Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos teille jotka jokunen päivä sitten suosittelitte tähdenlentoficciä, olin vältellyt tuota koska yliluonnollinen aihe tuntui vieraalta ja olen yleensäkin aika nirso AU:n suhteen... Mutta tuo oli tosi kiehtova ja kaunis. Saa nähdä jatkuuko vielä, vika osa päättyi niin että tuo olisi valmis ficci tuollaisenaankin.

Ja MRS=3, tietenkin.
 
vierailija
Hi LadySLO! I hear like someone (Bojan?) says in JO newest post in 6/10 video that ”hyvin maistaa”, which is finnish and (is a bit wrong but) means ”tastes good”.
Or is that possibly some slovene, that I’m just hearing wrong? 😃
 
vierailija
KOKOSYn musiikki iskee kyllä koko ajan enemmän minuun. Sloveeninkielinen sekoitus poppia, indie rockia, rappia, r'n'b:tä, reggaeta ja välillä muutakin, esim. Marija-kappaleessa on erilaisia kirkkoelementtejä, toimii kivasti. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
vierailija
vierailija
"And to think that this is the person who has said that he hates when people try to cheer him up if he’s upset."

Tällainen oli tumpun kommenteissa, K ilmeisesti joskus sanonut. Tältä kannalta Bn lohdutus vielä spesiaalimpaa!
 
vierailija
Tuon tämän oman kommenttini sieltä vielä (ihan vain mahdollisiin analyysitarpeisiin) tänne
Kyllä se on Bojanin ääni. Mäkin kuulen "hyvin maistaa", mut miks ihmeessä se puhuis suomea?
En tiedä, mutta muutamia syitä tuli mieleeni:

-Insideläppä suomi-faneille

-Suomi ja sen kieli ja tapahtumat pyörivät aktiivisesti mielessä

-Poikaystävä on suomalainen ;)

-Harjoittelee ja opettelee jo suomea

-Jos opit uusia, eksoottisia kieliä, niillä vain on välillä hauska höpöttää

-Videopuhelu jonkun kanssa kesken
(tämän viimeisen täydensi joku analyyttinen kanssanauta lisäkseni)
 
vierailija
Tuon tämän oman kommenttini sieltä vielä (ihan vain mahdollisiin analyysitarpeisiin) tänne

En tiedä, mutta muutamia syitä tuli mieleeni:

-Insideläppä suomi-faneille

-Suomi ja sen kieli ja tapahtumat pyörivät aktiivisesti mielessä

-Poikaystävä on suomalainen

-Harjoittelee ja opettelee jo suomea

-Jos opit uusia, eksoottisia kieliä, niillä vain on välillä hauska höpöttää

-Videopuhelu jonkun kanssa kesken
(tämän viimeisen täydensi joku analyyttinen kanssanauta lisäkseni)
Erinomaisia skenaarioita kaikki😉 Kenties voivat olla jopa limittäisiä.
 
Hi LadySLO! I hear like someone (Bojan?) says in JO newest post in 6/10 video that ”hyvin maistaa”, which is finnish and (is a bit wrong but) means ”tastes good”.
Or is that possibly some slovene, that I’m just hearing wrong? 😃
I listened to it a bunch of times but I have nooo idea what he says. 🤣
 
vierailija
Mun mielestä se kuulostaa suomenkieleltä! Vain Lady Slo voi kertoa tarkoittaako se jotain sloveeniksi. @LadySLO:) what language is Bojan speaking in 6/10?
We think it’s Finnish 🇫🇮
 
Mun mielestä se kuulostaa suomenkieleltä! Vain Lady Slo voi kertoa tarkoittaako se jotain sloveeniksi. @LadySLO:) what language is Bojan speaking in 6/10?
We think it’s Finnish 🇫🇮
I do hear that "maista" myself which doesnt mean anything in Slovenian....😱
 

Yhteistyössä