Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikäs selvännäkijä sä kuvittelet olevasi, kun tuosta mun kommentista teet noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, mitä minä pidän faktoina? Fakta on se, että ylimääräisiä henkilöitä ei ole nähty, eikä niiden läsnäolo ole millään tavalla todennäköistä. Sinä olet se, joka tässä asiassa kieltää tosiasiat, kai nyt sen verran sullakin aivotoimintaa on, että tämän tajuat? Ja mun aggressio johtuu tasan siitä, että sun kaltaiset trollit ei kunnioita ihmisten toiveita yksityselämän kunnioittamisesta, ja tahallisesti pyrkii aiheuttamaan pahaa mieltä muille ihmisille täällä. Mitä sä tällä palstalla edes teet? Väärä paikka sulle.
Tuossahan joku juuri sanoi että gf on nähty Tavastialla. Tuo teidän fantasiamaailmassa eläminen vain on niin käsittämätöntä.
 
vierailija
Luuletteko tosiaan, että vaikka heidän välillään oiskin oikeesti jotain, että B laittais julkisen rakkaudentunnustuksen?! Ei todellakaan laittais! Ficit on ilmeisesti sekoittaneet teidän päät lopullisesti.
Sinä se täällä sekaisin olet, kun mesoat keskellä yötä shippipalstalla etkä löydä pois. Meillä on realiteetit hyvin hallussa, sulla taas heittää päästä jos kuvittelet, että sun sanoillasi on mitään vaikutusta kehenkään ja varsinkaan tuolla asenteella. Sen kun jatkat turhaa yksinpuhettasi, mutta shippaajilla on paremmat bileet. Ljubav, I love you guys <3
 
vierailija
Jahas, täällä on paikalla ankeuttajatrolli. Siispä aika poistua ->
Aivan niin. Porukat ylireagoi.
Tuleeko sulle yllätyksenä, että tämän shippausketjun funktio onkin shippaaminen, johon kuuluu se, että asioita tarkastellaan shippausnäkökulmasta ja iloitaan aina kun jotain siihen sopivaa matskua tulee. Jos tämä ei miellytä, niin sulle löytyy varmaan muita ketjuja, joihin voit mennä keskustelemaan asiapohjalta.
 

Yhteistyössä