Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä onkin jo moni kommentoinut, mutta onhan Bojanilla naispuolisia ystäviä, esim. yliopistoajoilta. Tästä on todistusaineistoa hänen omassa Instassaan, ja joissain stooreissa on viettämässä aikaa naisten parissa tai sekaporukalla. Ei ole mitkään huhumyllyt selvästi estäneet häntä ylläpitämästä kaverisuhteita naisiin. En ihan ymmärrä, mistä sinulle on voinut tällainen harhakuvitelma syntyä, ettei Bojan olisi kykeneväinen tai kiinnostunut naisista (edes) kaveritasolla.
Siis kuten sanoin, tuo että Bojan ei ole kiinnostunut naisista edes kavereina ei ole minun näkemykseni! Vaan jotkut palstoilla ovat olleet sitä mieltä, että Bojan ei esim. TV-esiintymisissä ota juuri kontaktia naisiin ellei ole pakko. Itse en ole tällaista havainnut. Toki hänellä on naispuolisia kavereita, mutta onko hyviä ystäviä. Monissa kulttuureissa ja esim. englannin kielessä on tavanomaista kutsua ties ketä hyvänpäiväntuttua hyväksi ystäväksi ja sekaporukalla on toki helpompi hengata.

Joskus viime keväänä ja kesänähän lähti käyntiin ties mitä mayhemeita palstoilla, kun Bojanin instassa oli naispuolisia kavereita. :)
 
vierailija
Minusta on aika ihanaa, että vaikka Bojan olisi voinut kommentoida vaikkapa Pokémon-reppua, kasarityyliä, pakkasta, hiihtämistä, talvea… hän päätti kommentoida Jeren ripsiä.
Onhan se eksoottista slovenialaiselle, toisin kuin muut mainitsemasi asiat. Sloveniassakin on lunta ja hiihdetään, muttei koskaan sellaista pakkasta, että ripset menis kuuraan.
 
vierailija
Tämä oli se yksi tyyppi Twitteristä, joka kesällä oli laittanut K:lle viestiä, että seuraavaksi pussaat B:tä, kun hän oli jollain keikalla miestä pussannut (Allas Sea Pool?). K oli luvannut tehdä niin, ja viesteistä oli hetken screenshot Twitterissä. NT:n aikaan tämä samainen tyyppi sitten taas jakoi screenshotin, jossa kysyi K:lta, että kai edes nukut B:n vieressä, johon K oli vastannut ”totta kai”.
Okei, no en ole laskenut tuota, koska se oli vasta toivomus. Ottamatta kantaa onko se nukkunut. Mutta en siis laske K:n _kertoneen_ tuossa, että on oikeasti nukkunut Bojanin kanssa. Mutta olinkin tuon unohtanut, onhan se toki viittaus siihen, että se esim tiesi jo sen toteutuvan.
Mutta mulle ainakin ois ihan helppoa sanoa fanille noin, jos vaikka en toimisikaan niin, jos mä olisin K:n asemassa.
 
vierailija
Okei, no en ole laskenut tuota, koska se oli vasta toivomus. Ottamatta kantaa onko se nukkunut. Mutta en siis laske K:n _kertoneen_ tuossa, että on oikeasti nukkunut Bojanin kanssa. Mutta olinkin tuon unohtanut, onhan se toki viittaus siihen, että se esim tiesi jo sen toteutuvan.
Mutta mulle ainakin ois ihan helppoa sanoa fanille noin, jos vaikka en toimisikaan niin, jos mä olisin K:n asemassa.
Tuo viestittely taisi olla Turun keikan jälkeisenä yönä. Silloin kun K myös lähetti hyvänyön videotoivotukset toiselle fanille. Eli on saattanut pötkötellä B:n vieressä ja selata somea, tai sitten Häärijän kuten storyynkin postasi. Voisin myös kuvitella K:n sanovan ”totta kai” ihan vaan huumorimielessä.
 
vierailija
Ihana Nace kommentoinut tähän et potato brothers 🥰
 
vierailija
Ihana Nace kommentoinut tähän et potato brothers
Nace on kyllä ihana siinä, miten paljon hän selvästi arvostaa kaikkea fanien tekemiä juttuja. Oli kanssa laittanut tuon fanartin stooreihinsa aiemmin. (Eikä selvästi häntäkään hirveästi vaikuta shippaus haittaavan. :D)
 
vierailija
Siis kuten sanoin, tuo että Bojan ei ole kiinnostunut naisista edes kavereina ei ole minun näkemykseni! Vaan jotkut palstoilla ovat olleet sitä mieltä, että Bojan ei esim. TV-esiintymisissä ota juuri kontaktia naisiin ellei ole pakko. Itse en ole tällaista havainnut. Toki hänellä on naispuolisia kavereita, mutta onko hyviä ystäviä. Monissa kulttuureissa ja esim. englannin kielessä on tavanomaista kutsua ties ketä hyvänpäiväntuttua hyväksi ystäväksi ja sekaporukalla on toki helpompi hengata.

Joskus viime keväänä ja kesänähän lähti käyntiin ties mitä mayhemeita palstoilla, kun Bojanin instassa oli naispuolisia kavereita.
Miksei voisi olla naispuolisia hyviä ystäviä? Tässä se haastis Raivenin kanssa, eikä tuossa ole mistään hyvänpäiväntutusta kyse ainakaan: https://www.youtube.com/watch?v=_wFmiChfFpw
 
vierailija
Miks B näyttää koko tän videon ajan siltä, että on ihan viittä vaille et alkais itkee??🥺 Ja ihan kuin sekä Nace että Jure siinä vähän kuulustelisi, onko ok. Joku mainitsi aiemmin, että B ois muutenkin vaikuttanut oudolta tuolla keikalla..

 
vierailija
Miks B näyttää koko tän videon ajan siltä, että on ihan viittä vaille et alkais itkee?? Ja ihan kuin sekä Nace että Jure siinä vähän kuulustelisi, onko ok. Joku mainitsi aiemmin, että B ois muutenkin vaikuttanut oudolta tuolla keikalla..

Vauvalla oli muutama naseva linkki, kun roastasi porukkaa kyseisellä keikalla. 🔥
 
vierailija
Miks B näyttää koko tän videon ajan siltä, että on ihan viittä vaille et alkais itkee?? Ja ihan kuin sekä Nace että Jure siinä vähän kuulustelisi, onko ok. Joku mainitsi aiemmin, että B ois muutenkin vaikuttanut oudolta tuolla keikalla..

Musta novi valiin hyvin tyypillinen tunnelma. 💚
 
vierailija
Noista B:n ystävistä olen käsittänyt että se jo:n someihminen Karmen olisi myös hyvä ystävä. Varmasti on vaikka kuinka paljon hyviä naispuolisia ystäviä.
Minä en usko, että mitenkään suurta määrää, mutta joitakin opiskelukavereita ja ilmeisesti tuo Raven sitten, tuota en ole kuullutkaan, että Carmen olisi ystävä muutoin kuin työkaverina, kun on jo perheellinen ihminenkin
 
vierailija
Miks B näyttää koko tän videon ajan siltä, että on ihan viittä vaille et alkais itkee?? Ja ihan kuin sekä Nace että Jure siinä vähän kuulustelisi, onko ok. Joku mainitsi aiemmin, että B ois muutenkin vaikuttanut oudolta tuolla keikalla..

Oli tavallista liikuttuneempi minustakin kyllä
 

Yhteistyössä