Vielä kierukan laitosta ja kivuista..(anteeksi jos teitä kyllästyttää jo aihe) Onko muilla ollut samanlaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herqules
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Herqules

Jäsen
06.02.2009
251
0
16
Elikkäs on varmaan tullut selville illan aikana, että mulle laitettiin kierukka tänään ja kärsin valtavista polttavista alavatsakivuista nyt illan aikana ja kärsin niistä edelleen. Nyt mun maha on turvoksissa ja melkoinen pallo! :o Se turposi siis aivan yhtäkkiä ja on aivan turta. Mulla on normaalisti melko litteä vatsa, mutta tää on nyt kaukana siitä! Kyllähän keho varmaan reagoi yhtäkkiseen vieraaseen esineeseen, mutta onko tää turvotus normaalia??

Vai nytkö se sitten alkoi, se lihominen samantein? ;)

Onko muilla ollut tuollaista turvotusta?

Mutta nyt tää pallomaha ottaa viel yhden särkylääkkeen ja lähtee lepuuttamaan tonne sängyn pohjalle. Katotaan, mitä yö tuo tullessaan. Olen yksin lasten kanssa kotona, että kivat ajat tiedossa, jos tää pahemmaksi äityy.

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
voihan olla et on menny jotenkin huonosti, jollakin on kuulemma joskus puhkassu kohdunseinämän :x jos kipu vaan jatkuu niin suosittelen ottaan yhteyttä lääkäriin, jos vaikka tarkistaisivat ultralla onko kaikki ok... :hug:

Apua! Mun säkällä tietty mulle on käynyt noin
:o :(

Yhteistyössä