Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanilla on joitakin naispuoleisia ystäviä kouluajoilta asti mutta pakko todeta, että aika hyvänpäivän tutuilta nuo vaikuttavat. Toki mitään ei voi tietää todella, mutta muutama satunnainen tapaaminen pari kertaa vuodessa tai jopa harvemmin ei jotenkin vaikuta minun määritelmissäni hyvältä ystävyydeltä, mutta eihän tuo tietysti todista mitään. Nämä julkkisystävyydet ovat vähän niin tai näin, vähän samaa kuin K vaikkapa Behmin kanssa, mutta ei ne taida koskaan vapaa-aikaa keskenään viettää. Määrittelen siis ystävyyden muutenkin kuin satunnaisesti kahvikupin verran tapaamisena tai töiden takia.

Vapaa-aikaa B tuntuu viettävän yleensä miesporukoissa, siis uimarannoilla, ratsastamassa, lomailemassa jne. Tai sitten sellaisessa isossa sekaporukassa, josta ei oikein saa selvää, minkälaisilla suhteilla ovat kokoontuneet yhteen.
Eikös tää nyt vesitä teidän homoteorian? Homothsn viihtyvät usein naisten kanssa ja ystävät koostuvat paljolti naisista.
 
vierailija
Miks B näyttää koko tän videon ajan siltä, että on ihan viittä vaille et alkais itkee?? Ja ihan kuin sekä Nace että Jure siinä vähän kuulustelisi, onko ok. Joku mainitsi aiemmin, että B ois muutenkin vaikuttanut oudolta tuolla keikalla..

Sitä vain jännitti, koska paikalla oli ihmisiä, joiden kiinnostuksesta on kiinni osa heidän uransa jatkosta. Mä olen tyyppi, joka menisi sellaisesta tosi kipsiin myös.
 
vierailija
Eikös tää nyt vesitä teidän homoteorian? Homothsn viihtyvät usein naisten kanssa ja ystävät koostuvat paljolti naisista.
Usein joo, mutta itse tunnen kyllä muutamia homomiehiä, jotka hengaavat lähes pelkästään miesporukoissa. Kaikki homot kun eivät noudata mitään mediasta tuttuja stereotyyppejä. :) (En kyllä itse ole edes väittämässä Bojanin olevan homo, mutta en sitä mitenkään mahdottomanaakn pidä.)
 
vierailija
Teletappiväännös. Teletappi Pai, sloveeniksi Po -> Po-jan. Ei suomiviittaus tällä kertaa, vain hauska sattuma.
Ihmettelisin kyllä, jos Bojan ei tietäisi tuota Suomi-viittausta Kärtsän takia. En siis väitä, että ko. postaus liittyisi mitenkään Suomeen, mutta uskon hänen tietävän mitä "pojan" tarkoittaa suomeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Silti tuntuu vähän vaikealta uskoa, olihan esim. Euroviisut vielä 10x isompi mahdollisuus ja tunnetusti Bojan jännitti sielläkin, mutta ei se noin näkynyt?
Ei näkynyt, mutta a sitä harjoiteltiin, b siellä sai hurmata yleisön, tuolla ammattilaiset ja c siellä sitä yleisöä oli "liikaa", et osaa enää jännittää heitä, tuolla taas se yleisö on iholla ja sitä oli tosi vähän.
 
vierailija
Tämä story ilm. jossain hotellin aamiaispöydässä. Ei ollut siinä vauva vaan ehkä joku 5v.

Bojania lasten kanssa on ollut tarjolla parissakin eri tilanteessa. Ensin se jouluinen vauvakuva, joka oli aivan ihana. Hän kyllä osaa olla pienten lasten kanssa. Toinen kuva oli jostain hotellin aamiaiselta, jossa oli jonkun ystäväperheen kanssa. Kuvan oli selkeästi ottanut perheen isä, siinä oli kaksi lasta, joista toinen istui Bojanin vieressä ja toinen pöydän toisella puolella äitinsä ja isänsä kanssa. Oli ilmeisen tuttu perheen ja lasten kanssa, koska kukapa sitä nyt puolituntemattoman lapsen hiuksia menee pyyhkimään otsalta sivuun. No, ehkä Bojan voisi sen tehdä.
 
vierailija
Kirjoittaminen on sujunut enimmäkseen tosi vaikeasti viime aikoina burnoutin ja muiden terveysongelmien takia, mutta uusi ficciluku “Step into the Sea” pullahti ulos melkein kuin itsestään. https://archiveofourown.org/works/52422307/chapters/134475331 Siinä liikutaan Stožicen jälkitunnelmissa suurten tunteiden ja useiden eri maiden välillä.

Omasta mielestäni tästä on tullut yllättävänkin syvällinen ja oivallusrikas tarina, ja tämä on ainakin toistaiseksi ficin paras luku. :) Tykkään itse paljon sekä ensimmäisestä että viimeisestä kohtauksesta, jotka ovat keskenään paitsi eri maista, myös ihan eri maailmoista.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä