Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten liki koko lähipiiri ollut julkisuudessa ja eksistä ja jostain vanhoista deiteistä puhuttu moneen kertaan. Julkkiksen, joka tekee OnlyFansia ja jota kuolataan ja paritetaan avoimesti ympäri nettiä, parisuhdestatus kiinnostaa ihmisiä ja aiheen tabuksi tekeminen lisää vaan vettä myllyyn. Mutta kukin tavallaan. Tämä linja ei vaan tule pysäyttämään kiinnostuneita kuten on nähty.
Tämän takia en usko koko suhteeseen ainakaan siten että vakavaa olisi. Kannattaa antaa olla. Jos vakavaa olisi kyllä asiasta kerrottaisiin
 
vierailija
No nyt on tainnut Bojanilla mennä hermot joidenkin Twitter-kommentoijien kanssa, vai mistä nuo storyjen kommentit onkaan. Tai ehkä on enemmän huvittunut ja siksi postasi nuo. Kaikenlaista settiä näköjään sielläkin. 😳
 
vierailija
All gay... mielenkiintoista että B poimi tuon kysymyksen. Instattomille tiedoksi että B jakoi stoorissaan fanin kysymyksen is some1 of you gay or are you all gay. Vastaus All gay since 2016 according to twitter standards. Ei ois ollut pakko poimia just tuota...
 
vierailija
All gay... mielenkiintoista että B poimi tuon kysymyksen. Instattomille tiedoksi että B jakoi stoorissaan fanin kysymyksen is some1 of you gay or are you all gay. Vastaus All gay since 2016 according to twitter standards. Ei ois ollut pakko poimia just tuota...
Tuo on minusta kumminkin vaan huumoriheitto tuohon läpällä laitettuun kysymykseen, mihin kirjoittaja ei varmaan oikeasti vastausta odottanut. Tahallaan poimi tuon sieltä. 😁
 
vierailija
Kuvailkaa sitä pliis tarkemmin ketkä olette saaneet onnen haistella? Voisiko se olla joku esim ...huuhteluaine (ok, ei ei).
Ääh, älä pilaa mun mielikuvia puhumalla huuhteluaineesta. 😄 Suvussani eräs jäsen, joka uittaa kaikki tekstiilinsä toinen toistaan imelämmissä huuhteluaineissa, ja mun vatsaa kääntää joka kerta. 🤢 Hajuvedet on sitten asia erikseen. Ne ei kuvota yhtään. Ja kyllähän nyt nekin halietäisyyttä kauemmas kantaa.
 
vierailija
Mun mielestä näyttää siltä, että tuo twiitti nyt vain sattui tulemaan vastaan ja naurattamaan Bojania. Siinähän näkee, että jonkun puhelimessa on auki JO:n Twitter-feed, jossa on satunnaisia twiittejä.
Eikö siinä ollut Bojanin oman puhelimen kuvakaappaus, jossa näkee, että toi twiitti oli tullut hänellä vastaan ja oli ottanut siitä kuvan, eikä jonkun satunnaisen puhelimen twitter?
Oli vielä tekstinkin laittanut ko fanille. Nace kun jakaa niitä piirroksia se on vain jako, ei mitään kommenttia niihin eikä muutenkaan minusta mitään spessua.
 
vierailija
Joo, tämä juuri. Varmaan haluavat huomioida faneja kivalla tavalla, mutta eihän he kaikkia juttuja voi mitenkään nähdä eikä julkaista. Itseäni ei ole jonkun muun fanin huomioiminen koskaan haitannut, ajattelen että se on mukava ele heiltä ja tavallaan kaikille faneille suunnattu. En tiedä miksi, mutta minulle sellainen kadehtiminen on ylipäätään vähän vieras juttu. Hyvä kuitenkin jos sen myöntää, niin ei käänny yleiseksi kitkeryydeksi kommenteissa. Jos se kovin vaivaa, niin ehkä se kannattaisi muuttaa positiiviseksi toiminnaksi. Eli jos itsestä kovasti tuntuisi että jään paitsi jotain, niin menisin sitten vaikka odottelemaan ulos keikan jälkeen ja katsoisin, josko pääsisin hyvällä tuurilla juttelemaan ja saisin kivan kokemuksen siitä. Jos joku miettii sitä että nuorempia faneja huomioidaan somessa, niin samalla tavalla varmasti arvostavat vanhempiakin, nuoret on vaan monesti niitä erityisen aktiivisia ja saa sitä kautta huomiota. Ja onhan se myös symppistä jos nuoret saa huomiota, olisin itsekin varmaan suhtautunut vielä suuremmalla tunteella nuorena tähän fanitukseen, jos olisi yhtä mieleinen bändi silloin löytynyt. Harmi kun ei silloin yhtä niin suurta suosikkia ollut.
En kyllä riskeeerais tätäkään, vähänkö ottais pannuun odotella siellä jos he eivät jää siihen ja jos jäisivätkin, niin itseä ei huomioitaisi. Lisäksi mulle on ihan eri juttu itse hakea tuolla sitä huomiota kuin se että sais sitä itse ihan vain fanikommentoidessaan ☺ Jälkimmäinen tuntuis mahtavalta, toi keikan jälkeinen satunnainen näkemisyritys ei.
 
vierailija
Eikö siinä ollut Bojanin oman puhelimen kuvakaappaus, jossa näkee, että toi twiitti oli tullut hänellä vastaan ja oli ottanut siitä kuvan, eikä jonkun satunnaisen puhelimen twitter?
Oli vielä tekstinkin laittanut ko fanille. Nace kun jakaa niitä piirroksia se on vain jako, ei mitään kommenttia niihin eikä muutenkaan minusta mitään spessua.
Oli varmaan ottanut sen siksi kun häntä huvitti itseään se kuva. Ja sitten kiitti fania siitä.
 
vierailija
Eikö siinä ollut Bojanin oman puhelimen kuvakaappaus, jossa näkee, että toi twiitti oli tullut hänellä vastaan ja oli ottanut siitä kuvan, eikä jonkun satunnaisen puhelimen twitter?
Oli vielä tekstinkin laittanut ko fanille. Nace kun jakaa niitä piirroksia se on vain jako, ei mitään kommenttia niihin eikä muutenkaan minusta mitään spessua.
Ei ollut Bojanin oma puhelin. Millä olisi ottanut valokuvan puhelimesta pöydällä, jos se oli hänen puhelin?
 

Yhteistyössä