Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä he ovat, eikä oman pettymyksensä ilmaiseminen täällä ole mitään ”B:n silmien edessä hänelle tärkeän ihmisen kimppuun hyökkäämistä”, herranjesta nyt taas tätä jeesustelua
Ei silmien edessä ei, mutta jos Bstä tykkää, niin kannattaa pitää mielessä, että K on oikeasti tärkeä ihminen hänelle. Onhan täällä ollut älyttömän rumia väitteitä, enkä puhu nyt ainoastaan näistä poistetuista viesteistä.
 
vierailija
Kyllä he ovat, eikä oman pettymyksensä ilmaiseminen täällä ole mitään ”B:n silmien edessä hänelle tärkeän ihmisen kimppuun hyökkäämistä”, herranjesta nyt taas tätä jeesustelua
Mäkin olen ajatellut, että nämä pettymyksensä huutelijat eivät ole K&B faneja tai shippareita. Olen pitänyt suurinta osaa shippareista ihan fiksuna porukkana, jokainen on itse vastuussa omista ajatuksistaan ja tuntemuksistaan. Lupaan olla todellakin meuhkaamatta shippipalstalla, jos ja kun lopetan joskus shippaamisen... tosin sitä nyt vielä ei ole näköpiirissä.
 
vierailija
Aito nyt on oma lukunsa, mutta selkeästi on myös porukkaa jotka provoilee ja esittää pettynyttä shipparia jotta voi sitten muka ulkopuolisena tulla haukkumaan porukan ja saada ihmiset Jodelissa myös kirjoittamaan näistä ketjuista. Eilenkin _yöllä_ ja vieläpä arkiyönä oli taas kummallisesti tismalleen samaan aikaan paikalla useampia pettyneitä ihmisiä. Ei mene läpi, selkeää provoilua. Eiköhän jatketa.
Ihan olen alusta asti palstalla mukana ollut ja nyt pettyneenä kirjoitellut.
 
vierailija
Ihan olen alusta asti palstalla mukana ollut ja nyt pettyneenä kirjoitellut.
Pitäisikö silloin poistua täältä, jos kirjoittelut alkaa olla pettyneitä? Ei täältä hirveästi sympatiaa saa sillä, että tulee huutelemaan ja pilaamaan muiden ilon. Enemmän näyttää siltä, että silloin se toisten kiusaaminen ja ilonpilaaminen on se tarkoitus.
 
vierailija
Näyttäisi olevan se Ringo Starrin pojanpoika Louis Starkey, jota Bojan alkoi seurata instassa syntymäpäivänsä iltana. Nyt seuraajana on myös Kris, eli ehkä ainakin hän oli eilenkin mukana (jos kuva on eilisillalta).
Jatkona vielä tähän, että tällaiset kohtaamiset ovat varmasti juuri sellaisia inspiraation lähteitä, joita Joksut lähtivät Lontoosta hakemaan.
 
vierailija
Äh, pitkä ficci takkuilee pahasti, kun olen ollut niin väsynyt, että vaikea edes pysyä hereillä ollenkaan. Nyt tuli tietysti taas lyhempi ficci-idea kutkuttelemaan mieleen, se olisi helpompi kirjoittaa. Toimisikohan niin, että jos vain jumitan tässä, niin koko ajan tulee jokin uusi idea. 🤔

- Joymuffin
 
vierailija
Varmasti onkin uteliaisuudesta kysyin kun en tunnistanut eli Kris ja Bojan varmaan sit ollut etsimässä inspiraatiota ja voihan olla että muutkin joksut ovat olleet mutta eivät ole alkaneet seuraamaan vaan vielä
 
vierailija
Äh, pitkä ficci takkuilee pahasti, kun olen ollut niin väsynyt, että vaikea edes pysyä hereillä ollenkaan. Nyt tuli tietysti taas lyhempi ficci-idea kutkuttelemaan mieleen, se olisi helpompi kirjoittaa. Toimisikohan niin, että jos vain jumitan tässä, niin koko ajan tulee jokin uusi idea.

- Joymuffin
Selvästi toimia strategia, kun nyt tuli jo toinenkin uusi idea. :D Tällä kertaa tämä ketju toimi inspiraationa.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä