vierailija
Sopia mikä tämä? Kuka olet?Voitais sopia tämä, jos oot valmis? Mielellään jotain enemmän, koska ei muuten pysty.
Sopia mikä tämä? Kuka olet?Voitais sopia tämä, jos oot valmis? Mielellään jotain enemmän, koska ei muuten pysty.
Ei se onnistu koska oot naimisissa.Voitais sopia tämä, jos oot valmis? Mielellään jotain enemmän, koska ei muuten pysty.
Miksi sillä pitäisi olla väliä hänelle kun et tuon enempää näytä hänestä välittävän?En ole kirjoittanut sulle yli puoleen vuoteen. Nauraisitko, itkisitkö jos kuulisit mitä kaikkea sinä aikana on tapahtunut.
Ainakaan kukaan toista kaipaava ei tällaista haluaisi lukea.En anna anteeksi ettet koko tänä aikana ole edes yrittänyt tsekata miten voin, vaikka tiedät että mun huono olo on ihan puhtaasti sun paskamaisuuksien aiheuttamaa.
Mä olen, mutta en suoraan häneltä. Tiedän, että on vaihtamassa työpaikkaakin.En anna anteeksi ettet koko tänä aikana ole edes yrittänyt tsekata miten voin, vaikka tiedät että mun huono olo on ihan puhtaasti sun paskamaisuuksien aiheuttamaa.
Kaikenlaiset tunnereaktiot on mahdollisia. Kerro.En ole kirjoittanut sulle yli puoleen vuoteen. Nauraisitko, itkisitkö jos kuulisit mitä kaikkea sinä aikana on tapahtunut.
Ajatus kaivatusta sängyssä valvotti puolen yötä. sivustaHyvää yötä ihana. Mun sängyssä olisi tilaa sinullekin.
Multahan tääHarmittaa kun ei ole tilaisuutta jutella kunnolla. Oot rakas.
Kotimaa kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin... Taisi kyllä Hollola jäädä juuri taakse. Sivusta.Sydis
Missä oikein mennään?
Sitä mitä mielikin. Surkeaa.Onpa surkeaa
Mode?En jaksa ajatella mutta haluan tietää, miten peikonkulta sai nimensä vauviksella vierailija-kohtaan?
Ihan vaan kirjoittamalla vierailijan paikalle toisen nimen?En jaksa ajatella mutta haluan tietää, miten peikonkulta sai nimensä vauviksella vierailija-kohtaan?
Luitko vanhoja viestejä? Ennen palstauudistusta viestiä lähettäessä siellä oli erikseen kenttä "nimimerkki" viestikentän päällä (vastaavalla tavalla kuin viestikentän alla on ja oli tarkistusnumero).En jaksa ajatella mutta haluan tietää, miten peikonkulta sai nimensä vauviksella vierailija-kohtaan?