vierailija
Sen suon.Käyn nyt vessassa.
Sen suon.Käyn nyt vessassa.
Ai se et-keskustelu sulkeutuukin, no, johan tässä on riittävästi sivustoja missä jutellaOnko siellä et-sivulla kaipausketjua? tässähän tapahtuu selvää kehitystä, vauva, 2plus ja et
Niin tismalleen sama. sivusta.En tiedä enkä mistään mitään. Pää hajoaa. Haluaisin vain sinun viereesi nukkumaan. Siinä rauhoittuisin.
Kuka on hän? Tuntomerkkejä?Sinut ihana nainen jos syliini saisin, en koskaan pois päästäisi.
Ketä haluat nähdä?Ens viikolla voitais yrittää nähdä seuraavankin viikon edestä.
?Ihan vaan varmistukseksi, en oo menossa mihinkään. Miehelle, jolle laitoin viestiä myös irl.
Ei siellä mitään keskustelua ollut. Epämääräistä ölinää joka puolelta. Onko harhat pahat?Vauvalla
n~>nKetä haluat nähdä?
Kuulostaa hyvältäEns viikolla voitais yrittää nähdä seuraavankin viikon edestä.
Sinäkö kaipaat Juhaa? Hän on lähdössä elämästäsi?Jos menet, voitko kertoa sen?
Olipas, minulla ja eräällä toisella. Koeta kestää.Ei siellä mitään keskustelua ollut. Epämääräistä ölinää joka puolelta. Onko harhat pahat?
Mitään merkittäviä irl elämään vaikuttavia keskusteluja tuskin käydään vauvalla anojen kesken.Vauvalla
Kyllä mä kestän. Kohtalaisen huolestuttavaa vaan, koska kuulostat erittäin harhaiselta. Monta vuotta olette mukamas kirjoitteleet. Tuskin. Ihan oikeastiOlipas, minulla ja eräällä toisella. Koeta kestää.
Niin, sulla ja jollain anonyymiannilla.Olipas, minulla ja eräällä toisella. Koeta kestää.
Eihän siellä voi saada edes mitään keskustelua aikaiseksi.Mitään merkittäviä irl elämään vaikuttavia keskusteluja tuskin käydään vauvalla anojen kesken.