Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noniin, minä olin myös tulossa valittamaan Instan toimimattomuudesta. Ei ole kyllä itsellä toiminut kunnolla melkein viikkoon. Bltä kans uusi stoori, mutta en saa sitäkään auki.
 
vierailija
No nyt, matching tattoos. (CT on kirjaimellisesti tatuoitu meidän verkkokalvoille).
Mulla meni hetki että tajusin ton CT:n, kun totuin jo siihen kimallekameliin, joka on ihanan runollinen nimi :D Ilmeisesti se viime kesän keikkabussikokemus ekalla ulkomaankiertueella oli niin unohtumaton, että haluavat siitä pysyvän muiston, tai sitten vaan oli pakko pitää kiinni lupauksesta, jos oli jo ehditty silloin kiertueella tuo lupaamaan.
 
vierailija
Mulla meni hetki että tajusin ton CT:n, kun totuin jo siihen kimallekameliin, joka on ihanan runollinen nimi Ilmeisesti se viime kesän keikkabussikokemus ekalla ulkomaankiertueella oli niin unohtumaton, että haluavat siitä pysyvän muiston, tai sitten vaan oli pakko pitää kiinni lupauksesta, jos oli jo ehditty silloin kiertueella tuo lupaamaan.
Mä ainakin suljin jo täysin kimallekamelin mielestäni ja tarrasin tähän tumblrin yleiseen tulkintaan, että tämä on Nacen ja Bojanin jaettu juttu ja hyvä muisto liittyen ekaan kiertueeseen. En halua ajatella kimallekamelin liittyvän tähän yhtään enempää kuin on tarpeen. :'D
 
vierailija
Kuvaisko se kuitenkin ne kaikki vuorollaan, vai mitä toi chapter one tarkoittaa?

Kris jotenkin tunnistamaton tuossa viimeisessä. Tai ehkä en vaan oo tarpeeksi perehtynyt hänen piirteisiin. 😀
 
vierailija
No joo. Miten tämän nyt kauniisti ilmaisisi. Olisi ollut edes joku kaunis kuva.
Auts, kävin vasta nyt katsomassa lopputulokset. 🥴 Melko naivistinen tyyli tatskaajalla, liekö sitä tavoiteltukin? 🤷‍♂️ No, toivottavasti ovat itse tyytyväisiä.

Jätkät on kyllä just sen tyylisiä, että erehdyt sanomaan jotain tatuoinneista, niin saat luennon jokaisen leiman syntyhistoriasta. 😆
 
vierailija
Huoh nace ja bojan näytti oikein tyytyväisiltä tatuointeihinsa ja musta oli ihanaa että ottivat samanlaiset ja sellasen joka kuvastaa heitä eli keikkabussi. Eikös nuo tatuoinnit aina näytä aluksi vähän huonolta ennen kun paranee en tiiä en omista tatuointeja mut ihan kun olisin jotain tollasta kuullut. Ja mun puolesta saavat ottaa kuinka paljon tatuointeja vaan ei oo meidän asia
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä