vierailija
On mustis häärijälle ja alessandralle, mutta entäs gflle? Ei oo, ku näyttää viihtyvän hänenkin seurassaan ja gf tykkäilee Bn kommenteista.Kultanuppu on vähän mustis Kärpystä.
On mustis häärijälle ja alessandralle, mutta entäs gflle? Ei oo, ku näyttää viihtyvän hänenkin seurassaan ja gf tykkäilee Bn kommenteista.Kultanuppu on vähän mustis Kärpystä.
En nähnyt.Sori kun kysyn tätä jo uudestaan mutta eikö edes turvamiestä näkynyt?
Lähinnä mä ihmettelen, kun B n peruskommentista saadaan noin paljon irti. Että B on ihan mustis muka. Jatkakaa.Kyllä jotkut on taas niin pettyneitä ja katkeria kun muilla on kivaa. Ei voi ymmärtää.
Niin mitä sitten. Ei se B:n kommentti tee siitä kuvasta yhtään vähemmän mautonta.Jotkut: Mauton kuva!! Hyi!!
B: I love you guys
Sulla on nyt oikeesti joku hätä. Soitetaanko apua?On mustis häärijälle ja alessandralle, mutta entäs gflle? Ei oo, ku näyttää viihtyvän hänenkin seurassaan ja gf tykkäilee Bn kommenteista.
Ok. Kiva jos ovat pystyneet olemaan suht normaalisti keikalla.En nähnyt.
Kivat kuvat.Niin mitä sitten. Ei se B:n kommentti tee siitä kuvasta yhtään vähemmän mautonta.
Ei oo B normaalisti kommentoinut viime aikoinaLähinnä mä ihmettelen, kun B n peruskommentista saadaan noin paljon irti. Että B on ihan mustis muka. Jatkakaa.
Joo ihan peruskommentti viisukavereille (ja Härtsälle). Love you guys on kevyt heitto.Lähinnä mä ihmettelen, kun B n peruskommentista saadaan noin paljon irti. Että B on ihan mustis muka. Jatkakaa.
Uskon että menee yli 80k, tuo julkaisu näkyy myös K:n julkaisuissa joten tavoittaa paljon enemmän käyttäjiä.Veikkauksia paljon Alen postaukselle tulee tykkäyksiä? Nyt oli päälle 20 000 alle 30min. Pikavilkaisulla viisujen ajan julkaisut sai +80k tykkäystä, mutta viime aikojen postaukset on saanu esim 5000 osa.
Tekeeköhän ne jonku kuvan OF.... voiko jonnekin lähettää toivetta? Yks kuva vaikka sitten Häärijän kanssa, voisko joku nauta kommentoida sen OF:ään nyt vielä, niin ehkä innostuisivat backstage-tunnelmissa...
Avovaimo oli mukana Tavastialla. Muut kaikki on Kärtsän kavereita ja ystäviä.Rauhoitu ja hyväksy tosiasiat. K elää avoliitossa ja B on vaan kaveri. Sinä et kyllä elä tässä todellisuudessa, vaan haavemaailmassa. Ja mistä tuo aggressiivisuus kumpuaa? Tosiasioiden kieltämisestä varmaankin.
Kyllä sillä on, surullista.Anteeksi, mutta mitä sinä teet tässä SHIPPAUSketjussa? Onko sulla niin paha olo, että tulet tänne vaan luomaan ikävää tunnelmaa, jotta muillakin ois paha mieli?
Mikäs selvännäkijä sä kuvittelet olevasi, kun tuosta mun kommentista teet noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, mitä minä pidän faktoina? Fakta on se, että ylimääräisiä henkilöitä ei ole nähty, eikä niiden läsnäolo ole millään tavalla todennäköistä. Sinä olet se, joka tässä asiassa kieltää tosiasiat, kai nyt sen verran sullakin aivotoimintaa on, että tämän tajuat? Ja mun aggressio johtuu tasan siitä, että sun kaltaiset trollit ei kunnioita ihmisten toiveita yksityselämän kunnioittamisesta, ja tahallisesti pyrkii aiheuttamaan pahaa mieltä muille ihmisille täällä. Mitä sä tällä palstalla edes teet? Väärä paikka sulle.Rauhoitu ja hyväksy tosiasiat. K elää avoliitossa ja B on vaan kaveri. Sinä et kyllä elä tässä todellisuudessa, vaan haavemaailmassa. Ja mistä tuo aggressiivisuus kumpuaa? Tosiasioiden kieltämisestä varmaankin.
Aivan niin. Porukat ylireagoi.Joo ihan peruskommentti viisukavereille (ja Härtsälle). Love you guys on kevyt heitto.
No kun siinä on Alessandra myös, tulee hyvät viisumuistot mieleen.Ei oo B normaalisti kommentoinut viime aikoina
Kuinka monta kertaa ajattelit vastata itsellesi? Kyllä suakin joku rakastaaAivan niin. Porukat ylireagoi.
Luuletteko tosiaan, että vaikka heidän välillään oiskin oikeesti jotain, että B laittais julkisen rakkaudentunnustuksen?! Ei todellakaan laittais! Ficit on ilmeisesti sekoittaneet teidän päät lopullisesti.Ankeuttajat voi poistua, nyt ei onnistu. Ihana palata päivän jälkeen Instaa selaamaan ja siellä on B:n rakkaudentunnustus Jerelle! Tarvittiin vain Härtsä ja Alessandra savuverhoksi, niin uskalsi sellaisenkin kommentin laittaa. Ljubav, ihanaa, tällä on hyvä aloittaa ja lopettaa netin selaus tältä erää.
SINÄ puolestasi olet SHIPPIPALSTALLA vaikka et ole shippaaja. Mistä se kumpuaa? Tosiasioiden kieltämisestä varmaan.Rauhoitu ja hyväksy tosiasiat. K elää avoliitossa ja B on vaan kaveri. Sinä et kyllä elä tässä todellisuudessa, vaan haavemaailmassa. Ja mistä tuo aggressiivisuus kumpuaa? Tosiasioiden kieltämisestä varmaankin.
Kun itse alan päästä jo huumasta irti, niin näkyy selvästi tuo ylireagointi. Hauskaa se on niin kauan kuin kestää.Aivan niin. Porukat ylireagoi.