Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Tulee kyllä mieleen kihlajaismatka, koko lähisuku koolla🫠
 
vierailija
Niinpä! Kyllähän suhde reissuissa punnitaan. Hyvin on näköjään mennyt, kun noin tiheästikin ovat käyneet ja kaksi ekaa reissua vielä ihan kahdestaan.
Kaikkea ihmiset uskovatkin. Itse matkustelin eksän kanssa paljon, suhde oli kyllä silti paska ja matkoillakin oli aika paskaa, kun tyyppi oli negailija ja kova kiukuttelemaan. Eräs perheenjäseneni on äärimmäisen toksisessa ja henkisesti väkivaltaisessa suhteessa, matkustavat paljon ja matkoilla on kuulemma vähän vähemmän paskaa. :p
 
vierailija
Minä olen myös jostain syystä tullut ajatuksissani siihen tulokseen, että se on B jonka vuoksi asiat ei ns. etene jos siellä on niitä romanttisia tunteita. Olisin jopa valmis uskomaan, että K olisi valmis tekemään isojakin muutoksia elämässään jos B näyttäisi vihreetä valoa. K on jotenkin niin sydän ja takki auki. Ja jarrutuksen syynä näkisin juurikin nuo ura asiat. En tiedä, mutta nämä on vain mun ajatuksia. Niuvalaisen houreita
Minäkin varmaan hourailen. Tai siis mun ensikäsitys oli se, että jos joku on jarru niin B, koska K tuntui olevan niin rehellinen fiiliksistään alusta alkaen. B tuntuu ainakin julkisesti himmailevan ja en tiedä, joku sellainen olo mulla on vaan ollut alun alkaen. Sitten kääntynyt pohtimaan toisinpäin kun palstalla on sitä niin pohdittu. Ja edelleen voi olla että molemmat vaan ystäviä mutta siis tämä oli minun ensifiilis keväältä :)
 
vierailija
Miten joku voi oikeasti kuvitella, että paljon matkustaminen kertoo suhteen tilasta yhtään mitään? Ainakin omista tutuistani suurin osa matkustaa melko paljon ja sitä myöten myös pariskunnista, jotka ovat eronneet pitkän suhteen jälkeen tai joiden suhteen tiedän todella ongelmalliseksi, valtaosa on matkustellut paljon.
 
vierailija
Miten joku voi oikeasti kuvitella, että paljon matkustaminen kertoo suhteen tilasta yhtään mitään? Ainakin omista tutuistani suurin osa matkustaa melko paljon ja sitä myöten myös pariskunnista, jotka ovat eronneet pitkän suhteen jälkeen tai joiden suhteen tiedän todella ongelmalliseksi, valtaosa on matkustellut paljon.
Tuskin tuo kirjoittaja edes oikeasti kuvittelee näin, kunhan härnää täällä näillä viesteillä. Ja jos kuvittelee todella noin, on hyvin naiivi sitten.
 
vierailija
Tuskin tuo kirjoittaja edes oikeasti kuvittelee näin, kunhan härnää täällä näillä viesteillä. Ja jos kuvittelee todella noin, on hyvin naiivi sitten.
Juu selvästi tuli tänne vauvalta vääntämään, kun ei enää saanut vastakaikua siellä. Täälläkin kannattaa vaan jättää huomiotta ja vastailematta, vaikka toki vastailee myös itse itselleen välillä.
 
vierailija
Itsellä on kokemusta ihastua parhaaseen kaveriin ja joskus hän sanoi minulle, että itse oli menettänyt kaverin sen takia, kun oli kertonut tunteistaan hänelle ja sanonut joskus seurustella parhaan kaverin kanssa voi jopa pilata välit ja ehkä kummatkin B ja K pelkäävät samaa, että jos alkavat seurustella ja menettävät toisensa, vaikka seurustelu ei toimisi
Voin tähän samaistua. Aika monta vuotta kamppailin nykyisen kumppanin kanssa (kun olimme vain ystäviä) mitä jos pilaa kaiken seurustelulla. Valitettavasti meistä näki kilometrien päähän että jotain tuossa on ja kaverit lähinnä odotti sivusta seuraajina. Kaikki kävi hyvin ja nyt ajattelen että jos ero joskus tulee niin vaikea olisi nähdä etteikö yhä oltaisi ystäviä 😊
 

Yhteistyössä