi, kuule, olla varma.Tuttu tuhero, ei tuu ylläreitä
ja pah, ekolla on tiukka pesä ja antaa uskomattomia huulihoitojaVarsinkaan iloisia ylläreitä hra. Ekkolalle
Turha sitten tuhistaen jaksa linkkailla mutta joka päivä joku haukkuu mua milloin mistäkin syystä
osin aiheestakin
Herra Ekkola saa viettää yönsä oman naisensa vieressä.Varsinkaan ei ikinä tuu iloisia ylläreitä hra. Ekkolalle
Jos jostakusta palstalaisesta pitäisi puhua leidinä niin tähän hätään ainoa joka tulee mieleen on Ultramarin.echo on palstan hienoin leidi (on muutki)
teen paljon muutaki turhaaTurha sitten tuhista
Mitähän tähänki vastais. NYT en tiedä..Ei voi, kuule, olla varma.
*se joka liimasi hormonikorvauslaastarin kiinni kiitoratakarvoihin ku yritti saada sen (laastarin siis) bikinialaosan alle piiloon*
sekin oli hieno leidi mutta ei oo enää palstallaJos jostakusta palstalaisesta pitäisi puhua leidinä niin tähän hätään ainoa joka tulee mieleen on Ultramarin.
Esko on lähinnä wannabe leidi joka yrittää rakentaa leideyttään katsomalla ja puhumalla kuningasperheistä ja muista silmäätekevistä siniverisitä.
Sorry se on tänki yön sohvallaHerra Ekkola saa viettää yönsä oman naisensa vieressä.
Sä saat satunnaisesti seuraa toisen miehen naiselta.
Enpä kahta kertaa miettisi, kumman valitsen.
Ei hajuakaan. Eikä muakaan ahdista. -Vielä.Mitähän tähänki vastais. NYT en tiedä..
jes, mun saumat paranee hetki hetkeltäSorry se on tänki yön sohvalla
No hyvä että on freesit tuoksutEi hajuakaan.
Sohvakin on lähellä. Samassa talossa!Sorry se on tänki yön sohvalla
kumpi lie lähempänä?Sohvakin on lähellä. Samassa talossa!
Setiksen Annie jopa samassa mielikuvitusmaailmassa?
No sovitaan sitten niin, vaikkakin suu käy siihen malliin, että leidiks on vielä hyvin pitkä matka.sekin oli hieno leidi mutta ei oo enää palstalla
nyt echo on palstan queen bee
Herra Ekkola saa viettää yönsä oman naisensa vieressä.
Sä saat satunnaisesti seuraa toisen miehen naiselta.
Enpä kahta kertaa miettisi, kumman valitsen.
Siinäs Ruusunen näit miten huono tilanne siellä on.Sorry se on tänki yön sohvalla
kyllä se lauhtuu kuhan moonikset menee ohiNo sovitaan sitten niin, vaikkakin suu käy siihen malliin, että leidiks on vielä hyvin pitkä matka.
Kyllä Esko melkoinen daami on ja huumorintajuinenkin vielä!
Vaikka Esko bannas mut niin kyllä mä silti hänestä vieläkin tykkään.
@m1es :ltä vois kysästä kauan tämä banni oikein kestää. Jospa Eskolla on joku vakioaika noille banneille.
Se kävis jo Setis-filmistä.jes, mun saumat paranee hetki hetkeltä
voit pitää sen soffalla pitempäänki
Niiiimut ei mekään mun miehen kanssa puuhailla sängyssä oikeastaan koskaan. Saati yöaikaan!Siinäs Ruusunen näit miten huono tilanne siellä on.
Jos hormoonit hällä vielä hyrrää, niin takuulla on lähimmän thaikkuhieromon vakiasiakas. Se jo ottaa aina Happy Endin
Thaikku on siis paras valinta, kun pakastetta löytyy muualtakin kuin pakastekaapista
mieluimmin saunan jälkeen pimeessä peiton allaSe kävis jo Setis-filmistä.
Oma ukko viruu sohvalla ku toinen ukko käy muijaa hieromassa. Muija haikailee oman ukon perintöä.
Vedetäänkö Kaurismäki-tyyliin? Naama peruslukemilla?
Oi että!!! Moonikset! En ole kuullut tuota sanaa enää sen jälkeen kun isäni puhui niistä noin!kyllä se lauhtuu kuhan moonikset menee ohi
Thaikku on yhtä luotettava kuin sähköauto 30 asteen pakkasellaSiinäs Ruusunen näit miten huono tilanne siellä on.
Jos hormoonit hällä vielä hyrrää, niin takuulla on lähimmän thaikkuhieromon vakiasiakas. Se jo ottaa aina Happy Endin
Thaikku on siis paras valinta, kun pakastetta löytyy muualtakin kuin pakastekaapista
vanhalla vanhat kujeetOi että!!! Moonikset! En ole kuullut tuota sanaa enää sen jälkeen kun isäni puhui niistä noin!
Ai se on tosiaan niin raukkis, ettei kestä lukea jos jonkun mielipiteet ei miellytäVaikka Esko bannas mut niin kyllä mä silti hänestä vieläkin tykkään.
@m1es :ltä vois kysästä kauan tämä banni oikein kestää. Jospa Eskolla on joku vakioaika noille banneille.