Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis jos me tästä oikeesti saadaan kaikista kuvia niin Damon on kyl oikeesti tosi ystävä kun joksuja kuvaa. Tuskin ihan ilmatteeks tai mistä sitä tietää mut en usko että se normihintaa ystäviltään pyytää 💖
 
vierailija
Miten joku vielä odotti, että K:lla ois NYT kiire nähdä Boitsua!? Jos sillä ois ollut sitä sellaista näkemisen paloa, niin ois se Sloveniaan ehtinyt jo aikaisemminkin.
Sellaista paloa, että hyvin edistyneen yhteyden lisäksi se ei riittäisi, vaan haluaisi nähdä.
Itse olen nähnyt tämän hyvin edistyneen yhteyden heidän välillään ja koen, että se ajan kanssa joko muuttaa heidän elämiään tai sitten ei.
 
vierailija
Siis jos me tästä oikeesti saadaan kaikista kuvia niin Damon on kyl oikeesti tosi ystävä kun joksuja kuvaa. Tuskin ihan ilmatteeks tai mistä sitä tietää mut en usko että se normihintaa ystäviltään pyytää
Mitä sä oikein höpötät, kuvaajien voi olla vaikea saada malleja ilmaiseksi. Itseään vartenhan se tuossa kuvaa, saa julkaistua lisää töitä ja kasvattaa omaa kuvaajan portfoliotaan.
En usko, että Bojan tekee juuri mitään noilla saamillaan kuvilla esimerkiksi.
 
vierailija
Mitä sä oikein höpötät, kuvaajien voi olla vaikea saada malleja ilmaiseksi. Itseään vartenhan se tuossa kuvaa, saa julkaistua lisää töitä ja kasvattaa omaa kuvaajan portfoliotaan.
En usko, että Bojan tekee juuri mitään noilla saamillaan kuvilla esimerkiksi.
? Eiköhän joksut oo noista kuvista tyytyväisiä ja mielellään on Damonin kuvattavana Kris ainakin instassaan oli todella kiitollinen ja ylpeä :D?
 
vierailija
Hjälp, osaako kukaan auttaa! Mun ig tuuttaa siihen missä on seuraamieni tilien ne pallot ihan jotain vieraita tilejä koko ajan! Haluan ettei niitä tule siihen. Oonko mä painanut vahingossa jotain asetuksia vai onko teille muillekin ruvennut vain tulemaan niitä?
Auttakaa! Tosi inhottava ominaisuus, kun seuratut hukkuu sinne niiden perään vasta
 
vierailija
Hjälp, osaako kukaan auttaa! Mun ig tuuttaa siihen missä on seuraamieni tilien ne pallot ihan jotain vieraita tilejä koko ajan! Haluan ettei niitä tule siihen. Oonko mä painanut vahingossa jotain asetuksia vai onko teille muillekin ruvennut vain tulemaan niitä?
Auttakaa! Tosi inhottava ominaisuus, kun seuratut hukkuu sinne niiden perään vasta
Joo, se on joku uus päivitys enkä ole itsekään kovin innoissani siitä, mutta en ole vielä ehtinyt perehtymään pystyykö asialle tekeen jotain.
 
vierailija
Boitsusta ja muistakin jokereista on olemassa vaikka kuinka ja monta nättiä ja söpöä naapurinpoikakuvaa. Ei sillä, tykkään niistäkin, mutta näissä Damonin kuvissa on oikeasti sellaista sielukkuutta, persoonaa ja tarinankerrontaa mikä tuo heistä jonkin aivan uuden puolen esiin. Mielestäni hyvin mielenkiintoista vaihtelua verrattuna siihen kuvastoon mitä heistä yleensä saadaan.

Toivottavasti joku toinenkin omaleimainen taidevalokuvaaja bongaisi nuo kuvat Damonin stooreista ja inspiroituisi, saataisiin tulevaisuudessa lisää vaikka johonkin ihan eri tyyliin toteutettuja kuvia. Olisi niin mielenkiintoista nähdä mitä kaikkea pojista saisikaan esille. Toki voi olla että Damon on sen verran kiintynyt että haluaa omia heidät kokonaan itselleen vielä tässä kohtaa😅
 
vierailija
Netissä hänen sanotaan kuvaavan celebrities. Tuskinpa nämä hänelle hirveästi siitä maksavat, tai riippuu tietysti siitäkin, minkä tason julkuista on kyse.
1,2M seuraajaa voi tulla jo siitä, että kuvattavien fanit ottavat seurantaan, ei ihmeellisistä kuvaustaidoista.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tekee isoille muotitaloille ja -lehdille töitä. Instassaankin on noista töistä ja tapahtumista kuvia.
 

Yhteistyössä