Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos B tekis jotakin OF:iin (ihan sama, millaista sisältöä), niin mun B-addiktio ei siitä helpottuisi, päinvastoin! Siksi melkein toivon, että hän ei mene OF:iin, jotta pysyisi joku roti tässä elämässä. 🙈😄
 
vierailija
Olen tosi iloinen, että Kärtsä on OF:ssa, vaikken ole sitä tilannut, koska olen pienituloinen ja toisaalta en myöskään saa paljoa irti eroottisesta visuaalisesta sisällöstä, vaikka se ei olisi mitenkään vitsillä tehty, en jotenkin vain ole sillä lailla visuaalinen ihminen. Mutta yöllä kirjoitetut kommentit saivat kyllä vakavasti harkitsemaan tilaamista.
 
vierailija
Sama mulla. Ei se B mikään pyhimys todellakaan ole, vaikkei mihinkään OF:in kaltaiseen lähtisi mukaan, että jos jollakulla sellainen harhakäsitys hänestä on..
Joo, tämä. Maksaisin eniten K/B OF-jutuista, mutta sitä ei kyllä ole tiedossa. Enkä usko B:n karsastavan OF:ää niistä hyveellisistä syistä, mitä jotkut hänet pyhimykseksi julistaneet kuvittelevat, vaan ennemmin yksityisyyssyistä. Vaikea kuvitella, että hän haluaisi päästää faneja niin iholleen kuin OF kautta (metaforisesti) pääsee.
 
vierailija
En osaa kuvitella, että K laittaisi kenellekään muulle ystävälleen fire and water - tyyppistä onnittelua kuin Bojanille.
Eikä varmasti laita. En voinut ottaa edes tosissani, kun jotkut täällä kuvaili noita ylimielisiksi ja "suunnitelluiksi", nöyryyttäviksi. Hyvin todennäköistä on, että toi fire and water on joku Bn ja Kn ihan oma juttu.
 
vierailija
Mä en ymmärrä tätä et siitä pitää erikseen aina mainita jos hän kuvaa kun me tiedetään kuitenkin että hän on siellä ja jokainen varmaan itsekin osaa päätellä kuvaajan
Provoilevat, yrittää saada ihmiset reagoimaan tällaisilla "nerokkailla huomioilla". Parasta olisi ohittaa tällaiset nollaviestit ihan ilman mitään. Eihän tuossa edes ole mitään kommentoitavaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä tätä et siitä pitää erikseen aina mainita jos hän kuvaa kun me tiedetään kuitenkin että hän on siellä ja jokainen varmaan itsekin osaa päätellä kuvaajan
Kyllähän täällä kielletään gfn olemassaolo. On hyvä palautella välillä todellisuuteen sieltä harhaisista pilvilinnoista. Klla ja Bllä ei ole ystävyyttä kummempaa suhdetta eikä tule.
 
vierailija
Kyllähän täällä kielletään gfn olemassaolo. On hyvä palautella välillä todellisuuteen sieltä harhaisista pilvilinnoista. Klla ja Bllä ei ole ystävyyttä kummempaa suhdetta eikä tule.
Höpsis, ei kielletä, ei vaan haluta jankata yksityishenkilöistä millään palstalla, eikä varsinkaan shippipalstalla. Perusta gf-infolle joku oma valistuspalsta.
 

Yhteistyössä