Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen myös jostain syystä tullut ajatuksissani siihen tulokseen, että se on B jonka vuoksi asiat ei ns. etene jos siellä on niitä romanttisia tunteita. Olisin jopa valmis uskomaan, että K olisi valmis tekemään isojakin muutoksia elämässään jos B näyttäisi vihreetä valoa. K on jotenkin niin sydän ja takki auki. Ja jarrutuksen syynä näkisin juurikin nuo ura asiat. En tiedä, mutta nämä on vain mun ajatuksia. Niuvalaisen houreita 🤡
 
vierailija
Minä olen myös jostain syystä tullut ajatuksissani siihen tulokseen, että se on B jonka vuoksi asiat ei ns. etene jos siellä on niitä romanttisia tunteita. Olisin jopa valmis uskomaan, että K olisi valmis tekemään isojakin muutoksia elämässään jos B näyttäisi vihreetä valoa. K on jotenkin niin sydän ja takki auki. Ja jarrutuksen syynä näkisin juurikin nuo ura asiat. En tiedä, mutta nämä on vain mun ajatuksia. Niuvalaisen houreita
Bojan on tullut avoimemmaksi kesän jälkeen. Tarkoitan alkutalven haastatteluja ja NT kiertuetta, oli niissä vapautuneempi, kuin aiemmin. Seuraava speku on toisen Niuvalaisen houreita, mutta mitä jos tämä vapautuneempi nyky-Bojan ja sinkku Jere kohtaisisivat? Voisiko jotain tapahtua? Olisiko aika vieläkään kypsä?🤡
 
vierailija
Sori vaan sun yrityksellesi paneutua analysoimaan kirjoittajia täällä, mutta pieleen meni panostus.
Mä en ole haukkunut K:ta, en ollut täällä viime yönä, enkä ole selkeästikään kirjoitustyylilläni yksilöivästi tunnistettavissa sinulle.
Aito
Olet Aito täysin oikeassa. Sen lisäksi trollit oppivat matkimaan ketjun kirjoittajia, kirjoitustyylejä ja maneereita.
 
vierailija
Bojan on tullut avoimemmaksi kesän jälkeen. Tarkoitan alkutalven haastatteluja ja NT kiertuetta, oli niissä vapautuneempi, kuin aiemmin. Seuraava speku on toisen Niuvalaisen houreita, mutta mitä jos tämä vapautuneempi nyky-Bojan ja sinkku Jere kohtaisisivat? Voisiko jotain tapahtua? Olisiko aika vieläkään kypsä?
Jos Jere olis ollut sinkku euroviisuissa, niin oltaisiin oltu todistamassa vuosisadan rakkaustarinaa ❤💚 Sitä ei olisi tarvinnut piilotella, eikä sitä todennäköisesti olisi edes pystynyt piilottelemaan.
 
vierailija
Toivon, että olet oikeassa. Voi kuitenkin olla mielissån myös heidän ystävyyssuhteensa takia, että se on noteerattu.
-eri
Bojan olisi ihan hyvin voinut todeta siihen jotain, että ihanaa, kiva että meidän lämmin ystävyytemme tuo muillekin iloa tms, mutta ei hänellä vaikuttanut olevan mitään erityistä kiinnostusta alkaa sanoa mitään tällaista. :)
 
vierailija
Jos Jere olis ollut sinkku euroviisuissa, niin oltaisiin oltu todistamassa vuosisadan rakkaustarinaa Sitä ei olisi tarvinnut piilotella, eikä sitä todennäköisesti olisi edes pystynyt piilottelemaan.
Minä mietin jo silloin sitä, missä vaiheessa Bojanille selvisi Jeren siviilistatus? Tapahtuiko se vasta sillä toisella viikolla, kun kotoväki tuli paikan päälle kisaa seuraamaan vai nousiko asia keskusteluun jo aiemmin? Mulla on sellainen epäilys, että asiasta ei keskustelut vaan annettiin vain mennä. Jere flirttasi menemään sinkku-Käärijänä, eikä ehkä aavistanut, eikä ymmärtänyt. miten sekä hänelle että toiselle käy. Ja sitten olikin myöhäistä ruveta puhumaan mistään avokeista.
 
vierailija
Minä olen myös jostain syystä tullut ajatuksissani siihen tulokseen, että se on B jonka vuoksi asiat ei ns. etene jos siellä on niitä romanttisia tunteita. Olisin jopa valmis uskomaan, että K olisi valmis tekemään isojakin muutoksia elämässään jos B näyttäisi vihreetä valoa. K on jotenkin niin sydän ja takki auki. Ja jarrutuksen syynä näkisin juurikin nuo ura asiat. En tiedä, mutta nämä on vain mun ajatuksia. Niuvalaisen houreita
Minusta on tosi kiinnostavaa, että useita ihmisiä on alkanut viime aikoina miettiä näin, en ole ainoa. :)
 
vierailija
Uskon, että K:n tunteet B:ta kohtaan ovat aidot. Hän niin kauniisti puhuu B:sta ja tuo esille itselleen tärkeänä ihmisenä myös julkisesti (voi olla vain ystäväkin). Täällä muutama ilakoi eilen, että nyt kun B pääsi Lontooseen, niin K unohtuu samantien. Näin voi tietysti käydä, mutta eikö se sitten juuri osoittaisi, että B:lla on tapana ystävystyä tyyppien kanssa, joista on hänelle hyötyä tietyssä tilanteessa ja siirtyä sitten eteenpäin. En tiedä miksi kukaan B fani toivoisi tällaista häneltä..
Luen jäljessä ketjua, pahoittelen jos tätä on jo käsitelty tai tästä väännetty. Eli mielestäsi jos B löytäisi jonkun erityisen Lontoosta, hän olisikin vain yrittänyt hyötyä K:sta? Jos tarkoitat romanttisessa mielessä, pitäisikö B:n ikuisesti sinkkuna odotella toista, joka ilmeisesti on varattu toiselle? (Jos heillä siis olisi tunteita ollut toisiaan kohtaan). Jos kyse oli ystävänä unohtamisesta, niin miksi ihmeessä? Selvästi ovat lämpimissä väleissä. Ei B varmasti K:ta ystävänä unohda. Ehkä tämä oli trollausta, pahoittelut että tartuin siihen, mutta tuo hyötymisajattelu alkaa tympiä, kun kohdistuu niinkin lämpimään ihmiseen kuin B selvästi on kaikille läheisilleen.
 
vierailija
J: How was your birthday? Is the hangover bad?

B: Who has a hangover? Just talk about yourself. I saw the pictures that were taken in Pattaya.

J: Yes, it was a pretty wild evening and night. I told everybody, that my dearest friend have a birthday and I am celebrating them.

B: How sweet. You get drunk because I became a year older. And you did it without me.

J: Excactly. I drunk because I missed you and I would have liked to celebrate with you. The two of us.

B: Some day we will celebrate together. Or maybe not only that. I have many other plans too.

J: Some day. I hardly can wait.
 
vierailija
Minusta on tosi kiinnostavaa, että useita ihmisiä on alkanut viime aikoina miettiä näin, en ole ainoa.
Mä ajattelin puhtaasti näin vain sen takia, että uskon B:n olleen kiinnostunut K:sta, mutta sitten kun B:lle selvisi tosiasiat, niin hän kunnioituksesta K:n elämäntilannetta kohtaan jätti asian siihen. Tätä asiaa on hirveän vaikea ilmaista niin, ettei tuo tiettyjä tänne kuulumattomia asioita esille.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
J: How was your birthday? Is the hangover bad?

B: Who has a hangover? Just talk about yourself. I saw the pictures that were taken in Pattaya.

J: Yes, it was a pretty wild evening and night. I told everybody, that my dearest friend have a birthday and I am celebrating them.

B: How sweet. You get drunk because I became a year older. And you did it without me.

J: Excactly. I drunk because I missed you and I would have liked to celebrate with you. The two of us.

B: Some day we will celebrate together. Or maybe not only that. I have many other plans too.

J: Some day. I hardly can wait.
Tykkäsin siitä, että tässä oli vähän sarkasmiakin seassa, ei aina tarvitse olla pelkkää ihkutusta ja toki tämä oli suurimmaksi osaksi ihkutusta. :) MRS=3
 
vierailija
J: How was your birthday? Is the hangover bad?

B: Who has a hangover? Just talk about yourself. I saw the pictures that were taken in Pattaya.

J: Yes, it was a pretty wild evening and night. I told everybody, that my dearest friend have a birthday and I am celebrating them.

B: How sweet. You get drunk because I became a year older. And you did it without me.

J: Excactly. I drunk because I missed you and I would have liked to celebrate with you. The two of us.

B: Some day we will celebrate together. Or maybe not only that. I have many other plans too.

J: Some day. I hardly can wait.
❤❤
 
vierailija
Luen jäljessä ketjua, pahoittelen jos tätä on jo käsitelty tai tästä väännetty. Eli mielestäsi jos B löytäisi jonkun erityisen Lontoosta, hän olisikin vain yrittänyt hyötyä K:sta? Jos tarkoitat romanttisessa mielessä, pitäisikö B:n ikuisesti sinkkuna odotella toista, joka ilmeisesti on varattu toiselle? (Jos heillä siis olisi tunteita ollut toisiaan kohtaan). Jos kyse oli ystävänä unohtamisesta, niin miksi ihmeessä? Selvästi ovat lämpimissä väleissä. Ei B varmasti K:ta ystävänä unohda. Ehkä tämä oli trollausta, pahoittelut että tartuin siihen, mutta tuo hyötymisajattelu alkaa tympiä, kun kohdistuu niinkin lämpimään ihmiseen kuin B selvästi on kaikille läheisilleen.
Siis tuo oli vastaus niille useammalle, jotka hehkuttivat yöllä sitä että B unohtaa K:n kun suunnilleen Lontooseen pääsee. Ihmettelin siis juuri sitä, että aika huono kuva näillä (käsittääkseni B faneilla) on hänestä jos näin ajattelevat. Että ystävät unohtuvat heti, kun tulee uusia tai "parempia". Fiilistelen näiden kahden ystävyyttä. B:n seurusteluista en ole oikeastaan kiinnostunut. Hyvä, jos löytää jonkun erityisen. Ehkä onkin jo löytänyt. Epäilen, että ei sitä kuitenkaan julkisuuteen tuo.
 
vierailija
Mä ajattelin puhtaasti näin vain sen takia, että uskon B:n olleen kiinnostunut K:sta, mutta sitten kun B:lle selvisi tosiasiat, niin hän kunnioituksesta K:n elämäntilannetta kohtaan jätti asian siihen. Tätä asiaa on hirveän vaikea ilmaista niin, ettei tuo tiettyjä tänne kuulumattomia asioita esille.
Itse uskon molempien olevan yhä erittäin kiinnostuneita toisistaan. Toki Bojan voi joutua erinäisistä syistä himmailemaan julkisesti, mutta silti uskon Kärtsällä olevan enemmän konkreettisia ambitioita nyt.

(Se jolle vastasit.)
 
vierailija
Mä ajattelin puhtaasti näin vain sen takia, että uskon B:n olleen kiinnostunut K:sta, mutta sitten kun B:lle selvisi tosiasiat, niin hän kunnioituksesta K:n elämäntilannetta kohtaan jätti asian siihen. Tätä asiaa on hirveän vaikea ilmaista niin, ettei tuo tiettyjä tänne kuulumattomia asioita esille.
Näin varmaan. Mutta mitä mietti K siellä euroviisukuplassa, kun antoi surutta mennä vaan, vaikka näki aivan varmasti, minkä vaikutuksen B:hen teki? Vai halusiko itsekin vaan hetken kuvitella olevansa ihan toisessa universumissa, jossa kaikki oli mahdollista?
 
vierailija
Näin varmaan. Mutta mitä mietti K siellä euroviisukuplassa, kun antoi surutta mennä vaan, vaikka näki aivan varmasti, minkä vaikutuksen B:hen teki? Vai halusiko itsekin vaan hetken kuvitella olevansa ihan toisessa universumissa, jossa kaikki oli mahdollista?
Tämä toki vain täyttä arvailua, mutta ehkä K ei ymmärtänyt tunteitaan ja ymmärtääkö vieläkään.
 

Yhteistyössä