Kysely miehille: qumin naistyyppi

Qmin naistyypppi

• Äänestäjiä yhteensä
    6
Vastasin näistä "tiedostava", vaikka se on varmaan aika asenteellinen. Tiedostavuutta on niin monenlaista. Lähinnä se vaan on niin, että semmoisia ihan bimboja ei vaan kauaa jaksaisi. Mutta eipä sitä tämmöisiä ylitiedostaviakaan jaksa - etenkään rusinatpullastafeministejä.

Koska naimissa olen ollut yli 20v, niin oma vaimo ehdottomasti osuu näistä vaihtoehdoista tuohon "tiedostavan" kategoriaan mutta ei millään muotoa ole rusinatpullastafeministi. Semmosia on mun käsitykseni mukaan loppupeleissä todella vähän.

• Rakkaus
Reactions: Echo
Vastasin näistä "tiedostava", vaikka se on varmaan aika asenteellinen. Tiedostavuutta on niin monenlaista. Lähinnä se vaan on niin, että semmoisia ihan bimboja ei vaan kauaa jaksaisi. Mutta eipä sitä tämmöisiä ylitiedostaviakaan jaksa - etenkään rusinatpullastafeministejä.

Koska naimissa olen ollut yli 20v, niin oma vaimo ehdottomasti osuu näistä vaihtoehdoista tuohon "tiedostavan" kategoriaan mutta ei millään muotoa ole rusinatpullastafeministi. Semmosia on mun käsitykseni mukaan loppupeleissä todella vähän.
tiedostava sopii sulle ku nyrkki silmään kun - ainaski mulle - on jäänyt kuva että oot itekki vähän sinne päin kallellaan

Jos olisin mies niin ottaisin konservatiivisen naisen juuri tuosta syystä, että tuollaisessa suhteessa mies on perheen pää.

Tuollaista asetelmaa itsekin olen aina toivonut. Vaatii vaan melko fiksun ja viisaan miehen jotta voi luottaa hänen kykyihin pärjätä saappaissaan.
Katselin tuon äänestystuloksen ja kauhukseni huomasin, että Lissu oli osallistunut miehille tehtyyn kyselyyn... o_O

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alistuvaa naista haki. Sinällään sopisi Kilttikselle.

Tosin itse olen 99,9% varma, että Lissu ei milllään toisella nikillä täällä provoilisi.
Kirjoitin myös viestin tähän ketjuun jos olisin mies ottaisin konservatiivisen naisen.

Nainen ja mies ei toimi hyvin suhteessa jossa nainen dominoi. Kumpikaan ei ole tällöin onnellinen. Tämä on jotenkin nakuteltu ihmisiin: miehen tulee olla voimakkaampi kaikkn tavoin ja hänen tulee myös tuntea näin. Tällöin hän kykenee kukoistamaan.

Tämä on jo lähtökohtaisesti outo kysely.

Tsaina ja alistuva ovat alistuvia koska niin kuuluu olla - molemmissa konservatiivisuus (harvat kai ovat lapasia).
Myös alistuva voi olla tiedostava ja fiksu jne…
Lätkämutsikin voi olla alistuva, tiedostava ja uskovainen.🤷‍♀️

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä