Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En viitsi Vauvalle tätä nyt linkata, kun siellä on trollien kokoontumisajot käynnissä, mutta jos täällä on Kris-kuumistelijoita, niin sain nyt sitten huitaistua Kris/Damon-ficin kokoon. En voi uskoa, että tämä on eka ficci, jonka valmiiksi sain, kun olen yhtä Bojere-ficciä vääntänyt jo ties kuinka monta viikkoa, mutta näillä mennään.
 
vierailija
Bn viimeisessä postauksessa käytetään täällä tutuksi tullutta lopputoteamusta: yes!
Tuo on yleinen meemimuoto, tyyliin:

Someone: how many x can you y?
Me: yes.

Eli ei tällä kertaa tekemistä palstailun kanssa, ei huolta. En usko, että edes vihakommentteja rakastava Kris olisi niin hullu, että lähtisi Vauvaa lukemaan kääntäjän kanssa. :'D
 
vierailija
Jos Joksujen ura menee nyt bändinä myttyyn, niin onneksi heillä on hyviä vara-ammatteja, kuten kokki, trubaduuri, malli ja veitsenteroittaja. :) Bojanille en kyllä suosittele sukunimensä mukaista kukkakauppiaan uraa tuolla tietopohjalla, leikkokukat eivät kaipaa valoa vaan päinvastoin. :p
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Huhhuh, mitä B:n kuvia! Niistä todella tuli kaikenlaisia tuntemuksia. Onneksi avasin Instan vasta aamulla, joten sain nukuttua.

Minusta Damon onnistunut tuomaan B:stä esiin rosoa, surua ja seksiä enemmän kuin yleensä valokuvissa hänestä on nähty. Lavallahan nuo puolet ovat kyllä olleet hyvin näkyvissä.

Krisin kuvat olivat myös valtavan hienoja, vaikka seksiä en niissä nähnytkään. Saas nähdä, mitä matskua Joksuista vielä saadaan.

Mä katoin JO:n tarinat niin nopeasti, että katsoin, että Nace olis katsonut korista Janin vieressä, mutta ei kai se voinut olla Nace, joka ei ole innokas penkkiurheilija.
Hyvin sanottu noista Bojanin kuvista, oon täysin samaa mieltä ❤
 
vierailija
Amazing amazing photos!
I wish I could download them in high-quality.

I am dying to see the photos of others, especially Jan, since to me, he is such an enigma. Really curious what his story will be.

I agree with whoever said earlier today that there are no coincidences in these photos. Every detail is planned.

Kris and the flower in the hair, the scarf, the glitter. Playing with femininity.

Bojan, the game between soft and hard. The broken heart on his belt, the spikes on his arm. Is he protecting himself or is he poking others with those spikes?

Kris - water?
Bojan - fire?

I can't wait for more photos!
👍❤
 
vierailija
Monille on, joten lopeta kinksheimaus, joka ei todellakaan kuulu tänne mitenkään. Jos sinua triggeröi jokin aihe, niin käsittele se keskenäsi, sinun triggerisi eivät ohjaile keskustelua täällä.
Mä en kirjoittanut vauvalle niitä juttuja, mutta kiitos kun puolustat mun oikeutta olla sellainen, millainen olen. Ristiinpukeutuminen on nähtävästi aihe, mitä moni ei ymmärrä tai hyväksy. Kiitos että sä ymmärrät.
 
vierailija
Tuo on yleinen meemimuoto, tyyliin:

Someone: how many x can you y?
Me: yes.

Eli ei tällä kertaa tekemistä palstailun kanssa, ei huolta. En usko, että edes vihakommentteja rakastava Kris olisi niin hullu, että lähtisi Vauvaa lukemaan kääntäjän kanssa. :'D
Kris ei selkeästikään lue palstojamme, koska ihasteli eilen trendaavanssa Suomessa!
Jos lukisi näitä palstoja, olisi tajunnut asian olleen vain ajan kysymys 😁
 
vierailija
Voitte itse näin tehdä ja pukeutua, mutta ei sitä jokereihin tarvitse heijastaa, Jan tuskin on ihastunut tuohon kuvaan
Johan me kaikki tässä heijastelemme fantasioitamme Joksuihin jatkuvasti. Jotkut fantasioista ovat eroottisia, jotkut romanttisia, jotkut yksinkertaisesti liittyvät siihen, millaisia toivomme näiden ihmisten olevan tosielämässä. Jos joku kuvittelee Janin mekossa, niin ei se ole yhtään kauheampi juttu kuin lukuisat muut asiat, mitä hänestä kuvitellaan.
 

Yhteistyössä