Turvotus vatsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on välillä turvotusta ja ummetusta. Sitten se saattaa yhtäkkiä aiheuttaa aivan kamalan hajuisen pierun ja vessassa saakin sitten illan ravata kun vatsa on löysällä. Onko se ihan normaalia että turvotus/ummetus purkautuu tuolleen?

Ai niin ja olen myös kauhea stressaaja ja ahdistuskin löytyy

Sinulla on ummetusta ja tuo ripuli on ohivirtausta eli merkki suolen huonosta toiminnasta. Stressi on ihmisen toisille aivoille eli vatsalle todella huono juttu.
Kiinnitä huomiota siihen miten ruokit suolistoasi eli mitä syöt. Juotko riittävästi vettä päivittäin ja liikutko riittävästi?

Sinulla on ummetusta ja tuo ripuli on ohivirtausta eli merkki suolen huonosta toiminnasta. Stressi on ihmisen toisille aivoille eli vatsalle todella huono juttu.
Kiinnitä huomiota siihen miten ruokit suolistoasi eli mitä syöt. Juotko riittävästi vettä päivittäin ja liikutko riittävästi?

Nyt oon lähinnä vaan stressannut ja maannut kotona. Ja no syönyt aika huonosti myös

Nyt oon lähinnä vaan stressannut ja maannut kotona. Ja no syönyt aika huonosti myös
On siis korkea aika ryhtyä hoitamaan itseään eikö vain? Makaaminen passivoi ei auta stressiin eikä aineenvaihduntaan eikä paranna olotilaasi vaan päinvastoin.
Vain sinä voit auttaa itse itseäsi ja voida sitä kautta paremmin. Kun fysiikka on kunnossa niin psyykekin voi paremmin.
Aamulla tyhjään vatsaan lasi vettä. Ruokahommat kuntoon säännöllisyys ja se mitä tunget suuhusi.
Illalla ruokalusikallinen pellavansiemeniä veteen ja aamulla syöt ne. Pajalanpuuro on hyvä ja maistuu kylmänäkin. Ohje löytyy netistä.
Kokeile mitkä ruoka-aineet kovettavat ja mitkä pehmentävät eli pidä kirjaa mitä syöt. Hyviä ohjeita ummetuksen hoitoon löytyy ja jos tilanne ei korjaannu niin sitten apteekista esim Pegorion jauhe.

Yhteistyössä