Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Kiitos paljon vinkistä!!!
En ole Durreleista lukenut/katsonut töllöstä, mutta aion!❤👍
Eli on kysyttävä että mikä siellä on jännää?😬
Kun on vaikka mitä kasveja joita en tunnista ja eläimiä myös. Sarvipöllö huhuilee lähes joka yö, pieni haukka saalistaa pihapiirissä ja on kanarianliskoja ja geggoja. Ja joku mikä kaivaa monttuja pihaan :S

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Tervepä taas, ihka uuteen vitjaan! Vuoden ensimmäinen pakkaspiikki selätetty. Loppuviikosta näytti tällaselta. Ilma oli kaunis ja kylmä kuin Anita Ekberg.

Vähän tolleen mä itekki noista pakkasista selvisin, pysyttelin enimmäkssen aloillani ja käänsin turpavärkin kohti aurinkoo.
Että eikun hauskaa vuodenjatkoo vaan kaikille, taspuolisesti.

Viimeksi muokattu:
Tervepä taas, ihka uuteen vitjaan! Vuoden ensimmäinen pakkaspiikki selätetty. Loppuviikosta näytti tällaselta. Ilma oli kaunis ja kylmä kuin Anita Ekberg.
Vähän tolleen mä itekki noista pakkasista selvisin, pysyttelin enimmäkssen aloillani ja käänsin turpavärkin kohti aurinkoo.
Että eikun hauskaa vuodenjatkoo vaan kaikille, taspuolisesti.
Onko tämä highlander-lehmä? Olen joskus pohtinut sen lihan ostamista, suositteletko?

• Tykkää
Reactions: Elena777
kaikilla lihakarjan kasvattajilla tuntuu olevan tapana sanoa, että juuri se karja mitä he kasvattaa on sitä parasta mitä on

meeppä tiiä sitt
Sä et sitten varmaankaan ole ollut ostamassa lihaa täältä Tyrväältä. Täällä on semmoinen sanontakin että moittien tyrvääläinen itteensä kiittää.
Se, etten mä sovi tuohon joukkoon johtunee siitä, että jouduin nelisen vuosikymmentä tunkemaan tuotteitani markkinoille.
Siinä ajassa oppii jo tyrvääläinenkin kaupanteon alkeet, jos ei muuta sitten jäänytkään päähän.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sä et sitten varmaankaan ole ollut ostamassa lihaa täältä Tyrväältä. Täällä on semmoinen sanontakin että moittien tyrvääläinen itteensä kiittää.
Se, etten mä sovi tuohon joukkoon johtunee siitä, että jouduin nelisen vuosikymmentä tunkemaan tuotteitani markkinoille.
Siinä ajassa oppii jo tyrvääläinenkin kaupanteon alkeet, jos ei muuta sitten jäänytkään päähän.
oon käyny tyrväällä mutta en yrittäny ostaa lihhoo

kävin ihastelee sitä vanhaa kirkkoo

Yhteistyössä