Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Groningen on ihan toisella puolella maata kuin Amsterdam (tai esim. Eindhovenin lentokenttä, minne menee halpalentoja). Hollanti on pieni maa, mutta ei kyllä ihan hirveästi olisi Kärtsällä mieltä mennä sinne Lontoon sijaan.
Jos ne hengailee kimpassa pari päivää Amsterdamissa JO keikkojen jälkeen? Joo tiedän, JOksut on kiireisiä nyt kun tekevät musaa :D
 
vierailija
Kivassa Bojanin synttärificissä oli kohta, jossa viitattiin K:n synttärionnitteluun You are my fire, you are my water.

Itselle ei ollut tullut aiemmin mieleen, että ehkäpä se on joku heidän yhteinen juttunsa. Lause, jonka Jere on jossain Liverpoolin käytävillä tai ihan missä muualla tahansa kuiskannut Bojanin korvaan. Täällä ( ja Vauvalla) pohdittiin yhteyttä Pokemoneihin ja ties mitä, mutta jospa sillä onkin merkitystä vain heille kahdelle. Muisto jostain yhteisestä kauniista hetkestä.
Kyllä tää speku oli esillä heti alussa. Mutta se, että on Pokemoneista on paljon todennäköisempää. Huomioi, että K on Thaimaassakin nyt yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Tuskin kokee tarvetta laitella julkisen instan kautta salaviestejä Bojanille 🙄
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan :D (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
Ehtiihän ne tässä afterparteilla alkuviikon kun Joksut Hollannissa K voi sit viikonlopuksi lähtee Lontooseen kun Joksut taas siellä :D
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
Olen myös Lontoota manifestoinut. Haluan nähdä Boitsun ja Kärtsän yhdessä kokkaamassa.
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
Voisi kyllä kuvitella Tommyllä olevan muutakin mahdollista tekemistä Suomessa kuin Kärtsään liittyen. Ja Kiro ollut ilmeisesti Virossa useampaan otteeseen ja epäilevät, että heillä on joku projekti ilman Kärtsää.
 
vierailija
Voisi kyllä kuvitella Tommyllä olevan muutakin mahdollista tekemistä Suomessa kuin Kärtsään liittyen. Ja Kiro ollut ilmeisesti Virossa useampaan otteeseen ja epäilevät, että heillä on joku projekti ilman Kärtsää.
Just olin tulossa samaa kirjoittamaan lohduttaakseni, koska mäkään en halua mitään kusista afterpartya. :D Mutta T:llä on siis muitakin yhteyksiä Suomeen, joten ei tarvitse tämän vierailun myöskään liittyä vain K:hon. Todennäköisempää munkin mielestä, että on Kiroa tapaamassa tms.
 
vierailija
Jos ne hengailee kimpassa pari päivää Amsterdamissa JO keikkojen jälkeen? Joo tiedän, JOksut on kiireisiä nyt kun tekevät musaa
Mä en jaksa tuohon Hollantiin menoon uskoa, kun ei siinä olisi oikein mitään järkeä. Siis että mitä K siellä tekisi kun JO kuitenkin on promoamassa siellä, ei viettämässä vapaa-aikaa. Ja tuskin jäävät sinne pidemmäksi aikaa lomailemaan kun Lontoosta on vuokrattuna kämppä ja siellä on tarkoitus olla tammi-helmikuu. Sen sijaan en pidä ollenkaan mahdottomana että tässä tammikuun aikana K vielä menisi muutaman päivän vierailulle Lontooseen. Eihän sinne suoraan Thaimaasta tarvitse mennä, hyvin ehtii olla muutaman päivän kotona välissä.
 
vierailija
En ole K+T yhteistöitä vastaan, mutta ei se nyt Hesassa olisi tänään K:n takia. Vaikka K tulisi Miken ja Suvin kanssa huomenna takaisin Suomeen, niin ne on vasta illalla perillä ja rättiväsyneitä. Eli ylihuomenna olisi eka järkevä päivä tehdä yhtään mitään, Tallinnasta on vain tunnin matka Hesaan, ei ole mitään järkeä että T pyörisi kaksi päivää turhan panttina täällä jos sen pitäisi tavata K:ta työmielessä.
 
vierailija
Mä en jaksa tuohon Hollantiin menoon uskoa, kun ei siinä olisi oikein mitään järkeä. Siis että mitä K siellä tekisi kun JO kuitenkin on promoamassa siellä, ei viettämässä vapaa-aikaa. Ja tuskin jäävät sinne pidemmäksi aikaa lomailemaan kun Lontoosta on vuokrattuna kämppä ja siellä on tarkoitus olla tammi-helmikuu. Sen sijaan en pidä ollenkaan mahdottomana että tässä tammikuun aikana K vielä menisi muutaman päivän vierailulle Lontooseen. Eihän sinne suoraan Thaimaasta tarvitse mennä, hyvin ehtii olla muutaman päivän kotona välissä.
En usko että kukaan on millään lailla tosissaan Hollantia edes heittänyt vaihtoehtona (itse en ainakaan, vaikka sitä vitsillä manifestoinkin jossain välissä). Ei siinä tosiaan olisi järkeä, kun Joksut on siellä työkeikalla. Lontooseenkaan en tosissani jaksa uskoa, mutta siinä olisi sentään vähän enemmän järkeä ja jonkin sortin toteutumismahdollisuuskin. Riippuu tietysti siitä, mitä meille näkymättömiä kuvioita Kärpyllä on vielä tammikuun ajaksi Thaimaan jälkeen.
 
vierailija
Voisi kyllä kuvitella Tommyllä olevan muutakin mahdollista tekemistä Suomessa kuin Kärtsään liittyen. Ja Kiro ollut ilmeisesti Virossa useampaan otteeseen ja epäilevät, että heillä on joku projekti ilman Kärtsää.
En usko myöskään että liittyy K:hon jos on jo tänään Helsingissä. Eihän K saavu missään tapauksessa ennen tiistaita Suomeen vaikka sieltä olisi huomenna jo muiden kanssa lähdössä ja luulisi ettei ole heti jet lagissa menossa suoraan studiolle.
 
vierailija
Mä en jaksa tuohon Hollantiin menoon uskoa, kun ei siinä olisi oikein mitään järkeä. Siis että mitä K siellä tekisi kun JO kuitenkin on promoamassa siellä, ei viettämässä vapaa-aikaa. Ja tuskin jäävät sinne pidemmäksi aikaa lomailemaan kun Lontoosta on vuokrattuna kämppä ja siellä on tarkoitus olla tammi-helmikuu. Sen sijaan en pidä ollenkaan mahdottomana että tässä tammikuun aikana K vielä menisi muutaman päivän vierailulle Lontooseen. Eihän sinne suoraan Thaimaasta tarvitse mennä, hyvin ehtii olla muutaman päivän kotona välissä.
K:han voisi tavata Joostia sillä aikaa kun Joksut promoaa. Illanviettoa sitten kimpassa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 
vierailija
Lontoo ois silleen hyvä aika yhteistapaamiselle ainakin tammikuussa kun molemmilla ei niin kiirettä pidä joksuilla vaan se hollannin reissu ja biisien kirjoittelua mut eipä nekään varmaan koko aikaa niitä kirjoittele vaan silloin kun saavat inspiraatiota. Kärtsän ja Boitsun relax time vois olla hyvä nyt toteuttaa ja sit myös muiden joksujen kanssa hengailua 🥰
 
vierailija
Heh, oli yhden ystävän kanssa hyvä chattikeskustelu musiikista ja hän kysyi, että "Ai onko Sloveniassa Euroopan paras musa?" ja sanoin että joo (siis olen puhunut Joksuista jo monta kertaa), ja että kuuntelin slovenialaista musaa jo ysärillä ennen kuin osa nykyisen lempibändini jäsenistä oli edes syntynyt, ja en ollut edes tajunnut tuota aiemmin, tulipa jotenkin vanha olo. :D Oikeasti tosin varmaan vain Kris oli vielä syntymättä, mutta silti.
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
Lontoo ois silleen hyvä aika yhteistapaamiselle ainakin tammikuussa kun molemmilla ei niin kiirettä pidä joksuilla vaan se hollannin reissu ja biisien kirjoittelua mut eipä nekään varmaan koko aikaa niitä kirjoittele vaan silloin kun saavat inspiraatiota. Kärtsän ja Boitsun relax time vois olla hyvä nyt toteuttaa ja sit myös muiden joksujen kanssa hengailua
Pääsisiköhän K yksin reissuun, kun nyt on oletettu, että on hänelle vaikeaa jostain syystä.
 
vierailija
Kyllä tää speku oli esillä heti alussa. Mutta se, että on Pokemoneista on paljon todennäköisempää. Huomioi, että K on Thaimaassakin nyt yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Tuskin kokee tarvetta laitella julkisen instan kautta salaviestejä Bojanille
Hienot bileet on Bangokissa. jossain kattoterassilla. K on pukeutunut mustaan, niinkuin myös hänen tyttöystävänsä. Olisiko jäähyväisbileet ennen matkan päättymistä. Kyllä Bojan on nyt unholassa.
 
vierailija
Lontoo ois silleen hyvä aika yhteistapaamiselle ainakin tammikuussa kun molemmilla ei niin kiirettä pidä joksuilla vaan se hollannin reissu ja biisien kirjoittelua mut eipä nekään varmaan koko aikaa niitä kirjoittele vaan silloin kun saavat inspiraatiota. Kärtsän ja Boitsun relax time vois olla hyvä nyt toteuttaa ja sit myös muiden joksujen kanssa hengailua
Mä en edes usko, että ne yrittääkään nyt tavata. Koska maaliskuu.
 

Yhteistyössä