Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse asiassa A:n kuva on kaikkien kolmen Instagramissa yhteispostauksena. Tiedä sitten jakoiko A sen omasta Instastaan. Ja mitä tulee tohon NM niin turha jankuttaa. Sanottiin ettei ollut ainakaan keikalla samassa paikassa. Minkä takia pitää väkisin vääntää kaikesta?
 
vierailija
Sit jos lakattais kaikki vastailemasta typeriin kysymyksiin ja keskitytään oikeisiin asioihin, kuten tuohon kuvaan Alessandran kanssa ja B:n tykkäykseen ja kommenttiin. Ihan varmasti on muuten lähtenyt vähintään viestiä Lontooseen, ellei sitten ihan puheluakin. :D
 
vierailija
En enää ihmettele mistä se Boitsun maaliskuun keikkakaipuu -stoori kumpusi. Pitääkö tähän nyt lisätä se vitsivaroitus.
:D <3 oliko tää ekoja Bn kommentteja Kn instakuviin sen suomi ripsitrendin lisäksi viime aikoina? En muista, onko muita ollut viime kuukausina?

Tulee väistämättä mieleen, että heijastuuko näissä suoremmissa ja avoimemmissa IG kommenteissa fanfic ja Jerc-haastattelujen avoimuus. Ja nimemomaan siltä kannalta, että on tullut rohkeammaksi näyttää fiiliksiään ja osoittaa, että tykkää ja välittää, miltä kannalta se sitten onkin. Ei sen vuoksi, että tunteet ois 'taantunut' kaveritasolle, vaan että tunteet on syventyny jollain tavalla, eikä enää halua, jaksa tai pysty pidättelemään.

Mielenkiintoinen yksityiskohta oli myös K A halaukset (niitä oli 2, tumpussa video). Tuli melkein ljubavin opetus ja vertailut mieleen. Bn kanssa K on useimmiten halannut lantiot vastakkain ja koko kropat lähekkäin painatuneena, vaikka oli kitara välissä. Tässä A halauksessa Kn peppu jäi kauas kun kurotti halaan, ja ois mahtunu montaki kitara halauksen väliin.
 
vierailija
S-R-Č-E-K

1. Kun kuljin keikalta kotiin päin,

vanhan lehmän mä tiellä näin,

löydät miehen niin tumman,

kauniin ja kuuman,

sanoi tuo kanttura,

hän on maassa Slovenian missä tuoksuu ruusupuu,

sulle neuvon yhden annan heitä mielestäs jo muu.

Heitin kaiken vuoksi Boitsun,

Braderin ja something moren,

luotin estrogeeni nautaan,

enkä suotta ollenkaan,

lal-lal-laa-la-la-lal-lal x 4

S-R-Č-E-K , kulta kultasein,

mä sanoin niin ja selväks tein,

me mennään Vantaalla naimisiin,

en enää lähde Rautalampiin,

sä olet kuumentunut niin,

en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.

S-R-Č-E-K kulta kultasein,

mä turhan reissun Thaikkuihin tein,

vain täällä tuoksuu Chanel Bleu ja maistuu ananas longino ,

se onkin onni että saa

taas The Bojanin titsejä koskettaa ja rakastaa.

2. Mä muistan Boitsun tuon hyvin niin,

mä muistan miten me suudeltiin,

kun mä Hesaa kohti Finskillä lensin,

niin sitä erottiin.

Hän jäi kauas Loverpooliin missä carppe diemit koettiin,

The Yksiöön sieltä hänet kannan,

sohvat pannaan remonttiin

Heitän kaiken vuoksi Boitsun,

casualin nöpötyksen

eihän löydy sille vertaa,

vaikka kuinka hakisin.

lal-lal-laa-la-la-lal-lal x 4

S-R-Č-E-K, kulta kultasein...

Säv.san.sov Tappi ja Kärsy
HYVÄÄ YÖTÄ KANTTURAT 💚❤
 
vierailija
Teki mieli katsoa/kuunnella nämä ihanat pätkät 💚❤ Täydelliset treffit ja we love together.


 
vierailija
<3 oliko tää ekoja Bn kommentteja Kn instakuviin sen suomi ripsitrendin lisäksi viime aikoina? En muista, onko muita ollut viime kuukausina?

Tulee väistämättä mieleen, että heijastuuko näissä suoremmissa ja avoimemmissa IG kommenteissa fanfic ja Jerc-haastattelujen avoimuus. Ja nimemomaan siltä kannalta, että on tullut rohkeammaksi näyttää fiiliksiään ja osoittaa, että tykkää ja välittää, miltä kannalta se sitten onkin. Ei sen vuoksi, että tunteet ois 'taantunut' kaveritasolle, vaan että tunteet on syventyny jollain tavalla, eikä enää halua, jaksa tai pysty pidättelemään.

Mielenkiintoinen yksityiskohta oli myös K A halaukset (niitä oli 2, tumpussa video). Tuli melkein ljubavin opetus ja vertailut mieleen. Bn kanssa K on useimmiten halannut lantiot vastakkain ja koko kropat lähekkäin painatuneena, vaikka oli kitara välissä. Tässä A halauksessa Kn peppu jäi kauas kun kurotti halaan, ja ois mahtunu montaki kitara halauksen väliin.
Tottakai parisuhteessa oleva hetero varoo halaamasta toista naista liian läheisesti. Miesten kans sillä ei oo niin väliä.
 
vierailija
S-R-Č-E-K

1. Kun kuljin keikalta kotiin päin,

vanhan lehmän mä tiellä näin,

löydät miehen niin tumman,

kauniin ja kuuman,

sanoi tuo kanttura,

hän on maassa Slovenian missä tuoksuu ruusupuu,

sulle neuvon yhden annan heitä mielestäs jo muu.

Heitin kaiken vuoksi Boitsun,

Braderin ja something moren,

luotin estrogeeni nautaan,

enkä suotta ollenkaan,

lal-lal-laa-la-la-lal-lal x 4

S-R-Č-E-K , kulta kultasein,

mä sanoin niin ja selväks tein,

me mennään Vantaalla naimisiin,

en enää lähde Rautalampiin,

sä olet kuumentunut niin,

en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.

S-R-Č-E-K kulta kultasein,

mä turhan reissun Thaikkuihin tein,

vain täällä tuoksuu Chanel Bleu ja maistuu ananas longino ,

se onkin onni että saa

taas The Bojanin titsejä koskettaa ja rakastaa.

2. Mä muistan Boitsun tuon hyvin niin,

mä muistan miten me suudeltiin,

kun mä Hesaa kohti Finskillä lensin,

niin sitä erottiin.

Hän jäi kauas Loverpooliin missä carppe diemit koettiin,

The Yksiöön sieltä hänet kannan,

sohvat pannaan remonttiin

Heitän kaiken vuoksi Boitsun,

casualin nöpötyksen

eihän löydy sille vertaa,

vaikka kuinka hakisin.

lal-lal-laa-la-la-lal-lal x 4

S-R-Č-E-K, kulta kultasein...

Säv.san.sov Tappi ja Kärsy
HYVÄÄ YÖTÄ KANTTURAT
Tää on ihan paras! :D Hyvää yötä ja kauniita unia <3
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, pos
Tottakai parisuhteessa oleva hetero varoo halaamasta toista naista liian läheisesti. Miesten kans sillä ei oo niin väliä.
[/QUOTE]
Todella mielelläni uskoisin, että B tunteet ovat niin syviä että niitä ei voi peittää. Palaan taas siihen, että mun on tosi vaikea uskoa, että B llä olisi romanttisia tunteita ja odotuksia K n suhteen ja samalla hän olisi noin vapautuneen ja iloisen oloinen. Kyllä 99% ihmisistä näkyisi pettymys/suru. Onko B sitten se 1 %?
 

Yhteistyössä