Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, JO keikkaan vain puolitoista kuukautta. Musta on kyllä ihana, miten Kris sanoi siinä haastattelussa jotenkin niin, että vaikka saivatkin aluksi vetoapua K:lta, niin jotain heissä on sellaista, mikä viehättää suomalaisia. Heidän musiikkinsa jäi elämään meissä. 🩷
 
vierailija
Apua, JO keikkaan vain puolitoista kuukautta. Musta on kyllä ihana, miten Kris sanoi siinä haastattelussa jotenkin niin, että vaikka saivatkin aluksi vetoapua K:lta, niin jotain heissä on sellaista, mikä viehättää suomalaisia. Heidän musiikkinsa jäi elämään meissä. 🩷
Joo nopeasti menee aika, en malta odottaa, että päästään kuulemaan uusia biisejä!
 
vierailija
Täällä on siis joku toinenkin, joka koki kuvan näkemisen samalla tavalla. Jos se oli julkaistu siksi, että shippaus vähenisi, minulla kyllä toimi. Se loppui kokonaan. Eilen vielä kuvittelin K n onnittelupostauksen jälkeen, että voi olla ihan lähellä se hetki, kun K ja B ovat oikeasti pari (no omaa tyhmyyttä ajatella niin). Tuossa kuvassa näkee väläyksen siitä, miten kaksi ihmistä elää parisuhteensa arkea yhdessä riippumatta siitä, millaisia romanttisia kuvitelmia faneilla on toisen osapuolen suhteesta toiseen mieheen. Tämä on siis se mielikuva, mikä minulle tuosta kuvasta tuli, totuuttahan en tiedä. Ihmetyttää kyllä se K n onnittelupostaus, se taisi vaikuttaa kiihkeämmältä ulospäin kuin oli tarkoitettukaan tai ehkä K härnää faneja tahallaan. K kutsui kyllä Bojania siinä brotheriksi, joten ei siinä mielessä kyllä johdatellut harhaan.
Kunnioitan sun kokemusta täysin! Halusin vain kommentoida tuota 'tuossa kuvassa näkee, että 2 ihmistä' juttua ja siitä, mitä kuvasta voi päätellä. Taustatiedon pohjalta toki kuvasta voi päätellä, että siinä on gf ja ovat lomalla yhdessä ja varmaankin yhdessä. Mutta enempää heidän ajatuksistaan, arjestaan, monenlaisista tunteista ei voi päätellä. Tällä en halua lietsoa toivoa tms, lähinnä vaan tuoda keskusteluun, että ihmiset ja tilanteet on moniulotteisia. Että välttämättä se, että on jotain x, ei sulje esimerkiksi tunteita jotain toista hlöä kohtaan pois.

Oli mitä oli KB nyt ja tulevaisuudessa, heidän välit ovat kyllä syventyneet ihmeellistä vauhtia 8 kk aikana. Ja silloinkin rauhalliset 2staan vietetyt hetket ovat olleet harvassa. Ja se yhteyden syventyminen on tapahtunut viisujen jälkeen, jolloin ovat nähneet 2 kertaa keikkarumban vilskeessä, eli päättellisin, että suht tiiviisti yhteys laulaa puhelinlankoja pitkin.

Ja sopivasti MRS, rakkautta on monenlaista ja monina hetkinä<3
 
vierailija
No voi herranjestas te ootte kaikki kuitenkin tienneet hänen olemassaolonsa ja jotkut nähneetkin tämän niin minkä takia juuri aamuinen kuva lopettaa shippaamisen kysynpä vaan? Shippaaminenhan on leikkiä ja hauskaa yhtälailla esimerkiksi myös Jancen kanssa tai vaikka bokrisin kanssa ainakin minulle näin on
Osittain samaa mieltä leikkiä, huumoria ja mielikuvitusta, mutta K&B:tä en kyllä vertaisin Janceen enkä varsinkaan Bokrisiin. Siinä mielessä olen varmaan hiukan tosissani, näkevinäni enemmän K&B:n välillä.
 
vierailija
Ymmärrätte varmaan, miksi osa meistä mielellään näkisi, että B löytäisi jonkun erityisen ihmisen rinnalleen. (Tietysti vain jos itse haluaa löytää). Tuntuisi tasapuolisemmalta. Tykkään sekä B:stä että K:sta ja ovat ihania yhdessä 💕 mutta kyllä minä nykytilanteessa iloitsisin jos B vaikuttaisi onnelliselta jonkun muun kanssa. Ei se estä minua kuuntelemasta heidän musiikkiaan ja seuraamasta kuulumisiaan mitä jakavat. Laitoin tämän vain siksi kun kaikki eivät ymmärrä, että voi toivoa näin ja samalla tykätä heistä (myös yhdessä) ja toivoa heille hyvää. Onneksi B on vaikuttanut viime aikoina muutenkin iloiselta niissä pätkissä missä häntä on nähty.
 
vierailija
Kunnioitan sun kokemusta täysin! Halusin vain kommentoida tuota 'tuossa kuvassa näkee, että 2 ihmistä' juttua ja siitä, mitä kuvasta voi päätellä. Taustatiedon pohjalta toki kuvasta voi päätellä, että siinä on gf ja ovat lomalla yhdessä ja varmaankin yhdessä. Mutta enempää heidän ajatuksistaan, arjestaan, monenlaisista tunteista ei voi päätellä. Tällä en halua lietsoa toivoa tms, lähinnä vaan tuoda keskusteluun, että ihmiset ja tilanteet on moniulotteisia. Että välttämättä se, että on jotain x, ei sulje esimerkiksi tunteita jotain toista hlöä kohtaan pois.

Oli mitä oli KB nyt ja tulevaisuudessa, heidän välit ovat kyllä syventyneet ihmeellistä vauhtia 8 kk aikana. Ja silloinkin rauhalliset 2staan vietetyt hetket ovat olleet harvassa. Ja se yhteyden syventyminen on tapahtunut viisujen jälkeen, jolloin ovat nähneet 2 kertaa keikkarumban vilskeessä, eli päättellisin, että suht tiiviisti yhteys laulaa puhelinlankoja pitkin.

Ja sopivasti MRS, rakkautta on monenlaista ja monina hetkinä<3
Totta puhut eli kirjoitat. Laitoinkin tuohon viestiini, että kyseessä on mun näkemys ja mitä mulle kuvasta nousee mieleen.
 
vierailija
Ymmärrätte varmaan, miksi osa meistä mielellään näkisi, että B löytäisi jonkun erityisen ihmisen rinnalleen. (Tietysti vain jos itse haluaa löytää). Tuntuisi tasapuolisemmalta. Tykkään sekä B:stä että K:sta ja ovat ihania yhdessä mutta kyllä minä nykytilanteessa iloitsisin jos B vaikuttaisi onnelliselta jonkun muun kanssa. Ei se estä minua kuuntelemasta heidän musiikkiaan ja seuraamasta kuulumisiaan mitä jakavat. Laitoin tämän vain siksi kun kaikki eivät ymmärrä, että voi toivoa näin ja samalla tykätä heistä (myös yhdessä) ja toivoa heille hyvää. Onneksi B on vaikuttanut viime aikoina muutenkin iloiselta niissä pätkissä missä häntä on nähty.
Myös minä toivoisin, että B löytäisi jonkun ihan itselleen. Lontoo ainakin antaa siihen eri tavalla mahdollisuuksia kuin kotikulmat.
 
vierailija
Apua, JO keikkaan vain puolitoista kuukautta. Musta on kyllä ihana, miten Kris sanoi siinä haastattelussa jotenkin niin, että vaikka saivatkin aluksi vetoapua K:lta, niin jotain heissä on sellaista, mikä viehättää suomalaisia. Heidän musiikkinsa jäi elämään meissä. 🩷
Oon ihan samaa mieltä tästä, ei sillä väliä miten bändin tai artistin löytää, vaan sillä kolahtaako se musiikki itselle ja jääkö se omille soittolistoille. Mulla on ainakin kolahtanut ja kovasti! 💙
 
vierailija
En itse ainakaan käy katsomassa kenenkään ulkopuolisen instaa jonkun trolliviestien perusteella ja jos jonkun kuvan näkisinkin niin siinä voisi olla kuka hyvänsä kaveri, minulla ei ole tietoa, että kummallakaan osapuolella mitään kumppania olisi, ei ole tuotu julkisuuteen. Keikoilla K on sanonut, että on sinkku uskon sitä ennemmin ja Linnan juhlien puheita ja jos mahdollinen kumppani olisikin olemassa, on silti voinut rakastua Bojaniin
👍👍
 
vierailija
Ihan just tämä. Luulen, että melkein kuka tahansa muu perusmimmi ei haittaisi yhtä lailla kuin tämä kyseinen. Olen omituinen. Ei pitäisi mulle viisikymppiselle kuulua ja mun elämääni haittata, mutta silti tuntuu haittaavan.
Mä en ymmärrä teitä, ettehän te tiedä henkilöstä mitään. Tuota taustaahan on täällä heitelty, mutta sekin voi olla ihan ilkeämielistä juoruilua. Tajuatteko, että nämä teidän ajatukset perustuvat vain anonyymilla keskustelupalstalle heitettyihin "tietoihin" ja niiden perusteellako te teette oletuksia? Ne voi olla ihan täyttä puppua. Tuskin kuitenkaan tunnette häntä henkilökohtaisesti.
 
vierailija
Kunnioitan sun kokemusta täysin! Halusin vain kommentoida tuota 'tuossa kuvassa näkee, että 2 ihmistä' juttua ja siitä, mitä kuvasta voi päätellä. Taustatiedon pohjalta toki kuvasta voi päätellä, että siinä on gf ja ovat lomalla yhdessä ja varmaankin yhdessä. Mutta enempää heidän ajatuksistaan, arjestaan, monenlaisista tunteista ei voi päätellä. Tällä en halua lietsoa toivoa tms, lähinnä vaan tuoda keskusteluun, että ihmiset ja tilanteet on moniulotteisia. Että välttämättä se, että on jotain x, ei sulje esimerkiksi tunteita jotain toista hlöä kohtaan pois.

Oli mitä oli KB nyt ja tulevaisuudessa, heidän välit ovat kyllä syventyneet ihmeellistä vauhtia 8 kk aikana. Ja silloinkin rauhalliset 2staan vietetyt hetket ovat olleet harvassa. Ja se yhteyden syventyminen on tapahtunut viisujen jälkeen, jolloin ovat nähneet 2 kertaa keikkarumban vilskeessä, eli päättellisin, että suht tiiviisti yhteys laulaa puhelinlankoja pitkin.

Ja sopivasti MRS, rakkautta on monenlaista ja monina hetkinä<3
Tämä oli hyvä kirjoitus.
Veikkaan myös että osalla vaikuttaa fiiliksiin negatiivisesti myös tuo trollien määrä ja negatiivisuus mitä taas jälleen kerran on jatkuvasti (pääasiassa emoketjussa siis) sekä väsymys trolleihin koska trollit on roikkuneet noissa ketjuissa alusta asti.
 
vierailija
Kunnioitan sun kokemusta täysin! Halusin vain kommentoida tuota 'tuossa kuvassa näkee, että 2 ihmistä' juttua ja siitä, mitä kuvasta voi päätellä. Taustatiedon pohjalta toki kuvasta voi päätellä, että siinä on gf ja ovat lomalla yhdessä ja varmaankin yhdessä. Mutta enempää heidän ajatuksistaan, arjestaan, monenlaisista tunteista ei voi päätellä. Tällä en halua lietsoa toivoa tms, lähinnä vaan tuoda keskusteluun, että ihmiset ja tilanteet on moniulotteisia. Että välttämättä se, että on jotain x, ei sulje esimerkiksi tunteita jotain toista hlöä kohtaan pois.

Oli mitä oli KB nyt ja tulevaisuudessa, heidän välit ovat kyllä syventyneet ihmeellistä vauhtia 8 kk aikana. Ja silloinkin rauhalliset 2staan vietetyt hetket ovat olleet harvassa. Ja se yhteyden syventyminen on tapahtunut viisujen jälkeen, jolloin ovat nähneet 2 kertaa keikkarumban vilskeessä, eli päättellisin, että suht tiiviisti yhteys laulaa puhelinlankoja pitkin.

Ja sopivasti MRS, rakkautta on monenlaista ja monina hetkinä<3
Tämä ❤
 
vierailija
Tai sitten priorisoi uraa tällä hetkellä.
Voi tottakai priorisoida, ihan mahdollista. Mutta jos löytäisi jonkun kumppanin, niin silloinhan hän olisi itse valinnut niin ja siitä tilanteesta olisin iloinen hänen puolestaan. Olen tottakai iloinen myös uran edistymisestä ja ylipäätään siitä että hyvin menee ja vaikuttaa olevan hyvällä tuulella. Kesällä vaikutti olevan vaikeampaa aikaa, silloin kun jäi somestakin pois.
 
vierailija
Osittain samaa mieltä leikkiä, huumoria ja mielikuvitusta, mutta K&B:tä en kyllä vertaisin Janceen enkä varsinkaan Bokrisiin. Siinä mielessä olen varmaan hiukan tosissani, näkevinäni enemmän K&B:n välillä.
Samoja ajatuksia täällä. Totta kai K&B on leikkiä ja mielikuvitusta, mutta silti siinä tuntuu mun mielestä olevan vankempi pohja kuin vaikkapa Jancella, joka on hauskaa katsottavaa, mutta enimmäkseen mun mielestä lavahölmöilyä ja kaverusten keskeistä jäynää. K&B Liverpool-viikolla oli ihastuneita toisiinsa, ja tästä olen ihan varma. (Eri asia sitten mihin se johti/johtaa ikinä.) Sen takia sillä on vähän erilainen väritys. Siihen verrattuna Bokris on mun mielestä vain tylsää, hajutonta ja mautonta ja tyhjästä revittyä, joskin kiva on katsella heitä kaveruksina.
 
vierailija
Samoja ajatuksia täällä. Totta kai K&B on leikkiä ja mielikuvitusta, mutta silti siinä tuntuu mun mielestä olevan vankempi pohja kuin vaikkapa Jancella, joka on hauskaa katsottavaa, mutta enimmäkseen mun mielestä lavahölmöilyä ja kaverusten keskeistä jäynää. K&B Liverpool-viikolla oli ihastuneita toisiinsa, ja tästä olen ihan varma. (Eri asia sitten mihin se johti/johtaa ikinä.) Sen takia sillä on vähän erilainen väritys. Siihen verrattuna Bokris on mun mielestä vain tylsää, hajutonta ja mautonta ja tyhjästä revittyä, joskin kiva on katsella heitä kaveruksina.
Olen tuo "hiukan tosissaan olija". Tämän päivän myllytyksen ja trollailun jälkeen on vähän varovainen olo, kieli keskellä suuta, mutta kyllä, kyllä olen minäkin varma siitä, että ihastuivat viisuissa toisiinsa oikeasti.
 
vierailija
Realiteetit B:n ja K:n tilanteesta ovat kyllä olleet ihan koko ajan olemassa. Olen koko ajan ennenkaikkea ihastellut sitä, kuinka nopeasti ja syväksi heidän ystävyyssuhteensa kehittyi. Ja olen myös sitä mieltä, että siitä suhteesta varmasti löytyy myös rakkautta.
Rakkaus on siitä kummallinen juttu, että siitä riittää aika monelle ihmiselle jaettavaksi. Kun sä saat ekan lapsen, jota rakastat yli kaiken, niin se rakkauden määrä ei vähene vaikka saisit toisenkin lapsen. Ja sitä toistakin lasta rakastat tietenkin yli kaiken.
Joten mä uskon, että kyllä se K:n sydän aidosti myös Bojanille sykkii ❤
Se shippaus osuus mun kohdalla tietenkin tarkoittaa sitä, mitä shippaus nyt yleensäkin pitää sisällään. Kuvittelua ja toiveita, miten asiat olisi, jos olosuhteet olisivat toisenlaiset. Ficcien maailmaan voi erittäin mukavasti uppoutua haaveilemaan ja kokemaan sitä toista todellisuutta.
Ja onhan se myös suloista välillä kerrata niitä vanhoja klippejä, joista tämä shippi koostuu. Ja muistaa, että se kaikki on ihan todella tapahtunut ja autenttista. Niitä tapahtumia ei voi pois pyyhkiä, ei meiltä eikä B&K:lta.
 

Yhteistyössä