Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Ja se täytyy sanoa, ysi, että en ole ikinä antanut ymmärtää mitään sellaista, että olisin kiinnostunut mistään muusta kuin palstajuttelusta.
 
9MM
En ymmärrä tuotakaan viestiä. Mitä yrität kertoa?😦

Hitsi kun pitää olla näin utelias. Toinen silmä on jo ummessa ja varmaan nukkumassakin ja silti kyselen tääl.😂
Sanotaan näin et se on one big shouw ja missä mun mieli menee taas haha mut mun mieli oli luonut väärän rakkaus tarinan ja mä olin messis taas. Mun pitää nyt harharetkiltä mennä kohti oikkeeta ellei mieli taas keksi jotain hurlum heitä. Siellä täydessä maailmasaa on se oikea rakkaus eikä kotkotukset. Mä oon eläny lispe menneessä ja sä vapautit mut siitä. Enään ei tarvii roikkuu kumpa olisin tehnyt tän jo aiemmin mut niinhbän sitä sanotaan parempi myöhään kuin milloinkaan
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Sanotaan näin et se on one big shouw ja missä mun mieli menee taas haha mut mun mieli oli luonut väärän rakkaus tarinan ja mä olin messis taas. Mun pitää nyt harharetkiltä mennä kohti oikkeeta ellei mieli taas keksi jotain hurlum heitä. Siellä täydessä maailmasaa on se oikea rakkaus eikä kotkotukset. Mä oon eläny lispe menneessä ja sä vapautit mut siitä. Enään ei tarvii roikkuu kumpa olisin tehnyt tän jo aiemmin mut niinhbän sitä sanotaan parempi myöhään kuin milloinkaan
Eipä mitään hätää.
Ollaan platonisesti palstakamuja jatkossakin jos minusta on kiinni.

Mutta nyt menee toinenkin silmä kiinni.😴
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Ja se täytyy sanoa, ysi, että en ole ikinä antanut ymmärtää mitään sellaista, että olisin kiinnostunut mistään muusta kuin palstajuttelusta.
Joo siis kiitos järkevästä vastauksesta näinhän se on mut sä liityit yhteen mysteeriin mikä mun piti saada kuiteski selväks ku pää pirulainen tekee tepposet välillä. Emmäkään lispe oo kuvitellu meitä yhdessä mut sä liityit yhteen stooriin joka piti mua otteessa
 
vierailija
No, mä olen täältä tavannut porukkaa livenä, olen ihan oikea ihminen ja nainen, enkä mikään karvainen vanhempi mies, joksi minua on myös luultu. Ihan olen vähissä vaatteissakin täältä tapaamien ihmisten edessä ollut, luultavasti näkyi että mulla ei ole mitään pippeliä.

En osaa sanoa miksi se on sinun mielestä eri. Mistä se kuva sitten olisi peräisin? Täällä kyllä ihmiset syynäävät sen verran tarkkaan kuvat, että eiköhän jonkun muun kuvan esittäminen olisi tullut jo julki.

Kuten sanoin, valot ja muut vaikuttavat. En oikein tiedä haluanko edes esitellä sulle niitä kuvia, ehkä en. Sun täytyy miettiä itse ja antaa epäilyksen vaivata.

Luulin että ollaan jotenkin puheissa siinä määrin että kysyt suiraan, oon yrittäny jeesaa sua yksäreillä jne. Outoa mun mielestä. Jotenkin petollista.
ysillä heittää iso ratas edellenkin
sekavaa settiä tulee aina
eikä jaksa kaikkee lukeakkaan
 
vierailija
En ymmärrä viestiäsi, mutta se oli kaiketi tarkoituskin?
En ymmärrä tuotakaan viestiä. Mitä yrität kertoa?
Hitsi kun pitää olla näin utelias. Toinen silmä on jo ummessa ja varmaan nukkumassakin ja silti kyselen tääl.
ysillä heittää iso ratas edellenkin
sekavaa settiä tulee aina
eikä jaksa kaikkee lukeakkaan
korkkikin oli jäänyt auki varmana
 
Huomenia.

Kärpäset surisee, linnut tsirputtaa, koira haukkuu... kanarianliskot kurkkii koloistaan ja turvallisen hetken tullen kiitävät saalistamaan pendaiden alle.

Rauhallinen aamu.
Huomentaaaa.❤


Täällä on mahtava auringonpaiste ja pakkasta -20. Kohta lähdetään pojan kanssa lenkille.
Täytyy sanoa, että kyllä nämä kunnon talvet ovat ihania.❤
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Poika ajelee treeneihin fillarilla, aloitti uudessa paikassa ja matka on hiukan pidempi. Täytyy muistaa sanoa että laittaa kommandopipon ja laskettelulasit.😁
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
ysillä heittää iso ratas edellenkin
sekavaa settiä tulee aina
eikä jaksa kaikkee lukeakkaan
nojoo osuit oikeeseen et iso ratas heittää ja tapa jolla otin asian esille oli toinenkin tapa ottaa se esille kysymällä suoraan. Mut se toinen tapa olisi ollut monimutkainen virhe tällä kertaa. Mut tosta rattaan heittämisestä ni joo kato ku vuosia sitten eläydyin yhteen stooriin ja tiedostovassa mielessä se on harhaa. Mut sit tulee se mato korvaan joka heittää sen kommentin ja mä alan elää sitä samaa luuppia vuodesta toiseen eikä oikeestaan mikään edisty ja pysyy paikoillaan kun oon jumissa siinä luupissa ja mieli kiertää kehää ja sit se on se todellisuus vaik se on väärä pää on metka paikka ei tarvii olla ku vähän ruuvi löysällä ni on isoissa ongelmissa. Mut siis se miten lispe vastas vapautti mut siitä sairaasta luupista ja tänäänku 9 aikaan heräsin pää oli kevyt ja sydän sanoi et oot vapaa. Mut on yks luuppi mikä mun täytyy korjata ja päästä todellisuuteen käsiks on pakko vähentää palstailua koska se ruokkii yhtä huonoo hommaa ja saa mun mielen kiertää kehään. Täytyy ottaa aikaa omalle uudistukselle et mä voin hyvin. Mut jotenki mä tiedän et se on oikein ja kevenee. Ja ps kokeilen sitä kylmää suihkua
 
nojoo osuit oikeeseen et iso ratas heittää ja tapa jolla otin asian esille oli toinenkin tapa ottaa se esille kysymällä suoraan. Mut se toinen tapa olisi ollut monimutkainen virhe tällä kertaa. Mut tosta rattaan heittämisestä ni joo kato ku vuosia sitten eläydyin yhteen stooriin ja tiedostovassa mielessä se on harhaa. Mut sit tulee se mato korvaan joka heittää sen kommentin ja mä alan elää sitä samaa luuppia vuodesta toiseen eikä oikeestaan mikään edisty ja pysyy paikoillaan kun oon jumissa siinä luupissa ja mieli kiertää kehää ja sit se on se todellisuus vaik se on väärä pää on metka paikka ei tarvii olla ku vähän ruuvi löysällä ni on isoissa ongelmissa. Mut siis se miten lispe vastas vapautti mut siitä sairaasta luupista ja tänäänku 9 aikaan heräsin pää oli kevyt ja sydän sanoi et oot vapaa. Mut on yks luuppi mikä mun täytyy korjata ja päästä todellisuuteen käsiks on pakko vähentää palstailua koska se ruokkii yhtä huonoo hommaa ja saa mun mielen kiertää kehään. Täytyy ottaa aikaa omalle uudistukselle et mä voin hyvin. Mut jotenki mä tiedän et se on oikein ja kevenee. Ja ps kokeilen sitä kylmää suihkua
En ymmärrä mitä tarkoitat tai haluatko edes, että joku ymmärtää?
Mutta, ei anneta sen häiritä.🤷‍♀️

En kyllä yhtään tiedä mitä tein, mutta hienoa jos pystyin olla avuksi.:)👍
 
on roosalla vähän erilaisemmat maisemat mitä täällä

btw lissu, mulla on ollu tommoset ohjaustankohärpäkkeet mopossa ja mönkkärissä ja sanosin että on niistä iso apu pakkasella
👍
Ei tuo palleron retale oo valittanut että on kylmä niin oon luottanut, että pärjää, mutta, jos näitä kunnon pakkasia ja vielä tuulisia on niin hyvä nuo on hommata.
Laitanpa tulemaan.

Ostin joskus mummille akulla lämpeevät sormikkaat nekin oli kyllä melko jees.
 

Yhteistyössä