Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viime aikoina on puhuttu paljon, että miten pyjama-Bojan voi olla sama tyyppi kuin rock-Bojan, joka vetää ties mitä seksieleitä lavalla. Ja tuo tyyppi viisuvideollakin vaikuttaa jotenkin 10 vuotta nuoremmalta kuin rock-Bojan, melkein eri ihmiseltä kun ero on niin suuri.

Jotenkin tulee mieleen se, kun siellä Skopjen paneelin lopuksi, jonka Bojan veti tosi aikuisroolissa villapaitoineen, kuvasin lavalla seissyttä Bojania ja hän poseerasi minulle näyttämällä kieltä. Voi ajatella, että kuvaajalle kielen näyttäminen on sekin vain yksi rooli, mutta hauskempi kuin leikkiä asiallista aikuista. En nyt osaa sanoittaa tätä ajatusta fiksusti, mutta ei voi mitään. Se miten siellä oli tunnin aikuis-Bojan ja tunnin rock-Bojan ja 5 sekuntia joku muu.

- Joymuffin
 
vierailija
Viime aikoina on puhuttu paljon, että miten pyjama-Bojan voi olla sama tyyppi kuin rock-Bojan, joka vetää ties mitä seksieleitä lavalla. Ja tuo tyyppi viisuvideollakin vaikuttaa jotenkin 10 vuotta nuoremmalta kuin rock-Bojan, melkein eri ihmiseltä kun ero on niin suuri.

Jotenkin tulee mieleen se, kun siellä Skopjen paneelin lopuksi, jonka Bojan veti tosi aikuisroolissa villapaitoineen, kuvasin lavalla seissyttä Bojania ja hän poseerasi minulle näyttämällä kieltä. Voi ajatella, että kuvaajalle kielen näyttäminen on sekin vain yksi rooli, mutta hauskempi kuin leikkiä asiallista aikuista. En nyt osaa sanoittaa tätä ajatusta fiksusti, mutta ei voi mitään. Se miten siellä oli tunnin aikuis-Bojan ja tunnin rock-Bojan ja 5 sekuntia joku muu.

- Joymuffin
❤
 
vierailija
Another one of those intelligent articles
Well, to think that a Finnish trash rag made a headline about K&B hanging out together (at NT) without shirts on. Like, Käärijä wearing a shirt would probably be more newsworthy than him not wearing one. :D
 
vierailija
Viime aikoina on puhuttu paljon, että miten pyjama-Bojan voi olla sama tyyppi kuin rock-Bojan, joka vetää ties mitä seksieleitä lavalla. Ja tuo tyyppi viisuvideollakin vaikuttaa jotenkin 10 vuotta nuoremmalta kuin rock-Bojan, melkein eri ihmiseltä kun ero on niin suuri.

Jotenkin tulee mieleen se, kun siellä Skopjen paneelin lopuksi, jonka Bojan veti tosi aikuisroolissa villapaitoineen, kuvasin lavalla seissyttä Bojania ja hän poseerasi minulle näyttämällä kieltä. Voi ajatella, että kuvaajalle kielen näyttäminen on sekin vain yksi rooli, mutta hauskempi kuin leikkiä asiallista aikuista. En nyt osaa sanoittaa tätä ajatusta fiksusti, mutta ei voi mitään. Se miten siellä oli tunnin aikuis-Bojan ja tunnin rock-Bojan ja 5 sekuntia joku muu.

- Joymuffin
Mutta onhan meissä kaikissa yleensä monta puolta ja eri yhteyksissä tosi erilaisia rooleja. Kyllä mäkin olen työkuvioissa äärimmäisen asiallisessa ja uskottavassa asiantuntijaroolissa, ja sitten vapaalla olen äärimmillään lapsekas sekopää, ja eri tilanteissa jotain tuolta väliltä. Enemmän ehkä Bojanin kohdalla ihmetyttää vain se, miten ulkoisesti onnistuu näyttämään jotenkin eri ikäiseltä eri tilanteissa, ei niinkään käytöksen puolesta.
 
vierailija
Mutta onhan meissä kaikissa yleensä monta puolta ja eri yhteyksissä tosi erilaisia rooleja. Kyllä mäkin olen työkuvioissa äärimmäisen asiallisessa ja uskottavassa asiantuntijaroolissa, ja sitten vapaalla olen äärimmillään lapsekas sekopää, ja eri tilanteissa jotain tuolta väliltä. Enemmän ehkä Bojanin kohdalla ihmetyttää vain se, miten ulkoisesti onnistuu näyttämään jotenkin eri ikäiseltä eri tilanteissa, ei niinkään käytöksen puolesta.
Joo, siis toki, juuri tuo ulkonäöllinen eroavaisuus on niin hämmentävä. Mutta hän myös tuo esille eri puoliaan tavoilla, mitä läheskään kaikki julkisuuden henkilöt eivät tee, mikä ei tietysti tarkoita, että kaikki mahdolliset puolet olisivat näkyvillä.
 
vierailija
Another one of those intelligent articles
And JOSubs already translated it. :D The funniest thing is Anja adding her own commentary in the tags: #i love gossip articles that read like a fake post but are in fact real #some poor soul got paid to write this down... #and now here I am transalting this dfgdfv

 
And JOSubs already translated it. The Funniest thing is Anja adding her own commentary in the tags: #i love Gossip articles that read like a fake post but are in fact real #some poor soul got paid to write this down... #and now here I am translating this dfgdfv

... and Kris' picture with that Cock soup or whatever that is just a cherry on top :)))
 
vierailija
Minulla tuli sama mieleen!
Samaa ajattelin, kun kuuntelin biisin monta kertaa putkeen tänään.

Ja se I am, you are -kohta on tosiaan sanoituksellisesti suoraviivaisempi kohta kuin muu biisi, joten en ihmettelisi, jos jollain toisella (lue: B:llä) olisi ollut siinä näppinsä pelissä. Eikös Raiven itse todennut jossain haastiksessa jotenkin niin, että aina ei tarvitse kierrellä ja kaarrella sanoituksissa.
 
vierailija
Samaa ajattelin, kun kuuntelin biisin monta kertaa putkeen tänään.

Ja se I am, you are -kohta on tosiaan sanoituksellisesti suoraviivaisempi kohta kuin muu biisi, joten en ihmettelisi, jos jollain toisella (lue: B:llä) olisi ollut siinä näppinsä pelissä. Eikös Raiven itse todennut jossain haastiksessa jotenkin niin, että aina ei tarvitse kierrellä ja kaarrella sanoituksissa.
Siis nimenomaan se kohtahan just on Bojanin, sehän todettiin siinä haastiksessa, joka tänne linkattiin, käännös mukana koskien just tuota kohtaa. I am, you are on Bojanin sanat.
 
vierailija
Laitetaan se nyt vielä uudestaan, jos jollain on mennyt ohi: https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/glasba/misija-malmoe/raiven-o-veroniki-v-vsakem-izmed-nas-je-neki-del-ki-je-ranjen/695588


For one of the key verses, she joined forces with Bojan Cvjetićanin, the singer of Joker Out, who competed at Eurovision last year. "He came into the picture later, after quite a concrete demo recording had already been made," said the harpist, adding that the two had been talking about a collaboration for a long time. "When he first sang 'Jaz sem, ti si, Veronika' ('I am, you are, Veronika') to me, I said that it was too on the nose. But then I realised that sometimes we also need something that's a little more direct," said the author of the song, who primarly wants to use lyrics to create a story and conjure up a certain atmosphere.
 
vierailija
Siis nimenomaan se kohtahan just on Bojanin, sehän todettiin siinä haastiksessa, joka tänne linkattiin, käännös mukana koskien just tuota kohtaa. I am, you are on Bojanin sanat.
Joo. Tosin jos emme tietäisi tätä, se että sanoituksessa olisi erityylisiä kohtia ei vielä tarkoittaisi, että se on eri ihmisten tekemä, koska sama ihminenkin voi käyttää eri tyylikeinoja samassa tekstissä. :)

Itse tykkään Huhhahgeissä kovasti kontrastista sekä sanoituksellisesti että musiikillisesti hyvin erilaisten osuuksien välillä.
 
vierailija
Olipa muuten kiva yllätys, että kieliä (siinä sanan vähemmän seksikkäässä merkityksessä) käsitellyt ficcini on saanut tosi positiivista palautetta AO3:ssa, tullut paljon kommentteja ja sille on kuulemma itketty ja balkanilaisetkin ovat diganneet. :) Kun itse olin vähän, että kiinnostaako ketään ficci, jossa on enemmän kielioppia kuin romantiikkaa. :D Näemmä!

- Joymuffin
 
vierailija
Miten jaksattekin analysoida yhtä euroviisubiisiä noin suurella innolla😂 Siis sitä Slovenian biisiä. Itsekin olisin toivonut, että sieltä olisi tullut itselle mieluinen kappale, mutta valitettavasti näin ei nyt käynyt, joten ääni menee jollekin toiselle.
 
vierailija
Miten jaksattekin analysoida yhtä euroviisubiisiä noin suurella innolla Siis sitä Slovenian biisiä. Itsekin olisin toivonut, että sieltä olisi tullut itselle mieluinen kappale, mutta valitettavasti näin ei nyt käynyt, joten ääni menee jollekin toiselle.
Kaikki analysoi sitä mikä sattuu kiinnostamaan. Ei kai siinä mitään ihmettelemistä ole. Sinä varmasti keskityt kuuntelemaan niitä mistä itse pidät.
 
vierailija
No aika paljon sitä on analysoitu vaikka täällä on usein hirveää valitusta jos joku poikkeaa palstan oikeasta aiheesta, eli b&k. Mut kaikki on tietty sallittua oikeille tyypeille.
Mille ihmeen "oikeille tyypeille"? :D Eihän täällä kukaan tiedä, ketkä kirjoittaa, kun anonyymeinä ollaan. Just tällä hetkellä ei ole oikein muuta akuuttia analysoitavaa, ja sitä biisiähän on yritetty analysoida lähinnä shippausnäkökulmasta, jos et oo huomannut. Eli mikä osuus sanoista on Bojanin ja voisko nähdä shippilasein niissä jotain. Vähän laihaksi ehkä jäi tulos, mutta tämä oli se tulokulma asiaan ensisijaisesti.
 
vierailija
Mille ihmeen "oikeille tyypeille"? Eihän täällä kukaan tiedä, ketkä kirjoittaa, kun anonyymeinä ollaan. Just tällä hetkellä ei ole oikein muuta akuuttia analysoitavaa, ja sitä biisiähän on yritetty analysoida lähinnä shippausnäkökulmasta, jos et oo huomannut. Eli mikä osuus sanoista on Bojanin ja voisko nähdä shippilasein niissä jotain. Vähän laihaksi ehkä jäi tulos, mutta tämä oli se tulokulma asiaan ensisijaisesti.
Ja kun Bojan on osallistunut sen biisin tekoon, niin kuuluu aiheeseen siinä missä heidän muukin musiikki. Onhan täällä puhuttu aina molempien uusista kappaleista ja vanhoistakin. Tämä ketju on muutenkin sika hiljainen välillä, turha yrittää rajoittaa tavallisia keskusteluja.
 
vierailija
Miten jaksattekin analysoida yhtä euroviisubiisiä noin suurella innolla Siis sitä Slovenian biisiä. Itsekin olisin toivonut, että sieltä olisi tullut itselle mieluinen kappale, mutta valitettavasti näin ei nyt käynyt, joten ääni menee jollekin toiselle.
Minusta ko. biisiä ei ole edes analysoitu kovin paljoa!

(eräs joka ei ole kiinnostunut biisistä juurikaan, mutta ei yhtään haittaa siitä puhuminen)
 

Yhteistyössä