Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin ja siis itselläni ei ole Tattooseen mitään traumaattista suhdetta, koska en seurannut viisuja. Kiinnostuin Jerestä vasta pisteidenlaskussa, kun tajusin niistä yleisön huudoista, ettei suomen ennakkosuosikkihehkutus ollutkaan tällä kertaa katteetonta. Harmi oli toki, ettei Jere voittanut. Vaikkakin tavallaan hyvä, kun on Gazan sota ym paskaa.
Ei minuakaan siis Tattoo mitenkään haittaa, tuntuu vaan hassulta, kun olen se tyyppi joka alun perin heitti 100 % läpällä, että Tattoo on K&B:n yhteinen biisi ja repeilin ajatukselle, ja yllätyin kun jotkut pitivät sitä mahdollisena. Ja ei se toki mitenkään mahdoton ajatus olekaan, mutta se että se on viisuissa ollut rakkauslaulu, jossa mainitaan tuli ja vesi kuten lukuisissa biiseissä, ei vielä itselleni tunnu kovin vahvalta tuelta ajatukselle. :)
 
vierailija
Ei minuakaan siis Tattoo mitenkään haittaa, tuntuu vaan hassulta, kun olen se tyyppi joka alun perin heitti 100 % läpällä, että Tattoo on K&B:n yhteinen biisi ja repeilin ajatukselle, ja yllätyin kun jotkut pitivät sitä mahdollisena. Ja ei se toki mitenkään mahdoton ajatus olekaan, mutta se että se on viisuissa ollut rakkauslaulu, jossa mainitaan tuli ja vesi kuten lukuisissa biiseissä, ei vielä itselleni tunnu kovin vahvalta tuelta ajatukselle.
Juuri siksihän se voisi olla, kun ei ole niin itsestäänselvä
 
vierailija
Nyt kaikki halukkaat mukaan et saadaan pojille baby seal toiseksi vuodeksi!

 
vierailija
Mun mielestä ei ihan natsaa jos K sanoo että B on hänen tuli ja vesi ja Tattoossa sanotaan että en välitä kivusta vaan kuljen tulen ja sateen läpi sinun luokse, koska silloin tuli ja vesi on esteitä toisen luo pääsemisessä niin miten B olisi sekä ne esteet että se tavoiteltu henkilö.
 
vierailija
Nyt kaikki halukkaat mukaan et saadaan pojille baby seal toiseksi vuodeksi!

Minulle tulee tuon projektin varsinaisesta Tumpusta vain mystisiä virheilmoituksi. Ehkä Tumppu on jotenkin rikki juuri nyt.
 
vierailija
Mun mielestä ei ihan natsaa jos K sanoo että B on hänen tuli ja vesi ja Tattoossa sanotaan että en välitä kivusta vaan kuljen tulen ja sateen läpi sinun luokse, koska silloin tuli ja vesi on esteitä toisen luo pääsemisessä niin miten B olisi sekä ne esteet että se tavoiteltu henkilö.
En usko, että Tattoo oikeasti liittyy mihinkään, mutta en ihmettelisi, vaikka noin olisikin asia, että Bojan olisi sekä tavoiteltu henkilö, että esteet sen tiellä...
 
vierailija
Mun mielestä ei ihan natsaa jos K sanoo että B on hänen tuli ja vesi ja Tattoossa sanotaan että en välitä kivusta vaan kuljen tulen ja sateen läpi sinun luokse, koska silloin tuli ja vesi on esteitä toisen luo pääsemisessä niin miten B olisi sekä ne esteet että se tavoiteltu henkilö.
No jos se olisi jossain kohtaa valikoitunut K:lle ja B:lle merkityksellisesi, yhteiseksi kappaleeksi, ei sanoja ole välttämättä mietitty noin syvällisesti
 
vierailija
Ei minuakaan siis Tattoo mitenkään haittaa, tuntuu vaan hassulta, kun olen se tyyppi joka alun perin heitti 100 % läpällä, että Tattoo on K&B:n yhteinen biisi ja repeilin ajatukselle, ja yllätyin kun jotkut pitivät sitä mahdollisena. Ja ei se toki mitenkään mahdoton ajatus olekaan, mutta se että se on viisuissa ollut rakkauslaulu, jossa mainitaan tuli ja vesi kuten lukuisissa biiseissä, ei vielä itselleni tunnu kovin vahvalta tuelta ajatukselle.
Mä siis näkisin Tattoon vain yhtenä biisinä heille siis enempi silleen läpällä, jossa totta toinen puoli. En ole sanoituksia niinkään miettinyt tuon tulen ja veden kautta.
 
vierailija
Mikke: Jere, why are you putting your stuff to my suitcase? You have your own too.

Jere: Well, you travel back home to Finland. I don't.

Mikke: What did you say? Are you going to stay in Thailand for a while longer?

Jere: No, no. I have other plans for a few days.

Mikke: What plans? We haven*t discussed anything like that.

Jere: I am thirty years old. I don't need to tell you everything in advance.

Mikke. Of course not. Where are you going to go? And why?

Jere: I'm going home via London. Just a few days.

Mikke: London. Should have guessed. You have been sitting on phone such a long times lately. Do you miss?

Jere: The big boys don't miss anyone, but I'm going now anyway. Will you take my dirty londry in your suitcase? Please.

Mikke: Jere, I hate you. But yes, can I do anything else? Say hello to Bojan.
 
vierailija
Groningen on ihan toisella puolella maata kuin Amsterdam (tai esim. Eindhovenin lentokenttä, minne menee halpalentoja). Hollanti on pieni maa, mutta ei kyllä ihan hirveästi olisi Kärtsällä mieltä mennä sinne Lontoon sijaan. :)
 
vierailija
Mistä löytyisi kokonaisuudessaan Katrin tekemä viisuhaastis, jonka Madame Cyka oli eilen postannut stooriinsa? Eli siinä oli Jan, Luke, ja Georgian edustaja ja sitten B ja Nace tuli mukaan myös. Katri kysyi mikä on ollut yllättävintä viisuissa.
 
vierailija
Muuten kiitos teille, jotka ootte jaksaneet päivittää tietotoimistoa! Aina välillä kaipaa jotain sellaista tietoa/linkkiä, joka sieltä löytyy. Äsken en meinannut sitä enää löytää haullakaan, niin laitan tähän linkin, jos joku muukin sattuisi kaipailemaan.

 
vierailija
OT, mutta jänskättää kun ensi viikolla on kaksi toisiinsa liittymätöntä asiaa, joiden suhteen oma elämä voi tosi hyvällä tuurilla lähteä paljon parempaan suuntaan. Hyvin mahdollista myös, että ei, mutta elätän toivoa, että edes toinen niistä menisi putkeen. :) Ja toiseen tarvitaan hitosti rohkeutta, mutta nyt on fiilis, että se riittää. Jos ei, niin laitetaan riittämään. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä