Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvästi joillekin toimii, koska aika moni osti sen joulukalenterin, ja tumpussa ainakin tykättiin kovasti. Tosin hauskasti tässä näkyy se, että ihmiset kyllä enemmän tykkäsivät K:n esiintymisestä kuin Härtsästä sinänsä (vaikka Härtsää söpönä pidetään), koska ei siellä tullut mitään hirveää tulvaa K/H-fanartia tai ficcejä. Se on lähtökohtaisesti niin epäkiinnostava paritus, että vain muutama innostuu siitä, ja suurin osa ihastelee lähinnä Kärtsää. (Tällaisella keittiöpsykologin ja pitkän fandomin tutkinnolla analysoituna.)
Minua huvittaa, että komediaduossa tylsemmän hahmon, jonka päätehtävä on tarjota tarttumapintaa sen varsinaisen hauskuuttajan vitseille, nimitys englanniksi on "straight man". :D
 
vierailija
Jos ois K/B OF, niin maksaisin aika lailla mitä vaan. Saisivat pitää housutkin jalassa, mulle riittäis ihan vaan se niitten keskinäinen kikattelukin. Että mä kaipaan jotain taas...
Täällä myös kukkaronnyörit aukenisivat, jos tuollainen OF tulisi tarjolle. Eipä silti, tilasin myös K:n ja H:n joulukalenterin, ja oli kyllä hyvä mutta en ehkä maksaisi säännöllisesti Khäärijä-sisällöstä kuitenkaan. Never say never kuitenkin. Jos K olisi OF:ssä the Kostopitsi päällä, harkitsisin vakavasti tilaamista. 😏
 
vierailija
“Too Late But I Want All of You” -ficin toisessa ja viimeisessä luvussa on ylivoimaisesti pisin kirjoittamani seksikohtaus. En tiedä onko se edes kuuma, mutta uskoisin että siitä saa ainakin jotain joka tapauksessa irti, vaikka siellä välillä höpistäänkin Tampereesta sun muuta. https://archiveofourown.org/works/52871683/chapters/133735690

- Joymuffin
Ihanaa, luen tänään tuossa kohta ennen nukkumaanmenoa! ❤
 
vierailija
Joymuffinilta, tilhiltä, punanenmarlilta ja puppetmasteronastringiltä tullut parin päivän sisään uutta ficciä tai ficcilukua, kyllä lukijana saa hyristä tyytyväisenä
Kiitos! Ja älä unohda electron_road_suspectia! Tosin tuo hänen uusi K&B-ficcinsä on ainakin toistaiseksi ollut minulle vähän pettymys hänen muuhun tuotantoonsa verrattuna, mutta ehkä se vielä petraa lopussa.

Itse saisin PuppetMasterOnAStringin ficeistä enemmän irti, jos niissä ei olisi aina se iänikuinen overstimulation :p Mutta ehkä se on nerokas metatekniikka.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos! Ja älä unohda electron_road_suspectia! Tosin tuo hänen uusi K&B-ficcinsä on ainakin toistaiseksi ollut minulle vähän pettymys hänen muuhun tuotantoonsa verrattuna, mutta ehkä se vielä petraa lopussa.

Itse saisin PuppetMasterOnAStringin ficeistä enemmän irti, jos niissä ei olisi aina se iänikuinen overstimulation Mutta ehkä se on nerokas metatekniikka.

- Joymuffin
Hyvä kun lisäsit! 😄 Ja juu, en itsekään hirveästi tykkää os:sta, mutta hetkittäin sekin menee.
 

Yhteistyössä