vierailija
Pardon? Tahdotko selventää mitä tarkoitat?Nasty Von Netten?
Pardon? Tahdotko selventää mitä tarkoitat?Nasty Von Netten?
Pardon? Tahdotko selventää mitä tarkoitat?
Ei ole minun juttuni sillä en nauti miesten alistamisesta enkä kokisi voimaantuvani dominoimalla. Hyvä kuitenkin hänelle, jos hän kokee voimaantunneensa.Janette työskentelee dominana: tällaisia ovat sessiot, joissa häntä palvotaan
Janette Ylikomi on saanut omaa voimaansa takaisin työskentelemällä dominana.www.is.fi
Tämä ei ole minulle, koska en ole tietääkseni hylännyt ketään lähiaikoina. Selventäisi kuitenkin, jos edes vihjaat kenelle suuntaat syytöksesi.Hylkäsit.
Se tapahtuikin vuosia sitten.Tämä ei ole minulle, koska en ole tietääkseni hylännyt ketään lähiaikoina. Selventäisi kuitenkin, jos edes vihjaat kenelle suuntaat syytöksesi.
Milloin?Se tapahtuikin vuosia sitten.
Etkö ole vielä päässyt yli vuosien takaisesta? Jokainen on tullut jätetyksi jossakin vaiheessa elämäänsä ja hyvin todennäköisesti myös jättänyt/hylännyt. Ja kyllähän hylätyksi tuleminen satuttaa etenkin, jos ei ole itse tunteissaan samassa pisteessä, kuin suhteesta lähtijä. mielestäni ei kuitenkaan auta pitää kiinni vuosien takaisesta päättyneestä suhteesta vaan mennä avoimin silmin eteenpäin.Se tapahtuikin vuosia sitten.
Siksi en voi tulla sinneTalossa on kuitenkin toinen henkilö.
Ei lasta ei lammasta.Siksi en voi tulla sinne
jotain muuta onEi lasta ei lammasta.
No joo. On suussani yksi iso hammas Sivusta.jotain muuta on
Jos toivot minua vierailulle, laita kutsu sp:ssaNo joo. On suussani yksi iso hammas Sivusta.
Numerot voivat viitata useisiin vihjeisiin. Esim. numerolle 3 mieleen nousee saman tien kahdeksan eri symboliikka tai viittausta, riippuen mihin tahtoisin numeron liittää. Arvopa siinä mihin viittaa, joten lopetin arpomisen.Viittaan sivunumeroon. Tervetuloa.
Kenet? Tääkin on tietenkin taas suvilleTunnen sut voimallisesti läsnä sydämessäni.
Leave a light on (talk away the night) - instrumental