Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse jäin vaan miettimään, että eihän heidän ois mikään pakko ollut poimia juuri tuota kysymystä sieltä tuhansien viestien joukosta ja vieläpä siirtää asiaa twitteristä instaan. Mikseivät vastanneet pelkästään twitterissä. Miksi tavallaan halusivat nostaa just tuon aiheen esiin. Siis ei toki tarvi olla mitään sen ihmeempää syytä sinänsä, kuin hetken impulssi pienessä hiprakassa, mutta valintahan tuokin oli. Kysymykseni ovat retorisia, en odota mitään vastauksia.
Vastaan itselleni, että eihän se ollutkaan twtteristä poimittu näköjään vaan jaettu toisen hlön instastoori, unohtakaa mun yllä oleva viesti.
 
vierailija
Hyvänen aika sentään, vasta nyt hain Spotifysta Siddhartan musiikkia. Miksi en aiemmin? Miksi? Aivan ihana. Just nyt soi Prepovedana. Miten kaunis.
Kyllä! Haluatko lisää suosituksia? :) Itse tykkään vain noin 10 prosentista heidän biiseistään, mutta ne jotka kolahtavat, kolahtavat todella lujaa, Kuten esi. Prepovedana! Siitä toisesta tulevan levyn sinkusta en pitänyt kauheasti.
 
vierailija
Lisää kommentteja JKlta siitä hänen showtouhuistaan ja niiden suhteesta Jereen.

Eli tästä vois päätellä, että tietty puoli esillä ja myös miesläheisyys ja muu tuntuu luonnolliselta:)

"Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

(+"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.")

Tätä lainausta ja artikkelia en oo nähny lainattavan ainakaan viime aikoina!


Pidempi lainaus & aiheen vierestä/maskuliinisuuden stereoptypioista:

"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.

– Pienestä asti olen ollut sitä, mitä Käärijä on. Olen tykännyt hassutella ja nauraa itselleni.

Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

"Osa kuulijoista on pohtinut hyvinkin tarkkaan kappaletta ja sen musiikkivideota, jolla Käärijä nähdään muun muassa pitkähiuksisessa peruukissa ja pastellinvärisessä asussa. Kappaleen on tulkittu kommentoivan myös muun muassa sukupuoli-identiteetin, miehen roolin ja toksisen maskuliinisuuden teemoja. Tässä ollaan Käärijän mukaan ihan oikeilla jäljillä.

– Itsekään en ole ehkä se kaikkein miesmäisin ihminen. Parisuhteissani esimerkiksi kumppanit ovat itse hoitaneet autoasiat ja minä olen tiskannut.

Cha cha challa Pöyhönen haluaakin rohkaista vapautumiseen myös tässä mielessä: kenenkään olemiselle ei pitäisi olla mitään valmiita raameja.

– Mielestäni kaikki voisivat olla vapaasti sitä mitä ovat. Jos joku haluaa pukeutua mekkoon niin pukeutuu mekkoon."
 
vierailija
Itse jäin vaan miettimään, että eihän heidän ois mikään pakko ollut poimia juuri tuota kysymystä sieltä tuhansien viestien joukosta ja vieläpä siirtää asiaa twitteristä instaan. Mikseivät vastanneet pelkästään twitterissä. Miksi tavallaan halusivat nostaa just tuon aiheen esiin. Siis ei toki tarvi olla mitään sen ihmeempää syytä sinänsä, kuin hetken impulssi pienessä hiprakassa, mutta valintahan tuokin oli. Kysymykseni ovat retorisia, en odota mitään vastauksia.
JO ei sitä twiittiä poiminut. Fani oli ottanut siitä kuvankaappauksen, postannut instaan ja tägännyt siihen JO:n/Bojanin.
 
vierailija
Lisää kommentteja JKlta siitä hänen showtouhuistaan ja niiden suhteesta Jereen.

Eli tästä vois päätellä, että tietty puoli esillä ja myös miesläheisyys ja muu tuntuu luonnolliselta

"Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

(+"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.")

Tätä lainausta ja artikkelia en oo nähny lainattavan ainakaan viime aikoina!


Pidempi lainaus & aiheen vierestä/maskuliinisuuden stereoptypioista:

"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.

– Pienestä asti olen ollut sitä, mitä Käärijä on. Olen tykännyt hassutella ja nauraa itselleni.

Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

"Osa kuulijoista on pohtinut hyvinkin tarkkaan kappaletta ja sen musiikkivideota, jolla Käärijä nähdään muun muassa pitkähiuksisessa peruukissa ja pastellinvärisessä asussa. Kappaleen on tulkittu kommentoivan myös muun muassa sukupuoli-identiteetin, miehen roolin ja toksisen maskuliinisuuden teemoja. Tässä ollaan Käärijän mukaan ihan oikeilla jäljillä.

– Itsekään en ole ehkä se kaikkein miesmäisin ihminen. Parisuhteissani esimerkiksi kumppanit ovat itse hoitaneet autoasiat ja minä olen tiskannut.

Cha cha challa Pöyhönen haluaakin rohkaista vapautumiseen myös tässä mielessä: kenenkään olemiselle ei pitäisi olla mitään valmiita raameja.

– Mielestäni kaikki voisivat olla vapaasti sitä mitä ovat. Jos joku haluaa pukeutua mekkoon niin pukeutuu mekkoon."
Tuo on kyllä niin tärkeä asenne!
 
vierailija
Kiitos tuosta artikkelista, en ainakaan itse muista olenko sitä nähnytkään. Ihana Jere
Tämä oli myös kiinnostavaa: " Uskon intuitioon todella vahvasti."
Tosi kiinnostavaa, mutta mitä enemmän sitä miettii, niin myös tavallaan itsestäänselvää.

Jännä muuten, miten intuitiokin tuntuu olevan jotenkin aika feminiinisenä pidetty juttu. Tai ehkä se on tuo sana. Naiset puhuvat useammin intuitiosta ja miehet vaikka bisnesvaistosta? :)
 
vierailija
"Cha cha challa Pöyhönen haluaakin rohkaista vapautumiseen myös tässä mielessä: kenenkään olemiselle ei pitäisi olla mitään valmiita raameja. " Tämä on aika jännä siinä mielessä, että tuo biisi tavallaan johti hänen omaan "vapautumiseensa". :)
 
vierailija
Kiitos tuosta artikkelista, en ainakaan itse muista olenko sitä nähnytkään. Ihana Jere
Tämä oli myös kiinnostavaa: " Uskon intuitioon todella vahvasti."
Olen ajatellut, että Bojan olisi näistä kahdesta se 'henkisempi', mutta tämän vastauksen perusteella myös K:lla näyttäisi olevan henkinen puoli. Tämä jotenkin resonoi nyt mukavasti, vaikka en koekaan olevani kovin henkinen itse. Jotenkin tunne liittyy siihen, että kenties molemmilla on jonkinlaista kohtalonuskoa tai että "ne asiat tapahtuu joiden kuuluukin tapahtua". Ehkä tällainen intuitioon luottaminen näkyi myös heidän ensikohtaamisessaan ja sai heidät hakeutumaan tiiviisti toistensa seuraan heti alusta alkaen. Nopea tunne tai vetovoima siitä, että tuo toinen on jollain tasolla samanlainen kuin itse.
 
vierailija
Olen ajatellut, että Bojan olisi näistä kahdesta se 'henkisempi', mutta tämän vastauksen perusteella myös K:lla näyttäisi olevan henkinen puoli. Tämä jotenkin resonoi nyt mukavasti, vaikka en koekaan olevani kovin henkinen itse. Jotenkin tunne liittyy siihen, että kenties molemmilla on jonkinlaista kohtalonuskoa tai että "ne asiat tapahtuu joiden kuuluukin tapahtua". Ehkä tällainen intuitioon luottaminen näkyi myös heidän ensikohtaamisessaan ja sai heidät hakeutumaan tiiviisti toistensa seuraan heti alusta alkaen. Nopea tunne tai vetovoima siitä, että tuo toinen on jollain tasolla samanlainen kuin itse.
Minusta yksi yhdistävä tekijä Kn ja Bn välillä on myös tämä henkisyys. Vaikka ovat lapsenmielisiä, energisiä yms, ja kohtaavat sillä tasolla niin myös tämä on yhteistä. He pohtivat asioita konhotuksen ohessa pintaa syvemmältä. Löytävät toisistaan ehkä sielunveljen, ei vain bilekaveria.
 
vierailija
Minusta yksi yhdistävä tekijä Kn ja Bn välillä on myös tämä henkisyys. Vaikka ovat lapsenmielisiä, energisiä yms, ja kohtaavat sillä tasolla niin myös tämä on yhteistä. He pohtivat asioita konhotuksen ohessa pintaa syvemmältä. Löytävät toisistaan ehkä sielunveljen, ei vain bilekaveria.
Minulla on ollut pitkään epäilys, että se että Kärtsä hokee aina sitä there's something special between us ensihetkestä alkaen ei johdu (vain) siitä, että ei osaa tunnistaa romanttisia tunteita mieheen, vaan juuri tuosta henkisestä tasosta sen päälle, joka on jotain uutta.
 
vierailija
Olen ajatellut, että Bojan olisi näistä kahdesta se 'henkisempi', mutta tämän vastauksen perusteella myös K:lla näyttäisi olevan henkinen puoli. Tämä jotenkin resonoi nyt mukavasti, vaikka en koekaan olevani kovin henkinen itse. Jotenkin tunne liittyy siihen, että kenties molemmilla on jonkinlaista kohtalonuskoa tai että "ne asiat tapahtuu joiden kuuluukin tapahtua". Ehkä tällainen intuitioon luottaminen näkyi myös heidän ensikohtaamisessaan ja sai heidät hakeutumaan tiiviisti toistensa seuraan heti alusta alkaen. Nopea tunne tai vetovoima siitä, että tuo toinen on jollain tasolla samanlainen kuin itse.
Jere kamppaili pitkään henkeäuhkaavan sairauden ja sen eri liitännäisvaikutusten kuten ulkonäkö, seksuaalisuus, mahdollisuus urheilla jne kanssa. Kyllähän sellainen väistämättä vaikuttaa ihmiseen.
 
vierailija
Lisää kommentteja JKlta siitä hänen showtouhuistaan ja niiden suhteesta Jereen.

Eli tästä vois päätellä, että tietty puoli esillä ja myös miesläheisyys ja muu tuntuu luonnolliselta

"Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

(+"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.")

Tätä lainausta ja artikkelia en oo nähny lainattavan ainakaan viime aikoina!


Pidempi lainaus & aiheen vierestä/maskuliinisuuden stereoptypioista:

"Käärijän energinen ja humoristinen lavapersoona on hänen mukaansa syntynyt luonnostaan ja pakottamatta.

– Pienestä asti olen ollut sitä, mitä Käärijä on. Olen tykännyt hassutella ja nauraa itselleni.

Esittämisestä ei Pöyhösen mukaan ole kyse, vaan kaiken pitää tuntua hänestä luontevalta. Lavalla esiin vaan nousee tietty puoli Jere Pöyhösestä.

– Se on yhtä lailla Jere siinä missä minäkin tässä olen."

"Osa kuulijoista on pohtinut hyvinkin tarkkaan kappaletta ja sen musiikkivideota, jolla Käärijä nähdään muun muassa pitkähiuksisessa peruukissa ja pastellinvärisessä asussa. Kappaleen on tulkittu kommentoivan myös muun muassa sukupuoli-identiteetin, miehen roolin ja toksisen maskuliinisuuden teemoja. Tässä ollaan Käärijän mukaan ihan oikeilla jäljillä.

– Itsekään en ole ehkä se kaikkein miesmäisin ihminen. Parisuhteissani esimerkiksi kumppanit ovat itse hoitaneet autoasiat ja minä olen tiskannut.

Cha cha challa Pöyhönen haluaakin rohkaista vapautumiseen myös tässä mielessä: kenenkään olemiselle ei pitäisi olla mitään valmiita raameja.

– Mielestäni kaikki voisivat olla vapaasti sitä mitä ovat. Jos joku haluaa pukeutua mekkoon niin pukeutuu mekkoon."
Kiitos kun nostit tämän esiin! En ollut tuota artikkelia aiemmin nähnyt, ja tossahan on paljon mielenkiintoista! Olennainen pointti tuo, että ei ole mikään varsinainen rooli se Käärijä, vaan Jeren eri puolet siinä esillä.
 
vierailija
Tämänhetkiset suosikkibiisini Siddhartalta ovat Napalm 3 (liveversio), Pot v X (liveversio), Prepovedana, Medrevesa ja Blizu. Myös Kripto, Lej Lej Lej, Nastalo bo, Siddharta, Diamanti, Od visine se zvrti (cover), Platina (liveversio) ja Piknik ovat tosi hyviä. En ymmärrä, miten Siddharta-biisiä ja Diamantia ei kuuntele Spotifyssä juuri kukaan. Pitkän linjan progediggarina arvostan kovasti. :)
 
vierailija
Aika jännä ig. Näkyy Bn instassa edelleen All gay since 2016 kuudes viesti, kuten joku muukin totesi. Yritin kopioida, niin sanoo " pyyntöäsi ei voi toteuttaa, yritä hetken päästä uudelleen." En siis ole kok päivänä sulkenut instaa.
 
vierailija
Heitetäänpäs tännekin keikkarapsa!

Raporttia ja höpötystä Alessandran keikasta, itseni tuntien tekstistä tulee todennäköisesti pitkä ja sekava, pahoittelut siitä!

Hommasin liput keikalle jo ensimmäisenä myyntipäivänä toukokuussa. Siinä vaiheessa olin viimeksi käynyt keikalla reippaasti ennen koronaa, joten silloin tuntui pelkästään keikan harkitseminen jännittävältä. Nyt tässä välissä olen käynyt sekä Kn että JOn keikoilla, ne olleet aivan ihania kokemuksia. Alessandran keikkaa olen ajallisesti odottanut kaikista eniten, eikä jättänyt todellakaan kylmäksi!

Päivä alkoi junamatkalla Helsinkiin. Huvitti ihan hirmuisesti kun junasta ulos astuessa käytännössä ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomioni oli lyhtypylvääseen liimattu tarra, jossa luki Maito on vasikoille. Itse ainakin hieman varttuneempana vasikkana (Vai olenko kenties nuori nauta? Kärsin ikäkriisistä. Anygays.) maito maistuu erittäin paljon, joten samaistuin. Toki maito on erinomaista juomaa naudalle kuin naudalle, iästä huolimatta!

Saavuttiin kaverin kanssa keikkapaikalle reilua tuntia ennen ovien alkua, jolla saimme paikat toisesta rivistä. Molemmilla eka kerta Tavastialla (mainittakoon että korkkasin myös perheeni Tavastia-neitsyyden, josta isäni on hieman kateellinen 🤭), ja oli kyllä hieno paikka. Yleisö pääsi ihanan lähelle lavaa.

Keikka alkoi muutamia minuutteja myöhässä, olisi pitänyt alkaa puoli yhdeksältä. Tupa oli täynnä ja tosi monenlaista porukkaa, yllättävän paljon myös esimerkiksi nuoria miehiä. Eturivissä oli Kn eturivin faneja, olen ymmärtänyt että ovat myös kovia viisufaneja. Keikkaa odotellessa soi muuten paljon viisubiisejä, Loreen herätti yleisössä hieman nyrpeyttä 😅 Keikka alkoi ja loppui Queen of Kingsillä. Soitettiin paljon julkaisemattomia kappaleita. Alessandra kiitti meitä sitoutuneisuudesta, sillä koki osoitukseksi lojaaliudesta sen, että olimme tulleet kuuntelemaan vaikka kappaleita on julkaistuna vain muutama. Vaikutti muutenkin todella otetulta ja iloiselta. Aivan ihana persoona! 💜 Tosi positiivinen yllätys oli se, että lavaspiikit olivat todella hauskoja. Moneen otteeseen nauru raikasi. Yhden kappaleen mukana oli mahtava kuoro nimeltä Kipinät, toisen aikana Alessandra tuli yleisön keskelle laulamaan. Tässä taas osoittautui suomalaisten loistava käytös, tilaa annettiin reippaasti eikä kukaan tullut iholle. Kappaleen loppupuolelle oli nämä Kn eturiviläiset järjestäneet ihanan faniprojektin, jossa näytettiin kiitostekstillä varustettuja lappuja. Alessandra huomasi laput vasta aivan lopussa, ja oli todella otettu. Pyysi myös porukkaa halaukseen, sitten vielä nauraen huusi sieltä keskeltä että älkää pliis kumminkaan liiskatko minua 😆 Yhteen väliin jouduttiin keikka keskeyttämään, katsoja pyörtyi ja tilanne näytti melko pahalta. Porukka auttoi ja myös Alessandra hyppäsi siihen avuksi, taas antoivat kaikki hyvin tilaa. Hän lähti mukaan saattelemaan pyörtyneen salista ulos. Oli selkeästi kovasti huolissaan, tilanne säikäytti. Pian keikka jatkui, sitä ennen A piti vielä pienen puheen aiheeseen liittyen ja muun muassa kiitti siitä, että heti riennettiin apuun. Tunnelma kerkesi vielä nousta kattoon viimeistenkin kappaleiden ajaksi ja oli tosi hauskaa! Käteni myös yletti läpsyriviin, pikkurillini siunaantui Alessandran kosketuksesta. Voikohan nyt sanoa, että Alessandra on kirjaimellisesti kietonut itsensä pikkurillini ympärille? 😁

Ennen keikan alkua kuulin, kun eturiviläiset puhuivat, että K olisi tulossa paikalle. Ei tietoa, mistä heidän arvelunsa oli peräisin. Itse ajattelin että uskon vasta kun näen, Alessandraa tässä on jo kuukausitolkulla odotettu, K olisi pelkkää plussaa. Kerkesin jo unohtaa koko homman, kunnes encore - Queen of Kingsin viimeisten tahtien aikana H pukkasi Kn lavalle. Siinä vaiheessa minulta mahtoi päästä jonkin sortin alkukantainen karjaisu... Tanssivat siinä niin ihanasti, todellakin sai sisko-veli yhteyden aistittua heidän välillään! 💗💚 Ja luoja varjele K näytti hyvältä! Ei siinä oikein tiennyt mihin suuntaan katsoa, kun Alessandrakin oli niin upeana. Alessandra itse asiassa olikin tämän vuoden ensimmäinen viisuihastukseni, sitten pian seurasi K ja Joksut. Kyllä siinä silmiä ja mieltä ja korvia siunattiin koko konsertin ajan! Sivuhuomautuksena mainittakoon myös, että Alessandran kitaristi oli myös todella suloinen. Sitten jaeltiin haleja ja kyllä siinä tunsi itsensä taas niin onnelliseksi!

Lopuksi todettakoon, että kaiken kaikkiaan ihana ja odotukset täyttänyt keikka! Nyt vielä tänä päivänä on tuntunut melkein vielä paremmalta. Mahtava olo. Saa nähdä, että pitääkö tässä harkita pian Qstock-lippuun sijoittamista. Alessandra on ihana. 🥰


PS. Näin pääkaupungissa vieraillessa tein kuten kunnon nauta konsanaan ja kävin nuuskuttelemassa Stockmannilla Chanel Bleuta. Hyvä tuoksu on!
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Aivan ihana ja eläväinen keikkarapsa, kiitos! Vaikuttaa olleen oikein onnistunut keikka ja koko matka ylipäätään, joten mukavaa että jaoit sen tännekin, niin pääsee mukaan fiilistelemään. Alessandra on kyllä suloinen🥰
 
vierailija
Heitetäänpäs tännekin keikkarapsa!

Raporttia ja höpötystä Alessandran keikasta, itseni tuntien tekstistä tulee todennäköisesti pitkä ja sekava, pahoittelut siitä!

Hommasin liput keikalle jo ensimmäisenä myyntipäivänä toukokuussa. Siinä vaiheessa olin viimeksi käynyt keikalla reippaasti ennen koronaa, joten silloin tuntui pelkästään keikan harkitseminen jännittävältä. Nyt tässä välissä olen käynyt sekä Kn että JOn keikoilla, ne olleet aivan ihania kokemuksia. Alessandran keikkaa olen ajallisesti odottanut kaikista eniten, eikä jättänyt todellakaan kylmäksi!

Päivä alkoi junamatkalla Helsinkiin. Huvitti ihan hirmuisesti kun junasta ulos astuessa käytännössä ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomioni oli lyhtypylvääseen liimattu tarra, jossa luki Maito on vasikoille. Itse ainakin hieman varttuneempana vasikkana (Vai olenko kenties nuori nauta? Kärsin ikäkriisistä. Anygays.) maito maistuu erittäin paljon, joten samaistuin. Toki maito on erinomaista juomaa naudalle kuin naudalle, iästä huolimatta!

Saavuttiin kaverin kanssa keikkapaikalle reilua tuntia ennen ovien alkua, jolla saimme paikat toisesta rivistä. Molemmilla eka kerta Tavastialla (mainittakoon että korkkasin myös perheeni Tavastia-neitsyyden, josta isäni on hieman kateellinen ), ja oli kyllä hieno paikka. Yleisö pääsi ihanan lähelle lavaa.

Keikka alkoi muutamia minuutteja myöhässä, olisi pitänyt alkaa puoli yhdeksältä. Tupa oli täynnä ja tosi monenlaista porukkaa, yllättävän paljon myös esimerkiksi nuoria miehiä. Eturivissä oli Kn eturivin faneja, olen ymmärtänyt että ovat myös kovia viisufaneja. Keikkaa odotellessa soi muuten paljon viisubiisejä, Loreen herätti yleisössä hieman nyrpeyttä Keikka alkoi ja loppui Queen of Kingsillä. Soitettiin paljon julkaisemattomia kappaleita. Alessandra kiitti meitä sitoutuneisuudesta, sillä koki osoitukseksi lojaaliudesta sen, että olimme tulleet kuuntelemaan vaikka kappaleita on julkaistuna vain muutama. Vaikutti muutenkin todella otetulta ja iloiselta. Aivan ihana persoona! Tosi positiivinen yllätys oli se, että lavaspiikit olivat todella hauskoja. Moneen otteeseen nauru raikasi. Yhden kappaleen mukana oli mahtava kuoro nimeltä Kipinät, toisen aikana Alessandra tuli yleisön keskelle laulamaan. Tässä taas osoittautui suomalaisten loistava käytös, tilaa annettiin reippaasti eikä kukaan tullut iholle. Kappaleen loppupuolelle oli nämä Kn eturiviläiset järjestäneet ihanan faniprojektin, jossa näytettiin kiitostekstillä varustettuja lappuja. Alessandra huomasi laput vasta aivan lopussa, ja oli todella otettu. Pyysi myös porukkaa halaukseen, sitten vielä nauraen huusi sieltä keskeltä että älkää pliis kumminkaan liiskatko minua Yhteen väliin jouduttiin keikka keskeyttämään, katsoja pyörtyi ja tilanne näytti melko pahalta. Porukka auttoi ja myös Alessandra hyppäsi siihen avuksi, taas antoivat kaikki hyvin tilaa. Hän lähti mukaan saattelemaan pyörtyneen salista ulos. Oli selkeästi kovasti huolissaan, tilanne säikäytti. Pian keikka jatkui, sitä ennen A piti vielä pienen puheen aiheeseen liittyen ja muun muassa kiitti siitä, että heti riennettiin apuun. Tunnelma kerkesi vielä nousta kattoon viimeistenkin kappaleiden ajaksi ja oli tosi hauskaa! Käteni myös yletti läpsyriviin, pikkurillini siunaantui Alessandran kosketuksesta. Voikohan nyt sanoa, että Alessandra on kirjaimellisesti kietonut itsensä pikkurillini ympärille?

Ennen keikan alkua kuulin, kun eturiviläiset puhuivat, että K olisi tulossa paikalle. Ei tietoa, mistä heidän arvelunsa oli peräisin. Itse ajattelin että uskon vasta kun näen, Alessandraa tässä on jo kuukausitolkulla odotettu, K olisi pelkkää plussaa. Kerkesin jo unohtaa koko homman, kunnes encore - Queen of Kingsin viimeisten tahtien aikana H pukkasi Kn lavalle. Siinä vaiheessa minulta mahtoi päästä jonkin sortin alkukantainen karjaisu... Tanssivat siinä niin ihanasti, todellakin sai sisko-veli yhteyden aistittua heidän välillään! Ja luoja varjele K näytti hyvältä! Ei siinä oikein tiennyt mihin suuntaan katsoa, kun Alessandrakin oli niin upeana. Alessandra itse asiassa olikin tämän vuoden ensimmäinen viisuihastukseni, sitten pian seurasi K ja Joksut. Kyllä siinä silmiä ja mieltä ja korvia siunattiin koko konsertin ajan! Sivuhuomautuksena mainittakoon myös, että Alessandran kitaristi oli myös todella suloinen. Sitten jaeltiin haleja ja kyllä siinä tunsi itsensä taas niin onnelliseksi!

Lopuksi todettakoon, että kaiken kaikkiaan ihana ja odotukset täyttänyt keikka! Nyt vielä tänä päivänä on tuntunut melkein vielä paremmalta. Mahtava olo. Saa nähdä, että pitääkö tässä harkita pian Qstock-lippuun sijoittamista. Alessandra on ihana.


PS. Näin pääkaupungissa vieraillessa tein kuten kunnon nauta konsanaan ja kävin nuuskuttelemassa Stockmannilla Chanel Bleuta. Hyvä tuoksu on!
Kiitos keikkarapsasta! Hienosti kuvailit tunnelmia, ja voin kuvitella mikä fiilis oli nähdä yhtäkkiä K siinä lavalla myös! Ja Alessandra on kyllä suloinen, ihana persoona.
 

Yhteistyössä