Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas en haluaisi nähdä heidän tekevän sitä 🙈 mitä sä et kehtaa kertoa😄
Mä sit taas _teoriassa_ haluaisin olla todistamassa heitä niissä puuhissa, mut tosipaikan tullen en kyllä varmaan kykenisi katselemaan 🙈

Noh, samapa tuo, kun ei tule moista tilannetta eteen kuitenkaan 😆

Mutta ihania nuo listat asioista, joita olisi kiva nähdä K ja B tekemässä yhdessä. Ja ilman muuta haluaisin nähdä heidät leipomassa sekä suomalaisia että slovenialaisia perinneherkkuja 🥰

Eikä poikien tarttis välttämättä edes pukeutua stringeihin (vrt. K:n ja H:n OF-kalenteri), vaan normivaatteetkin käy 😇
 
vierailija
Bojan postannut ig-stooreihin fanin twiitin omasta naamastaan.
Oon kade (mutta en siis ärtynyt siitä) kun joku saa tuollaista erityishuomiota. Lisäksi mietin millä kriteereillä välillä joku fani huomiota saa? Vai onkohan se niin, että Bojania huvittaa vain ajoittain avata (julkisesti) kanava siihen suuntaan ja huomiota saa se fani, joka silloin sattuu jotain sellaista laittamaan, mikä Bojanille resonoi?
Mulla oli ihan samat ajatukset kun näin tämän, että onko tämä henkilö jotenkin ennestään tuttu B lle. En myöskään tajunnut mikä siinä twiitissä oli niin erityistä, että oli saanut tämän huomion. Sitten sanoin itselleni, että parempi vaan mun sivuuttaa tällaiset huomion osoitukset enempiä miettimättä. Kateellinen olen aika helposti ja kadehdin (!) myös heitä, jotka osaavat olla kadehtimatta.
 
vierailija
Mulla oli ihan samat ajatukset kun näin tämän, että onko tämä henkilö jotenkin ennestään tuttu B lle. En myöskään tajunnut mikä siinä twiitissä oli niin erityistä, että oli saanut tämän huomion. Sitten sanoin itselleni, että parempi vaan mun sivuuttaa tällaiset huomion osoitukset enempiä miettimättä. Kateellinen olen aika helposti ja kadehdin (!) myös heitä, jotka osaavat olla kadehtimatta.
Mun mielestä näyttää siltä, että tuo twiitti nyt vain sattui tulemaan vastaan ja naurattamaan Bojania. Siinähän näkee, että jonkun puhelimessa on auki JO:n Twitter-feed, jossa on satunnaisia twiittejä.
 
vierailija
Bojan postannut ig-stooreihin fanin twiitin omasta naamastaan.
Oon kade (mutta en siis ärtynyt siitä) kun joku saa tuollaista erityishuomiota. Lisäksi mietin millä kriteereillä välillä joku fani huomiota saa? Vai onkohan se niin, että Bojania huvittaa vain ajoittain avata (julkisesti) kanava siihen suuntaan ja huomiota saa se fani, joka silloin sattuu jotain sellaista laittamaan, mikä Bojanille resonoi?
Eiköhän B ollut vaan huvittunut siitä twiitin tekstistä siinen irvistyskuvaan.
 
vierailija
Mulla oli ihan samat ajatukset kun näin tämän, että onko tämä henkilö jotenkin ennestään tuttu B lle. En myöskään tajunnut mikä siinä twiitissä oli niin erityistä, että oli saanut tämän huomion. Sitten sanoin itselleni, että parempi vaan mun sivuuttaa tällaiset huomion osoitukset enempiä miettimättä. Kateellinen olen aika helposti ja kadehdin (!) myös heitä, jotka osaavat olla kadehtimatta.
Jos nyt rautalangalla: Todennäköisesti B sattui näkemään twiitin ja se teksti huvitti häntä, kun kuva hänestä ei ehkä ollut se kaikista mairettelevin. Mitä tuossa nyt on ihmeellistä? Krisiä ilmeisesti eilen huvitti tuo Dress Kris-peli, joten jakoi sen storyssaan. Ja Nace jakaa jatkuvasti eri fanitaidetta. Sama juttu: näkevät jotain, mikä heidän mielestään kivaa, huvittavaa tms ja jakavat sen.
 
vierailija
Vähän oudoksi kyllä menee, jos fanitwiittien jakaminen tekee ihmiset kateellisiksi. Kannattaa miettiä, onko silloin oma fanitus terveellä pohjalla.
Minusta pieni kateuden kirpaisu on vielä ihan normaali reaktio, samalla lailla kuin usein palstoilla hoetaan, että ei saa pettyä siitä tai tästä. Pettyminen on ihan normaali reaktio ja useimmat ihmiset pettyvät lievästi monta kertaa päivässä. Eri asia sitten on, jos kateus, pettymys tai muut tuollaiset vaivaavat pahemmin tai jäävät kaihertamaan pidemmäksi aikaa.
 
vierailija
Jos nyt rautalangalla: Todennäköisesti B sattui näkemään twiitin ja se teksti huvitti häntä, kun kuva hänestä ei ehkä ollut se kaikista mairettelevin. Mitä tuossa nyt on ihmeellistä? Krisiä ilmeisesti eilen huvitti tuo Dress Kris-peli, joten jakoi sen storyssaan. Ja Nace jakaa jatkuvasti eri fanitaidetta. Sama juttu: näkevät jotain, mikä heidän mielestään kivaa, huvittavaa tms ja jakavat sen.
Tämä just jatkuvasti joksut tai siis lähinnä nace jakavat fanarteja ja muita mitä fanit ovat tehneet
 
vierailija
J: Bojan, wellcome to Käärijäs home.

B: I have been here. Don't you remember last summer, we spent a little bit time here together.

J: I remember, but now this is totally different place, as you can see.

B: I really can see. (goes around the apartment). Nice photo collage of you on that wall.

J: (blushes). I chose pictures which are important to mee and tell about my career.

B: Really. Here we are in Madrid. This picture is of us in Amstredam. There we are on a lunch date, this one is from Liverpool aftre the final. I really like this black and white picture us of hugging. And the piggy train in Tavastia - oh, you have put that picture in your wall. However, the best one is the one where you kiss me at a gig in Tampere. And these are the most important pictures of your career? Jere, explain to me.

J: Bojan, you know, how important these events have been to me.

B: Me too, of course, but are you sure this is wise?

J: Wise. You know that I live by feeling. Always. And now I am gonna feel you. Come here next to me you overthinking little idiot.
 
vierailija
J: Bojan, wellcome to Käärijäs home.

B: I have been here. Don't you remember last summer, we spent a little bit time here together.

J: I remember, but now this is totally different place, as you can see.

B: I really can see. (goes around the apartment). Nice photo collage of you on that wall.

J: (blushes). I chose pictures which are important to mee and tell about my career.

B: Really. Here we are in Madrid. This picture is of us in Amstredam. There we are on a lunch date, this one is from Liverpool aftre the final. I really like this black and white picture us of hugging. And the piggy train in Tavastia - oh, you have put that picture in your wall. However, the best one is the one where you kiss me at a gig in Tampere. And these are the most important pictures of your career? Jere, explain to me.

J: Bojan, you know, how important these events have been to me.

B: Me too, of course, but are you sure this is wise?

J: Wise. You know that I live by feeling. Always. And now I am gonna feel you. Come here next to me you overthinking little idiot.
Aww, olipa ihana 🤭❤
 
vierailija
J: Bojan, wellcome to Käärijäs home.

B: I have been here. Don't you remember last summer, we spent a little bit time here together.

J: I remember, but now this is totally different place, as you can see.

B: I really can see. (goes around the apartment). Nice photo collage of you on that wall.

J: (blushes). I chose pictures which are important to mee and tell about my career.

B: Really. Here we are in Madrid. This picture is of us in Amstredam. There we are on a lunch date, this one is from Liverpool aftre the final. I really like this black and white picture us of hugging. And the piggy train in Tavastia - oh, you have put that picture in your wall. However, the best one is the one where you kiss me at a gig in Tampere. And these are the most important pictures of your career? Jere, explain to me.

J: Bojan, you know, how important these events have been to me.

B: Me too, of course, but are you sure this is wise?

J: Wise. You know that I live by feeling. Always. And now I am gonna feel you. Come here next to me you overthinking little idiot.
😄💙❤💚
 
vierailija
J: Bojan, wellcome to Käärijäs home.

B: I have been here. Don't you remember last summer, we spent a little bit time here together.

J: I remember, but now this is totally different place, as you can see.

B: I really can see. (goes around the apartment). Nice photo collage of you on that wall.

J: (blushes). I chose pictures which are important to mee and tell about my career.

B: Really. Here we are in Madrid. This picture is of us in Amstredam. There we are on a lunch date, this one is from Liverpool aftre the final. I really like this black and white picture us of hugging. And the piggy train in Tavastia - oh, you have put that picture in your wall. However, the best one is the one where you kiss me at a gig in Tampere. And these are the most important pictures of your career? Jere, explain to me.

J: Bojan, you know, how important these events have been to me.

B: Me too, of course, but are you sure this is wise?

J: Wise. You know that I live by feeling. Always. And now I am gonna feel you. Come here next to me you overthinking little idiot.
Ihana loppu. :)
 
vierailija
Vähän oudoksi kyllä menee, jos fanitwiittien jakaminen tekee ihmiset kateellisiksi. Kannattaa miettiä, onko silloin oma fanitus terveellä pohjalla.
Ei se ole mulla terveellä pohjalla ollenkaan. Sitä ei tarvitse edes miettiä. Tosi rasittavia tällaiset fanitukset, joista tulee liian vakavia. Olen ihan miettinyt, olisiko järkevää repäistä irti itsensä tästä ja olen ajatellut jättäisinkö menemättä noihin Helsingin konsertteihin. Oikein kunnon irtirepäisy.
 
vierailija
J: Bojan, wellcome to Käärijäs home.

B: I have been here. Don't you remember last summer, we spent a little bit time here together.

J: I remember, but now this is totally different place, as you can see.

B: I really can see. (goes around the apartment). Nice photo collage of you on that wall.

J: (blushes). I chose pictures which are important to mee and tell about my career.

B: Really. Here we are in Madrid. This picture is of us in Amstredam. There we are on a lunch date, this one is from Liverpool aftre the final. I really like this black and white picture us of hugging. And the piggy train in Tavastia - oh, you have put that picture in your wall. However, the best one is the one where you kiss me at a gig in Tampere. And these are the most important pictures of your career? Jere, explain to me.

J: Bojan, you know, how important these events have been to me.

B: Me too, of course, but are you sure this is wise?

J: Wise. You know that I live by feeling. Always. And now I am gonna feel you. Come here next to me you overthinking little idiot.
🤗😍
 
vierailija
Ei se ole mulla terveellä pohjalla ollenkaan. Sitä ei tarvitse edes miettiä. Tosi rasittavia tällaiset fanitukset, joista tulee liian vakavia. Olen ihan miettinyt, olisiko järkevää repäistä irti itsensä tästä ja olen ajatellut jättäisinkö menemättä noihin Helsingin konsertteihin. Oikein kunnon irtirepäisy.
Mulla vähän sama, mutta itse mietin, että ehkä konserttiin meno jopa auttaisi, kun kaikki tähän asti ollut sellaista outoa puolifantasiaa, kun miettii ja tulkitsee näitä eri juttuja (en osaa oikein järkevästi selittää). En tosin tiedä, pahimmassa tapauksessa vaan pahenee 😬😅. Onko sulla kokemusta asiasta (ootko siis käynyt jollain JO keikslla jo?).
 
vierailija
Ei se ole mulla terveellä pohjalla ollenkaan. Sitä ei tarvitse edes miettiä. Tosi rasittavia tällaiset fanitukset, joista tulee liian vakavia. Olen ihan miettinyt, olisiko järkevää repäistä irti itsensä tästä ja olen ajatellut jättäisinkö menemättä noihin Helsingin konsertteihin. Oikein kunnon irtirepäisy.
Täältä sivusta. Minusta on kuitenkin hyvä merkki, että itse tiedostat asian ❤ Sitten sitä on mahdollista alkaa työstämään. Jos sinulla on lippu, niin tule keikalle vaan! On sinullakin oikeus pitää hauskaa.
 
vierailija
Itsellä ainakin kahdella keikalla käyminen tavallaan "helpotti" fanitusta. Siinä oli tavallaan saavutettu jokin "päätepiste". Ts. kuuntelen musiikkia ja menen jatkossakin keikoille, mutta se ei ole samalla lailla maailmaa mullistava juttu kuin ensimmäiset keikat olivat. :)
 
vierailija
Mulla oli ihan samat ajatukset kun näin tämän, että onko tämä henkilö jotenkin ennestään tuttu B lle. En myöskään tajunnut mikä siinä twiitissä oli niin erityistä, että oli saanut tämän huomion. Sitten sanoin itselleni, että parempi vaan mun sivuuttaa tällaiset huomion osoitukset enempiä miettimättä. Kateellinen olen aika helposti ja kadehdin (!) myös heitä, jotka osaavat olla kadehtimatta.
Arvostettavaa rehellisyyttä tuo, että myöntää nuo kateuden tunteet. Tsekkasin huvikseen tuon twitterissä, ja ko. henkilö on ihan tavallinen fani. Vaikuttaa tosi herttaiselta tyypiltä, joka oli aivan innoissaan saamastaan huomiosta. Mutta ei ole kyllä mitään syytä olla kateellinen. Ei Bojankaan sen ihmeemmin ajattele, kuka se yksittäinen fani on, se vain jakaa hauskoja juttuja ja toisaalta noilla postauksilla haluaa varmaan osoittaa ihan yleisesti huomiota faneille. Ei se kuitenkaan kaikkien fanien juttuja voi jakaa, kun niitä ois sitten varmaan satoja päivittäin.
 
vierailija
Arvostettavaa rehellisyyttä tuo, että myöntää nuo kateuden tunteet. Tsekkasin huvikseen tuon twitterissä, ja ko. henkilö on ihan tavallinen fani. Vaikuttaa tosi herttaiselta tyypiltä, joka oli aivan innoissaan saamastaan huomiosta. Mutta ei ole kyllä mitään syytä olla kateellinen. Ei Bojankaan sen ihmeemmin ajattele, kuka se yksittäinen fani on, se vain jakaa hauskoja juttuja ja toisaalta noilla postauksilla haluaa varmaan osoittaa ihan yleisesti huomiota faneille. Ei se kuitenkaan kaikkien fanien juttuja voi jakaa, kun niitä ois sitten varmaan satoja päivittäin.
Joo, tämä juuri. Varmaan haluavat huomioida faneja kivalla tavalla, mutta eihän he kaikkia juttuja voi mitenkään nähdä eikä julkaista. Itseäni ei ole jonkun muun fanin huomioiminen koskaan haitannut, ajattelen että se on mukava ele heiltä ja tavallaan kaikille faneille suunnattu. En tiedä miksi, mutta minulle sellainen kadehtiminen on ylipäätään vähän vieras juttu. Hyvä kuitenkin jos sen myöntää, niin ei käänny yleiseksi kitkeryydeksi kommenteissa. Jos se kovin vaivaa, niin ehkä se kannattaisi muuttaa positiiviseksi toiminnaksi. Eli jos itsestä kovasti tuntuisi että jään paitsi jotain, niin menisin sitten vaikka odottelemaan ulos keikan jälkeen ja katsoisin, josko pääsisin hyvällä tuurilla juttelemaan ja saisin kivan kokemuksen siitä. Jos joku miettii sitä että nuorempia faneja huomioidaan somessa, niin samalla tavalla varmasti arvostavat vanhempiakin, nuoret on vaan monesti niitä erityisen aktiivisia ja saa sitä kautta huomiota. Ja onhan se myös symppistä jos nuoret saa huomiota, olisin itsekin varmaan suhtautunut vielä suuremmalla tunteella nuorena tähän fanitukseen, jos olisi yhtä mieleinen bändi silloin löytynyt. Harmi kun ei silloin yhtä niin suurta suosikkia ollut.
 

Yhteistyössä