Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmeisesti K motorboating H's butt, tumblrin mukaan.

Nyt kiinnostaa, näyttääkö se jonkun videon nähneen mielestä miten kuumalta.

Oisin kyllä mielelläni ottanu asetelman toisinpäin... asiaan sopivat äänitehosteet toki Klta edelleen niinkin päin.
En tiedä mitä motorboating tarkoittaa ja tässä vaiheessa en uskalla enää googlettaa. 😂 Mutta ilmeisesti pylly kiinnostaa Kärtsää edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
En tiedä mitä motorboating tarkoittaa ja tässä vaiheessa en uskalla enää googlettaa. Mutta ilmeisesti pylly kiinnostaa Kärtsää edelleen.
Se tarkoittaa kaiketi... tätä. Kuvaus tämän päivän OF:sta.

 
vierailija
Se tarkoittaa kaiketi... tätä. Kuvaus tämän päivän OF:sta.

Siinä saattais mennä Pina Coladat väärään kurkkuun, kun sattumalta bongaisit Kärpyn ja Härpyn hotellin uima-altaalta harrastamassa moottoriveneilyä. 😂
 
vierailija
Onko Bojan puhunut biisien kirjoittamisesta sometauon ja nykyhetken välissä? Minun päässäni aikajana menee, että Bojan kirjoitti kasan biisejä heinä-elokuussa, niistä äänitettiin SSOL (ja kenties joku muukin?) silloin, sitten mentiin studioon joulun aikaan jollain niistä loppukesän biiseistä? Toki hän on voinut kirjoittaa biisejä sanomatta siitä somessa, mutta missaanko nyt jotain mainittuja kirjoitus- tai studiosessioita?
 
vierailija
Kiva että joku pystyy noita OF-postauksia kuvailemaan. Ei vieläkään valitettavasti nappaa itseäni, koska Häärijä on ehkä epäseksuaalisin hahmo ikinä. Olisi ehkä kiinnostanut enemmän, jos K olisi ollut se moottoriveneiltävän asemassa oleva, ja sittenkin vain niin, että olisi pitänyt kuvitella B Härtsän tilalle. Eli pysyn yhä päätöksessäni, en tilaa.
 
vierailija
Kiva että joku pystyy noita OF-postauksia kuvailemaan. Ei vieläkään valitettavasti nappaa itseäni, koska Häärijä on ehkä epäseksuaalisin hahmo ikinä. Olisi ehkä kiinnostanut enemmän, jos K olisi ollut se moottoriveneiltävän asemassa oleva, ja sittenkin vain niin, että olisi pitänyt kuvitella B Härtsän tilalle. Eli pysyn yhä päätöksessäni, en tilaa.
Jos ois K/B OF, niin maksaisin aika lailla mitä vaan. Saisivat pitää housutkin jalassa, mulle riittäis ihan vaan se niitten keskinäinen kikattelukin. Että mä kaipaan jotain taas...
 
vierailija
Onko Bojan puhunut biisien kirjoittamisesta sometauon ja nykyhetken välissä? Minun päässäni aikajana menee, että Bojan kirjoitti kasan biisejä heinä-elokuussa, niistä äänitettiin SSOL (ja kenties joku muukin?) silloin, sitten mentiin studioon joulun aikaan jollain niistä loppukesän biiseistä? Toki hän on voinut kirjoittaa biisejä sanomatta siitä somessa, mutta missaanko nyt jotain mainittuja kirjoitus- tai studiosessioita?
Yhdessä haastiksessa B sanoi kirjoittaneensa muistaakseni 3 biisiä heti sometauon aloitettuaan. Mutta muista en ole mielestäni kuullut, enkä ole varma oliko tuo SSOL yksi niistä. Sitten taas jossain haastattelussa puhuivat, että joutuvat muuttamaan biisinteko prosessia, koska B ei ehdi enää tehdä yksinään niin paljon biisejä kuin ennen, koska ovat olleet niin kiireisiä. Joten yrittävät luoda niitä yhdessä jammaillen. Ja onhan niistä toki ollutkin kuviakin sieltä harkkakämpiltä kesällä, ehkä silloin on syntynyt jotain.
 
vierailija
Jos ois K/B OF, niin maksaisin aika lailla mitä vaan. Saisivat pitää housutkin jalassa, mulle riittäis ihan vaan se niitten keskinäinen kikattelukin. Että mä kaipaan jotain taas...
No tämä. En tarvitsisi edes mitään oikeaa kuumistelua tai alastomuutta, ihan vain hömppäkontentti riittäisi, tai sylikkäin istuminen tai sitä rataa. Tai Kärtsä taas hyppäämässä Boitsun syliin, mutta tällä kertaa pudotus maahan ei tapahdu ihan niin nopeasti...

Krhm. Ehkä pieni kuumistelu olisi kiva.
 
vierailija
Kiva että joku pystyy noita OF-postauksia kuvailemaan. Ei vieläkään valitettavasti nappaa itseäni, koska Häärijä on ehkä epäseksuaalisin hahmo ikinä. Olisi ehkä kiinnostanut enemmän, jos K olisi ollut se moottoriveneiltävän asemassa oleva, ja sittenkin vain niin, että olisi pitänyt kuvitella B Härtsän tilalle. Eli pysyn yhä päätöksessäni, en tilaa.
Minulla on sama. Tyydyn kuvauksiin ja fanartteihin, koska niihin pystyy helposti kuvittelemaan B:n Häärijän tilalle 😊
 
vierailija
Kiva että joku pystyy noita OF-postauksia kuvailemaan. Ei vieläkään valitettavasti nappaa itseäni, koska Häärijä on ehkä epäseksuaalisin hahmo ikinä. Olisi ehkä kiinnostanut enemmän, jos K olisi ollut se moottoriveneiltävän asemassa oleva, ja sittenkin vain niin, että olisi pitänyt kuvitella B Härtsän tilalle. Eli pysyn yhä päätöksessäni, en tilaa.
Sama. Niin outo asetelma, että en pysty näkemään siinä mitään kuumaa. Kuulostaa lähinnä joltain omituiselta fetissiltä. Huomattavasti enemmän kiinnostaisi K:n oma OF.
 
vierailija
Yhdessä haastiksessa B sanoi kirjoittaneensa muistaakseni 3 biisiä heti sometauon aloitettuaan. Mutta muista en ole mielestäni kuullut, enkä ole varma oliko tuo SSOL yksi niistä. Sitten taas jossain haastattelussa puhuivat, että joutuvat muuttamaan biisinteko prosessia, koska B ei ehdi enää tehdä yksinään niin paljon biisejä kuin ennen, koska ovat olleet niin kiireisiä. Joten yrittävät luoda niitä yhdessä jammaillen. Ja onhan niistä toki ollutkin kuviakin sieltä harkkakämpiltä kesällä, ehkä silloin on syntynyt jotain.
Jooh. Tylsää vain, jos ei ole NT:n jälkeen kirjoitettu muutamaan kuukauteen uusia biisejä. :)
 
vierailija
No tämä. En tarvitsisi edes mitään oikeaa kuumistelua tai alastomuutta, ihan vain hömppäkontentti riittäisi, tai sylikkäin istuminen tai sitä rataa. Tai Kärtsä taas hyppäämässä Boitsun syliin, mutta tällä kertaa pudotus maahan ei tapahdu ihan niin nopeasti...

Krhm. Ehkä pieni kuumistelu olisi kiva.
Minulle riittäisi, että istuisivat vierekkäin ja vaikka opettaisivat toisilleen kielensä sanoja. "Ljubav."
 
vierailija
Jos ois K/B OF, niin maksaisin aika lailla mitä vaan. Saisivat pitää housutkin jalassa, mulle riittäis ihan vaan se niitten keskinäinen kikattelukin. Että mä kaipaan jotain taas...
Jos K ja B alkaisivat tehdä yhdessä OF, tapahtuisi sellainen ihme, että tämä moraali-Marketta harkitsisi of tilaamista. Mutta housut pitää sitten olla jalassa🧐
 
vierailija
Kun olisikin eroottista, mutta sehän kosahtaa siihen Häärijään. Jäljelle jää jotain omituista homomatskua. Voihan se tietenkin jollekin toimia
Selvästi joillekin toimii, koska aika moni osti sen joulukalenterin, ja tumpussa ainakin tykättiin kovasti. Tosin hauskasti tässä näkyy se, että ihmiset kyllä enemmän tykkäsivät K:n esiintymisestä kuin Härtsästä sinänsä (vaikka Härtsää söpönä pidetään), koska ei siellä tullut mitään hirveää tulvaa K/H-fanartia tai ficcejä. Se on lähtökohtaisesti niin epäkiinnostava paritus, että vain muutama innostuu siitä, ja suurin osa ihastelee lähinnä Kärtsää. (Tällaisella keittiöpsykologin ja pitkän fandomin tutkinnolla analysoituna.)
 

Yhteistyössä