Eikö niitä tilaisuuksia voi yrittää järjestää?Harmittaa kun ei ole tilaisuutta jutella kunnolla. Oot rakas.
Koskaan et kuitenkaa kysy...Jos on jotain niin aina voi kertoa..
No, mä oon yrittänyt ja järjestänytkin. Pääasiassa yrittänyt. Myös siinä pitää olla joku vastavuoroisuus.Eikö niitä tilaisuuksia voi yrittää järjestää?
Omi mielestäsi kaunein ja vaivu haaveisiin, mutta pidä realismi mielessä kun heräät.Oli ihania iltaviestejä. Vielä kun tietäisi, kenelle oli mikäkin.
Ei pysty. Omin vain siinä tapauksessa, jos minulle vastataan ja vastaus kuulostaa jotenkin tolkulliselta.Omi mielestäsi kaunein ja vaivu haaveisiin, mutta pidä realismi mielessä kun heräät.
Onko hän puupökkelö, kun haluat häntä?Kunpa joskus vastaisit halaukseen.
Tosis, etkö ymmärrä, ettei hän ole täällä eikä kirjoita sinulle?Mikään ei muuttunut vuodenvaihteessa
Pakolaisia puskee läpi rajojen tuhansia. Karhu syö yhden.Voisit tehdä minulle palveluksen ja kertoisit, mitä tulevana kesänä tapahtuu. Tapahtuuko jotakin mullistavaa?
Siinä näkijä, missä tekijä. Tuo ei liity kaipaukseen. Toim. huom.Pakolaisia puskee läpi rajojen tuhansia. Karhu syö yhden.
Kukapa tietää tulevasta. Toki aikeita, haaveita ja suunnitelmiakin on, mutta se taasen toteutuvatko on hämärän peitossa.Voisit tehdä minulle palveluksen ja kertoisit, mitä tulevana kesänä tapahtuu. Tapahtuuko jotakin mullistavaa?
Muutat siis?Kukapa tietää tulevasta. Toki aikeita, haaveita ja suunnitelmiakin on, mutta se taasen toteutuvatko on hämärän peitossa.