Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai helvetti, olisi pitänyt arvata, että Aitohan se siellä vääntää. Kadun, että edes vastasin sulle, koska se oli ajanhukkaa. Et ole sen arvoinen.

Onneksi kaikki muut keskustelussa näkyvät ymmärtäneen, mitä B tuossa haastattelussa sanoo kömpelöstä englanninnoksesta huolimatta.
En oo kyseinen henkilö, kyllä täällä saa ihan vapaasti mielipiteitään kukin esittää
 
vierailija
Ai helvetti, olisi pitänyt arvata, että Aitohan se siellä vääntää. Kadun, että edes vastasin sulle, koska se oli ajanhukkaa. Et ole sen arvoinen.

Onneksi kaikki muut keskustelussa näkyvät ymmärtäneen, mitä B tuossa haastattelussa sanoo kömpelöstä englanninnoksesta huolimatta.
Oon kyllä täällä, mutta en ollut tuo, jolle vastailit. Se on joku muu.
 
vierailija
Mäkin sain tällä AO tunnukset ja julkaisin jopa oman ficcini. En kyllä ois uskonut jos puoli vuotta takaperin oltais sanottu, mitä puuhailen tänä päivänä. Linkkiä en uskalla kun pelottaa miten lähtee menemään, kun en ole mikään kirjoittamisen mestari. Ja kiitos kaikista aikaisemmista ficci linkeistä. Oon kahlannut läpi kaikkia tunnuksille näkyä ficcejä kovaa vauhtia.
 
vierailija
Tuossahan sanotaan just päinvastoin. Eli toivoo löytävänsä rakkauden, jonka takia olisi valmis tekemään. Mutta sellaista ei ole ollut sitten lukion alun. Joka on sinänsä aika jännä lausunto että se ainoa tiedetty tyttöystävä on ollut tuon jälkeen. Muutenkin puhuu tuossa jostain ala- ja yläasteiässä olleista rakastumisista.
Ehkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.
 
vierailija
Siitä on kyllä kuukausi, kun K sanoi podcastissa siitä, että haluaisi päästä viettämään Bn kanssa rauhassa aikaa. Relax time.
K on sanonut haluavansa mennä Loreenin kanssa kahville.
K on halunnut mennä treffeille Behmin kanssa.
K on halunnut koiran, omakotitalon, Thaikuista huvilan, paljon rahaa, 35- vuotiaana vapaaherraksi.
K haluaa niin paljon. Otetaan kaikki täysin todesta.
Yhtä mitä K ei ole maininnut.
Hän ei ole sanonut rakkauden löytämisestä mitään. Olisiko jo tulilla.

.
 
vierailija
Ehkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.
Parempi, kun ette tee näitä tulkintoja itse, voi mennä pahemnan kerran metsään
 
vierailija
Ehkä hän tarkoittaa sellaista molemminpuolista rakkautta, joka olisi niin voimakasta että sen eteen haluaisi tehdä isoja asioita. Ja vaikka olisikin jossain tuossa välissä rakastunut, mutta rakkaus on esim. ollut yksipuolista tai toinen varattu, tai jotain muuta, niin ehkä se ei silloin ole tilanteena sellainen, minkä eteen edes voisi niitä suuria asioita tehdä. Ja toivoo vähän löytävänsä vielä joskus sellaisen rakkauden. Se on minun tulkintani tuosta.
Niinhän ihmiset yleensä haluavat molemminpuolista rakkautta. Aikades normi juttu
 
vierailija
Englanti on yksi niistä, kyllä voi tulkita eri lailla, ei B ole henkilönä noin yksioikoinen
Eli kerrotko sitten millä toisella tavalla tämän lauseen voi mielestäsi kääntää niin ettei B siinä sanoisi hänellä olevan pieni toive sellaisen rakkauden löytymisestä, jonka vuoksi hän olisi valmis tekemään suuria asioita (kuten Kaj elokuvassa)?
I have a little wish to find love again, for which I would be willing to do such a big thing.
 
vierailija
B:llä ja K:lla on kummallakin molemminpuolisia tunteita toisilleen ja kummatkin ovat semmoisia asioita
Joku sanoi joskus, että B on onnellisin ja avoivempi K:n kanssa
Niin on, ystävyystunteita, mutta ei mitään muuta. Täällä on monikin sanonut vaikka mitä harhoissaan. Bojanilla on oma elämä ja Klla omansa, johon kuuluu myös avovaimo. Ja Bojan tietää tämän hyvin.
 

Yhteistyössä