Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti olet oikeassa ystäväasiasta. Hyvin ristiriitainen kuva vaan tulee tilanteesta, kun tällaisia ihan erilaista viestiä antavia postauksia tulee peräkkäin. Vaikka eivät olekaan samalta henkilöltä. Onhan kokonaistilanne toki ollut tiedossa, mutta yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
En tiedä, mitä jankkausta täällä taas on eikä kiinnosta, mutta tämä, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
Nimenomaan KULLÄ ❤💚🩷 Sen takia olemme täällä seilanneet monta kuukautta. 😅🔥
 
vierailija
vierailija
Tää on kyllä kummallinen väite, että olisi laajalti tiedossa faneilla jonkun Ronyn Insta. Tumblrissa leviää kaikki samat jutut ja kuvat kuin Twitterissäkin ja muilla alustoilla, ja siellä ei ole yhtäkään kuvaa Suvin lomastooreista tai Ronyn stooreista. Ainoat kuvat tulee Häärijän tilin kautta, ja K:n omasta. Ei todellakaan siis ole tiedossa laajalti.
Onhan se nyt tiedossa kun sitä on täälläin mainostettu. Tietenkään sieltä ei levitellä mitään Suvin tai Ronyn omia omia kuvia mutta jos niissä on K niin sitten ne leviävät twitterissä jne. Että varokaa availemasta myöskään muihin someihin vieviä linkkejä kun ei koskaan tiedä kenen tililtä ne kuvat alunperin on.

Muistaakseni jo paljon aiemmin levisi joku kuva K vähän nuorempana ja oliskohan ollut farkkutakki päällä ja sieltähän se oli napattu Ronyn instasta. Ei tarvinnut mennä edes R instaan niin itsekkin olin tuon nähnyt. Silloinkin kyseltiin että mistä tämä alunperin on.
 
vierailija
Nyt on outo juttu. Näin (kävin stalkkaamassa) aamupäivästä sen kuvan, josta täälläkin on väännetty. Ja vaikka olen tiennyt, olen jopa nähnyt keikalla livenäkin henkilön, josta täällä ei puhuta, tämä kuva jotenkin lamaannutti.

Olen nähnyt paljon B:n ja K:n välillä, mutta nyt en enää tiedä, miten jatkaa. Vieläkö jaksan roikkua palstoilla, seurailla IG-profiileja ja kokea "elämää suurempia" tunteita näiden kahden välillä. Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Lippu JO-keikalle maaliskuun alkuun on onneksi hankittuna, mutta siihen on vielä puolitoista kuukautta.
 
vierailija
Jaaha päivän poissa palstalta, ja kauhea mayhem menossa asiasta, joka ainakin itselleni on ollut päivänselvää jo loman alusta lähtien. Miten tuo voi tulla enää kenellekään yllätyksenä tai pilata mitään, en ymmärrä. 😅
 
vierailija
Nyt on outo juttu. Näin (kävin stalkkaamassa) aamupäivästä sen kuvan, josta täälläkin on väännetty. Ja vaikka olen tiennyt, olen jopa nähnyt keikalla livenäkin henkilön, josta täällä ei puhuta, tämä kuva jotenkin lamaannutti.

Olen nähnyt paljon B:n ja K:n välillä, mutta nyt en enää tiedä, miten jatkaa. Vieläkö jaksan roikkua palstoilla, seurailla IG-profiileja ja kokea "elämää suurempia" tunteita näiden kahden välillä. Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Lippu JO-keikalle maaliskuun alkuun on onneksi hankittuna, mutta siihen on vielä puolitoista kuukautta.
Mulla täsmälleen samat ajatukset. En ole aiemmin suunnitellut laivalta poistumista mutta nyt ekaa kertaa vakavasti mietinnässä. En tosin ole nähnyt kuvaa enkä haluakaan.
 
vierailija
Mulla täsmälleen samat ajatukset. En ole aiemmin suunnitellut laivalta poistumista mutta nyt ekaa kertaa vakavasti mietinnässä. En tosin ole nähnyt kuvaa enkä haluakaan.
Mullakin tiedossa toki faktat olleet mutta en näköjään vaan pääse yli tuosta .hmmmm… yksilöstä. En sano tarkemmin syytä ettei saa vihavastauksia mutta ei liity kansallisuustaustaan syy.
 
vierailija
Mullakin tiedossa toki faktat olleet mutta en näköjään vaan pääse yli tuosta .hmmmm… yksilöstä. En sano tarkemmin syytä ettei saa vihavastauksia mutta ei liity kansallisuustaustaan syy.
Ihan just tämä. Luulen, että melkein kuka tahansa muu perusmimmi ei haittaisi yhtä lailla kuin tämä kyseinen. Olen omituinen. Ei pitäisi mulle viisikymppiselle kuulua ja mun elämääni haittata, mutta silti tuntuu haittaavan.
 
vierailija
Nyt on outo juttu. Näin (kävin stalkkaamassa) aamupäivästä sen kuvan, josta täälläkin on väännetty. Ja vaikka olen tiennyt, olen jopa nähnyt keikalla livenäkin henkilön, josta täällä ei puhuta, tämä kuva jotenkin lamaannutti.

Olen nähnyt paljon B:n ja K:n välillä, mutta nyt en enää tiedä, miten jatkaa. Vieläkö jaksan roikkua palstoilla, seurailla IG-profiileja ja kokea "elämää suurempia" tunteita näiden kahden välillä. Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Lippu JO-keikalle maaliskuun alkuun on onneksi hankittuna, mutta siihen on vielä puolitoista kuukautta.
Täällä on siis joku toinenkin, joka koki kuvan näkemisen samalla tavalla. Jos se oli julkaistu siksi, että shippaus vähenisi, minulla kyllä toimi. Se loppui kokonaan. Eilen vielä kuvittelin K n onnittelupostauksen jälkeen, että voi olla ihan lähellä se hetki, kun K ja B ovat oikeasti pari (no omaa tyhmyyttä ajatella niin). Tuossa kuvassa näkee väläyksen siitä, miten kaksi ihmistä elää parisuhteensa arkea yhdessä riippumatta siitä, millaisia romanttisia kuvitelmia faneilla on toisen osapuolen suhteesta toiseen mieheen. Tämä on siis se mielikuva, mikä minulle tuosta kuvasta tuli, totuuttahan en tiedä. Ihmetyttää kyllä se K n onnittelupostaus, se taisi vaikuttaa kiihkeämmältä ulospäin kuin oli tarkoitettukaan tai ehkä K härnää faneja tahallaan. K kutsui kyllä Bojania siinä brotheriksi, joten ei siinä mielessä kyllä johdatellut harhaan.
 
vierailija
No voi herranjestas te ootte kaikki kuitenkin tienneet hänen olemassaolonsa ja jotkut nähneetkin tämän niin minkä takia juuri aamuinen kuva lopettaa shippaamisen kysynpä vaan? Shippaaminenhan on leikkiä ja hauskaa yhtälailla esimerkiksi myös Jancen kanssa tai vaikka bokrisin kanssa ainakin minulle näin on
 
vierailija
Olen miettinyt ehkä viikon verran täällä, että hyvin iso osa postauksista vaikuttaa omasta perspektiivistäni täysin järjettömiltä (siis en saa niihin mitään tolkkua), enkä puhu vain trollauksista ja muusta vastaavasta. Nyt on kyllä taas sama fiilis, huh. Kaipa sitten vain olen AASI, kuten palsta ehdottaa.
 
vierailija
Ihan just tämä. Luulen, että melkein kuka tahansa muu perusmimmi ei haittaisi yhtä lailla kuin tämä kyseinen. Olen omituinen. Ei pitäisi mulle viisikymppiselle kuulua ja mun elämääni haittata, mutta silti tuntuu haittaavan.
Sama täällä, ihan samoissa mietteissä olen. En tiedä mistä negatiivisuus minulla kumpuaa, tunnen olevani huono ihminen tämän takia, mutta en siis ole ainoa.
 
vierailija
Ne, jotka päättivät tuon kuvan perusteella lopettaa shippauksen voivat varmaan siirtyä muualle prosessoimaan asiaa ja jättää palstan meille, joiden elämään tuo kuva ei vaikuttanut tuon taivaallista, koska nää samat realiteetit on ollut tiedossa jo keväästä lähtien.
 
vierailija
No voi herranjestas te ootte kaikki kuitenkin tienneet hänen olemassaolonsa ja jotkut nähneetkin tämän niin minkä takia juuri aamuinen kuva lopettaa shippaamisen kysynpä vaan? Shippaaminenhan on leikkiä ja hauskaa yhtälailla esimerkiksi myös Jancen kanssa tai vaikka bokrisin kanssa ainakin minulle näin on
Yksi syy ainakin on se etten ole oikeanlainen shippaaja. Mulla kyllä todellisuus vaikuttaa eli en ole shippaaja ollenkaan. Ja tuossa kuvassa sitä todellisuutta oli nyt sellainen annos, että mulle riitti tämä K ja B tarina nyt.
 
vierailija
Katoin yhtä sarjaa, jossa kaksi sarjan naispääosan hahmoa olivat ihastuneita toisiinsa, mutta kutsuivat toisiaan "sisters". Mulle tuli mieleen tästä B ja K jolla on toisiaan tunteita, mutta kutsuvat "brothers"
 

Yhteistyössä