Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Arvostettavaa rehellisyyttä tuo, että myöntää nuo kateuden tunteet. Tsekkasin huvikseen tuon twitterissä, ja ko. henkilö on ihan tavallinen fani. Vaikuttaa tosi herttaiselta tyypiltä, joka oli aivan innoissaan saamastaan huomiosta. Mutta ei ole kyllä mitään syytä olla kateellinen. Ei Bojankaan sen ihmeemmin ajattele, kuka se yksittäinen fani on, se vain jakaa hauskoja juttuja ja toisaalta noilla postauksilla haluaa varmaan osoittaa ihan yleisesti huomiota faneille. Ei se kuitenkaan kaikkien fanien juttuja voi jakaa, kun niitä ois sitten varmaan satoja päivittäin.
Tosi kivoja kommentteja on tullut tästä kateusasiasta. Olen tämän nimenomaan Bojan fanituksen kohdalla tuntenut itseni tosi huonoksi ihmiseksi, kun kateus iskee niin helposti. Huonosta itsetunnosta varmaan johtuu ja joistakin asioista omassa elämässä tällä hetkellä, jotka vielä lisää sitä käsitystä, että kaikki muut kyllä saavat positiivista huomiota. Todennäköisesti menen konserttiin, olen kuitenkin utelias näkemään mikä vaikutus sillä on. On todella helpompaa fanittaa jotain tyyppiä, joka ei mene ihon alle. B on nyt ainoa, joka on näin häiritsevä. Alan keskittyä nyt vähän muihinkin, kun keikkoja aletaan ilmoitella.
 
vierailija
Tosi kivoja kommentteja on tullut tästä kateusasiasta. Olen tämän nimenomaan Bojan fanituksen kohdalla tuntenut itseni tosi huonoksi ihmiseksi, kun kateus iskee niin helposti. Huonosta itsetunnosta varmaan johtuu ja joistakin asioista omassa elämässä tällä hetkellä, jotka vielä lisää sitä käsitystä, että kaikki muut kyllä saavat positiivista huomiota. Todennäköisesti menen konserttiin, olen kuitenkin utelias näkemään mikä vaikutus sillä on. On todella helpompaa fanittaa jotain tyyppiä, joka ei mene ihon alle. B on nyt ainoa, joka on näin häiritsevä. Alan keskittyä nyt vähän muihinkin, kun keikkoja aletaan ilmoitella.
Et missään nimessä ole huono ihminen, päin vastoin, upeaa miten tunnistat tuon kateuden tunteen ja pyrit sitä käsittelemään! Itse en välttämättä aina edes pysty myöntämään, jos olen kateellinen, joten ihailen sinua tässä asiassa. Ja mene ihmeessä sinne keikalle, saat siitä varmasti mukavan kokemuksen, joka myös voi auttaa käsittelemään näitä tunteita.
 
vierailija
Anteeksi vielä asiaan kuulumaton viesti. Kiitokset LadySLOlle, että jaksoi selventää turkkilaisen kahvin rakennetta, mutta tähän vielä jatkokysymys (yritän tosissani sivistää itseäni tämän suhteen ja suomalaisena kahvi on lähellä sydäntäni). Mihin Joksut tarvitsevat sitä laitetta, jonka raahasivat mukanaan kahvinkeittoa varten, jos se kahvi valmistetaan niin, että purut vaan heitetään veden sekaan? Eikö sama onnistu millä tahansa kattilalla?
Jos tarkoitat mutteripannua, niin se voi hyvinkin kuulua kämpän varustukseen, koska se on ihan yleinen kahvin valmistustapa Briteissä.
 
vierailija
Mulla oli ihan samat ajatukset kun näin tämän, että onko tämä henkilö jotenkin ennestään tuttu B lle. En myöskään tajunnut mikä siinä twiitissä oli niin erityistä, että oli saanut tämän huomion. Sitten sanoin itselleni, että parempi vaan mun sivuuttaa tällaiset huomion osoitukset enempiä miettimättä. Kateellinen olen aika helposti ja kadehdin (!) myös heitä, jotka osaavat olla kadehtimatta.
Ainakin sikäli tuttu, että tapasi kaikki Joksut viime viikolla Groningenissa, mutta tuskin B kovin paljon suunnittelee mitä fanien postauksia jakaa milloinkin ja usein ko. fanit ovat itsekin vähän hämillään asiasta.
 
vierailija
Et missään nimessä ole huono ihminen, päin vastoin, upeaa miten tunnistat tuon kateuden tunteen ja pyrit sitä käsittelemään! Itse en välttämättä aina edes pysty myöntämään, jos olen kateellinen, joten ihailen sinua tässä asiassa. Ja mene ihmeessä sinne keikalle, saat siitä varmasti mukavan kokemuksen, joka myös voi auttaa käsittelemään näitä tunteita.
🙏
 
vierailija
Katsoin nyt tuon Mysteries of the EuroVerse -haastattelun ja olipa tosiaan hyvä, muutenkin kuin sen unelmatreffit-vastauksen osalta. Ja voi että tuo Bojan on tuossakin niin suloinen 🥰, en käsitä miten joku on luonnostaan tuollainen. Ja muut myös, Krisin juttuja oli kiva kuunnella. Harmi että Jan ja Nace olivat tuossa vähän enemmän sivussa, ihan konkreettisestikin, kun eivät oikein edes näkyneet kuvassa kokonaan.
 
vierailija
Huomasin mielenkiintoisen yhteyden yhden biisin ja K::n Bojanin synttärionnittelun välillä. Madridin pre party -bannerissa luki Eres tú (Are you/you are), josta jotkut arvelevat Are you -hokeman saaneen alkunsa. Bongasin samannimisen biisin yhdeltä Euroviisujen soittolistalta (espanjalaisen Mocedadesin biisi v. 1973). Kävin lukemassa sanoituksen käännöksen Lyricstranslatesta ja yksi kohta menee näin:
"You are...
like the water of my fountain
You are...
the fire in my fireplace"

Sattumaako? 🤔😀
 
vierailija
Huomasin mielenkiintoisen yhteyden yhden biisin ja K::n Bojanin synttärionnittelun välillä. Madridin pre party -bannerissa luki Eres tú (Are you/you are), josta jotkut arvelevat Are you -hokeman saaneen alkunsa. Bongasin samannimisen biisin yhdeltä Euroviisujen soittolistalta (espanjalaisen Mocedadesin biisi v. 1973). Kävin lukemassa sanoituksen käännöksen Lyricstranslatesta ja yksi kohta menee näin:
"You are...
like the water of my fountain
You are...
the fire in my fireplace"

Sattumaako?
Hauska havainto tuo tuli ja vesi taas tuossakin, universumi leikittelee?Tuo Eres tu on ihan viisuklassikko: tuli toiseksi v. 1973 viisuissa, ja oli jonkinlainen hitti jopa jenkeissä. Siksi tuo kai oli siinä bannerissakin.
 
vierailija
Olen viime aikoina pysynyt vähän loitolla vauvasta, kun tunnelma jotenkin.. kummallinen (?). Tuntuu, ettei uskalla kommentoida mitään liian syvällistä, kun joku saattaa siihen tarrautua ja ruveta inttämään. En tiedä, onko tosiaan näin vain olenko vai tällä hetkellä jotenkin herkkänahkainen. Mä haluaisin vaan "naiivisti" fiilistellä ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.
 
vierailija
Olen viime aikoina pysynyt vähän loitolla vauvasta, kun tunnelma jotenkin.. kummallinen (?). Tuntuu, ettei uskalla kommentoida mitään liian syvällistä, kun joku saattaa siihen tarrautua ja ruveta inttämään. En tiedä, onko tosiaan näin vain olenko vai tällä hetkellä jotenkin herkkänahkainen. Mä haluaisin vaan "naiivisti" fiilistellä ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.
Minä taas olen vältellyt ennemmin tätä palstaa kun täällä on ollut välillä nihkeämpiä ja luotaantyötävämpiä tunnelmia kuin missään muussa vaiheessa. Toivottavasti nyt pysyisi taas poissa.
 

Yhteistyössä