Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama täällä, ihan samoissa mietteissä olen. En tiedä mistä negatiivisuus minulla kumpuaa, tunnen olevani huono ihminen tämän takia, mutta en siis ole ainoa.
Minä en tunne kyseistä henkilöä, mutta sen mitä keikoilla ja joissain kuvissa (ml. tämänaamuinen) nähnyt, niin mielikuvani hänestä on varsin positiivinen. Söötti kuin mikä. Ja mikä tärkeintä, hän on K:lle selvästi rakas ja tärkeä, mikä varmasti on osaltaan auttanut K:ta jaksamaan koko tämän hullun vuoden. Pelkkää respektiä siihen suuntaan.

Mitä taas K&B tulee, niin fiilistelen heidän ainutlaatuista kemiaansa, ystävyyttään ja sitä maybe something more, mitä ikinä se onkaan. 💚 Vähän ehkä shippaankin, mutta se on mulle aikuisten leikkiä enemmän kuin mitään muuta.
 
vierailija
Tämä oli hyvä kirjoitus.
Veikkaan myös että osalla vaikuttaa fiiliksiin negatiivisesti myös tuo trollien määrä ja negatiivisuus mitä taas jälleen kerran on jatkuvasti (pääasiassa emoketjussa siis) sekä väsymys trolleihin koska trollit on roikkuneet noissa ketjuissa alusta asti.
Täytyy myöntää, että tänä aamuna oli tosi raskasta avata palsta ja lukea kommentteja. Yleensä pystyn olemaan hyvällä fiiliksellä, mutta totta kai se negatiivisuus tarttuu, ja jos suurin osa keskustelusta on trollausta, kauhistelua trollauksesta ja muutama aidosti pettynyt, niin hyvää fiilistä ylläpitävät keskustelijat jäävät kyllä sen alle. Nyt on illalla jo helpompi, kun on ottanut vähän etäisyyttä taas tähän, mutta toki toivoisin, ettei tällaisia päiviä nyt juuri tulisi. Kivempi täällä on käydä, kun ihmiset ovat hyvällä mielellä keskustelemassa eivätkä yritä tarkoituksella negailla. Negailun keskellä tulee itsellekin olo, että onko sitä edes sopivaa tai järkevää yrittää kohottaa mielialoja laittamalla jotain ihan muuta juttua.
 
vierailija
Ymmärrätte varmaan, miksi osa meistä mielellään näkisi, että B löytäisi jonkun erityisen ihmisen rinnalleen. (Tietysti vain jos itse haluaa löytää). Tuntuisi tasapuolisemmalta. Tykkään sekä B:stä että K:sta ja ovat ihania yhdessä mutta kyllä minä nykytilanteessa iloitsisin jos B vaikuttaisi onnelliselta jonkun muun kanssa. Ei se estä minua kuuntelemasta heidän musiikkiaan ja seuraamasta kuulumisiaan mitä jakavat. Laitoin tämän vain siksi kun kaikki eivät ymmärrä, että voi toivoa näin ja samalla tykätä heistä (myös yhdessä) ja toivoa heille hyvää. Onneksi B on vaikuttanut viime aikoina muutenkin iloiselta niissä pätkissä missä häntä on nähty.
Jos tuosta ei selvinnyt, niin jos tilanne olisikin niin, että K ja B todella valitsisivat toisensa, niin kyllähän minäkin hyppisin riemusta.
 
vierailija
Realiteetit B:n ja K:n tilanteesta ovat kyllä olleet ihan koko ajan olemassa. Olen koko ajan ennenkaikkea ihastellut sitä, kuinka nopeasti ja syväksi heidän ystävyyssuhteensa kehittyi. Ja olen myös sitä mieltä, että siitä suhteesta varmasti löytyy myös rakkautta.
Rakkaus on siitä kummallinen juttu, että siitä riittää aika monelle ihmiselle jaettavaksi. Kun sä saat ekan lapsen, jota rakastat yli kaiken, niin se rakkauden määrä ei vähene vaikka saisit toisenkin lapsen. Ja sitä toistakin lasta rakastat tietenkin yli kaiken.
Joten mä uskon, että kyllä se K:n sydän aidosti myös Bojanille sykkii
Se shippaus osuus mun kohdalla tietenkin tarkoittaa sitä, mitä shippaus nyt yleensäkin pitää sisällään. Kuvittelua ja toiveita, miten asiat olisi, jos olosuhteet olisivat toisenlaiset. Ficcien maailmaan voi erittäin mukavasti uppoutua haaveilemaan ja kokemaan sitä toista todellisuutta.
Ja onhan se myös suloista välillä kerrata niitä vanhoja klippejä, joista tämä shippi koostuu. Ja muistaa, että se kaikki on ihan todella tapahtunut ja autenttista. Niitä tapahtumia ei voi pois pyyhkiä, ei meiltä eikä B&K:lta.
Kauniisti kirjoitettu, 💯 prosenttia samaa mieltä! 💚❤
 
vierailija
Minulle shippaus perustuu ihan tosielämän toiveisiin. Kuten kaikki tosielämän toiveet, osa niistä voi täyttyä ja osa ei välttämättä täyty, sellaista elämä on. Toivoisin, että K&B ovat toisilleen rakkaita, läheisiä, merkityksellisiä ja erityisiä. Olen hyvin varma, että näin onkin asia ja tämä toiveeni onkin toteutunut. Jotkut muut toiveet eivät ole vielä toteutuneet, ehkä ne toteutuvat pian, ehkä pitkän ajan päästä tai ehkä eivät koskaan, sellaista elämä on. Ei vähennä niiden toteutuneiden toiveiden merkitystä.

Samassa tosielämässä myös tapasin miehen, jota kohtaan minulla on tunteita, viimeksi toissaviikolla yhdessä tämän vaimon kanssa, kuten tänne jossain vaiheessa kirjoitinkin, ja olin pitkään toivonut heidän eroavan vuosikymmenen kestäneestä liitostaan ennen kaikkea siksi, että heillä oli liitossa erittäin pahoja ongelmia, joista suurin osa heidän tutuistaan ei tiennyt mitään. Mikään ei puhunut siitä, että asiat olisivat olleet normaalia pahemmin pielessä, mutta alle viikko siitä olivat eronneet. Ko. toiveeni siis toteutui. Sitten minulla on itselleni vielä lisää toiveita, mitä tämän asian kanssa tapahtuu, niiden suhteen nähdään myöhemmin. Eiväthän ne silti välttämättä toteudu. Mutta aina voi toivoa. :)
 
vierailija
Minulle shippaus perustuu ihan tosielämän toiveisiin. Kuten kaikki tosielämän toiveet, osa niistä voi täyttyä ja osa ei välttämättä täyty, sellaista elämä on. Toivoisin, että K&B ovat toisilleen rakkaita, läheisiä, merkityksellisiä ja erityisiä. Olen hyvin varma, että näin onkin asia ja tämä toiveeni onkin toteutunut. Jotkut muut toiveet eivät ole vielä toteutuneet, ehkä ne toteutuvat pian, ehkä pitkän ajan päästä tai ehkä eivät koskaan, sellaista elämä on. Ei vähennä niiden toteutuneiden toiveiden merkitystä.

Samassa tosielämässä myös tapasin miehen, jota kohtaan minulla on tunteita, viimeksi toissaviikolla yhdessä tämän vaimon kanssa, kuten tänne jossain vaiheessa kirjoitinkin, ja olin pitkään toivonut heidän eroavan vuosikymmenen kestäneestä liitostaan ennen kaikkea siksi, että heillä oli liitossa erittäin pahoja ongelmia, joista suurin osa heidän tutuistaan ei tiennyt mitään. Mikään ei puhunut siitä, että asiat olisivat olleet normaalia pahemmin pielessä, mutta alle viikko siitä olivat eronneet. Ko. toiveeni siis toteutui. Sitten minulla on itselleni vielä lisää toiveita, mitä tämän asian kanssa tapahtuu, niiden suhteen nähdään myöhemmin. Eiväthän ne silti välttämättä toteudu. Mutta aina voi toivoa.
❤
 
vierailija
Viisuviikkoina B ja K kulkivat haastattelusta toiseen, eivät juuri nukkuneet, olivat stressaantuneita ja kulkivat energiajuomapöhinässä ja olivat ylikierroksilla koko ajan. Mä luulen, että sen takia niiden touhu näytti välillä enemmältä mitä se olikaan.
 
vierailija
Viisuviikkoina B ja K kulkivat haastattelusta toiseen, eivät juuri nukkuneet, olivat stressaantuneita ja kulkivat energiajuomapöhinässä ja olivat ylikierroksilla koko ajan. Mä luulen, että sen takia niiden touhu näytti välillä enemmältä mitä se olikaan.
Ja sama juttu silloin kesällä kun B kävi Suomessa, ja NT:n aikana, vai? Koska omaan silmään se touhu vaikutti edelleen something morelta. Kuten myös Jerpan synttärionnittelut.
Edelleen, parisuhteita on monenlaisia. Meillä ei ole mitään tietoa siitä, mitä kulisseissa tapahtuu.
I will go down with this ship jne.
 
vierailija
Viisuviikkoina B ja K kulkivat haastattelusta toiseen, eivät juuri nukkuneet, olivat stressaantuneita ja kulkivat energiajuomapöhinässä ja olivat ylikierroksilla koko ajan. Mä luulen, että sen takia niiden touhu näytti välillä enemmältä mitä se olikaan.
Olet varmasti oikeassa siinä, että he olivat stressaantuneita, ylikierroksilla jne. mutta ei nämä asiat silti selitä niitä poikkeuksellisen lämpimiä välejä. Vaikka sä juottaisit 5 litraa energiajuomaa Boitsulle ja Cameltoelle, niin sitä samaa lämpöä ja onnellisuutta et pysty heidän väliin saamaan, kuin mitä Kärtsyn ja Boitsun välissä on. Kemiaa joko on tai ei ole ja se ei ole riippuvainen kofeiinin määrästä.
 
vierailija
Viisuviikkoina B ja K kulkivat haastattelusta toiseen, eivät juuri nukkuneet, olivat stressaantuneita ja kulkivat energiajuomapöhinässä ja olivat ylikierroksilla koko ajan. Mä luulen, että sen takia niiden touhu näytti välillä enemmältä mitä se olikaan.
No se mun mielestä tosta tekee juuri niin erityistä, että haastavissa olosuhteissa ja olotiloissa klikkaa niin täydellisesti jonkun puolituntemattoman ihmisen kanssa, jonka olet tavannut vasta muutamia kertoja, ja hänestä tulee sulle se henkilö, jonka kanssa voit olla vapaasti, pitää hauskaa ja purkaa stressiä. Eli yhdessäolo on niin luontevaa ja vaivatonta heti alusta lähtien. Eikä ole vaan palstan huomio, että B&K on aina yhdessä ollessaan "parhaat versiot itsestään", joka on ollut nähtävissä myös kaikilla muilla tapaamiskerroilla.
 
vierailija
Minä en tunne kyseistä henkilöä, mutta sen mitä keikoilla ja joissain kuvissa (ml. tämänaamuinen) nähnyt, niin mielikuvani hänestä on varsin positiivinen. Söötti kuin mikä. Ja mikä tärkeintä, hän on K:lle selvästi rakas ja tärkeä, mikä varmasti on osaltaan auttanut K:ta jaksamaan koko tämän hullun vuoden. Pelkkää respektiä siihen suuntaan.

Mitä taas K&B tulee, niin fiilistelen heidän ainutlaatuista kemiaansa, ystävyyttään ja sitä maybe something more, mitä ikinä se onkaan. Vähän ehkä shippaankin, mutta se on mulle aikuisten leikkiä enemmän kuin mitään muuta.
💚❤ Samanlaisia ajatuksia. Paitsi että shippaan enemmän kuin vähän.
 
vierailija
Olet varmasti oikeassa siinä, että he olivat stressaantuneita, ylikierroksilla jne. mutta ei nämä asiat silti selitä niitä poikkeuksellisen lämpimiä välejä. Vaikka sä juottaisit 5 litraa energiajuomaa Boitsulle ja Cameltoelle, niin sitä samaa lämpöä ja onnellisuutta et pysty heidän väliin saamaan, kuin mitä Kärtsyn ja Boitsun välissä on. Kemiaa joko on tai ei ole ja se ei ole riippuvainen kofeiinin määrästä.
Ei hele, repesin ihan totaalisesti mielikuvalle Boitsusta ja Cameltoesta vetämässä energiajuomaa, jotta saataisiin jotain lavasutinaa aikaiseksi. No eihän se todistettavasti toimi, onhan heistä yhdestä prepartysta ihan videotakin vaihtamassa nopea pusu humalassa. Kiinnosti ehkä kolmea ihmistä. Näkee siis hyvin, että sellaista kemiaa kuin K ja B välillä on ei voi feikata, eikä K ja B tarvinnut kuin vähän hengata keskenään, niin yhtäkkiä kaikkia kiinnosti heidän välinsä, toisin kuin kimallekamelin ja Boitsun välit.
 
vierailija
Ei hele, repesin ihan totaalisesti mielikuvalle Boitsusta ja Cameltoesta vetämässä energiajuomaa, jotta saataisiin jotain lavasutinaa aikaiseksi. No eihän se todistettavasti toimi, onhan heistä yhdestä prepartysta ihan videotakin vaihtamassa nopea pusu humalassa. Kiinnosti ehkä kolmea ihmistä. Näkee siis hyvin, että sellaista kemiaa kuin K ja B välillä on ei voi feikata, eikä K ja B tarvinnut kuin vähän hengata keskenään, niin yhtäkkiä kaikkia kiinnosti heidän välinsä, toisin kuin kimallekamelin ja Boitsun välit.
Kimallekameli 🤣🤣🤣🤣

Öeeeeiiiii vitttu 😆 luvatkaa kaikki että otetaan tää vakikäyttöön?
 
vierailija
No se mun mielestä tosta tekee juuri niin erityistä, että haastavissa olosuhteissa ja olotiloissa klikkaa niin täydellisesti jonkun puolituntemattoman ihmisen kanssa, jonka olet tavannut vasta muutamia kertoja, ja hänestä tulee sulle se henkilö, jonka kanssa voit olla vapaasti, pitää hauskaa ja purkaa stressiä. Eli yhdessäolo on niin luontevaa ja vaivatonta heti alusta lähtien. Eikä ole vaan palstan huomio, että B&K on aina yhdessä ollessaan "parhaat versiot itsestään", joka on ollut nähtävissä myös kaikilla muilla tapaamiskerroilla.
👍
 
vierailija
Olen ollut yllättynyt, ettei ole jo aiemmin tullut lukkoa siellä... Tai siis tänään, niiden kahden viimeviikkoisen lukituksen päälle. Ei varmaan näytä ylläpidon silmissä hyvältä, jos sama ketju menee kolmesti viikossa lukkoon, lieköhän enää palaa?
 

Yhteistyössä