Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on teoria KBn jakamista kuvista toisistaan:

K jakaa vain/pääasiassa hänen mielestä hyvännäköisiä kuvia Bstä, sellaisia joita hän itse ihastelee. Tää ajatus perustuu esim synttärikuviin, hänen valitsemiin kuuma/komea B kuviin esim NT:ltä ja cyka-tykkäyksiin. Selvästi arvostaa Bstä komeita kuvia! Itse voi olla hassuttelevan näköinen, mutta haluaa ylpeänä tuoda esiin parhaat puolet Bstä kuvissaan.

B puolestaan menee enemmän hauska/huumori-linjalla julkisissa postauksissa.
 
vierailija
Onko heistä muuta videota? Noiden IG-klippien (molemmat puhuu toisilleen osana kiitospuhetta) tulkitsisin, että kyseessä on aito bromance, nimenomaan B:llä, ei siis tietenkään the B:llä, vaan pelkällä b-kirjaimella. Ei ainakaan minusta heidän välillä kipinöi ollenkaan, vaan lämmintä kaveruutta tai ystävyyttä ja kuittailua.

Sen sijaan KB:ssä näin kemiaa, joka olikin jo sitten jotain ihan muuta.

B/romance-jutuista mulle tulee mieleen myös uusin tempparikausi ja nuori poikakaksikko (varattuja eri tyypeille) siellä. Tää aihe voi olla vähän kyseenalainen, joten ohita seuraavat lauseet, jos et tykkää aiheesta. Luonteiden ja käytöksen puolesta eivät kiinnosta ollenkaan, ja heidän kiehtovuus=vetovoima henkilöinä mulla on janan toisessa päässä verrattuna tähän meidän pääpariin teennäiseltä vaikuttamisen yms vuoksi. Eli en arvosta heidän toimintaa yms ollenkaan, ja aitous ja muut jutut, joita arvostan ihmisissä ja julkkiksissa, ei ole kyllä heissä minusta läsnä, en tiedä johtuuko iästä vai muusta.

Mutta ne silmäykset, hipaisut ja kiehnäys on kyllä niin paljon enemmän sinne romance kuin bromancen suuntaan minusta en oo ennen tätä katsonut temppareita ja muuten hypin jaksot, mutta oli ihan mielenkiintoista katsoa, miltä (ainakin katsojan silmään näyttävä) kiinnostus toista (miestä) kohtaan voi mahdollisesti näyttää. Erityisesti sillon, jos sitä vetovoimaa toista kohtaan on, mutta syystä tai toisesta ei voida tai haluta toimia ja viedä pidemmälle ainakaan julkisesti.

Eihän se tietenkään oo mitään verrattuna tähän. Jälleen disclaimer, eli tiedän, että nämä kaikki vaan spekulaatiota ja he vain voi tietää yms.

Joten yhteenvetona tämän laiva-analysoijan muutaman eripituisen matkan perusteella tenniksessä olisi musta kyse bromancesta ja tempparit ja tässä meidän parissa olisi sitten jotain muitakin lämpimiä tunteita ainakin taustalla.

Usein oon myös aatellut, että voihan se (KB) olla iso rakkaustarina/romance silti riippumatta siitä, päätyvätkö joskus yhteen.
Helposti mennään yleensä ajattelussa lopputuloskeskeisyyteen (mikä on tietenkin ymmärrettävää, kun on halu päätyä yhteen), mutta voihan se olla yleensäkin romanssi, jos on tunteita toista kohtaan. Matka ennemmin kuin päämäärä tästä näkökulmasta.
Siis… puhutko uusimmasta Suomi-kaudesta? Jos siitä niin en kyllä nähnyt mitään sellaista keittenkään välillä. Niko ja Elmeri (kaksi varattua siis, ja naisille) mielestäni vain ripustautuivat toisiinsa koska pelkäsivät lipeävänsä muuten :/
 
vierailija
Röllit innostuu ja aallot aaltoilee, huomaa selvästi sanoista.

Mulla tuli mieleen, että onko tuo jotain reviirinmerkkausta (ei Kn taholta) tai ns kompensointia joltain puolelta, tavalla tai toisella, kun Kn synttäriviestit olivat niin kauniin ylitsevuotavia.
Yleensä en aihetta kommentoi.
 
vierailija
No niin. Nyt on Ronyn stoorissa ns kortit pöydässä
Nonni! Kuvassa siis nainen, joka ollut Seiskankin kuvissa K:n kanssa. Mitähän se tekis tuolla reissulla, ja miksi Rony ois kuvannut juuri _nämä kaksi_ omaan instaansa, jos tämä ois joku paitamyyjä..?
Ei vaikuta siltä, että Rony tiedostaa olevansa minkään tutkan alla, koska postailee K:stakin.
 
vierailija
Nonni! Kuvassa siis nainen, joka ollut Seiskankin kuvissa K:n kanssa. Mitähän se tekis tuolla reissulla, ja miksi Rony ois kuvannut juuri _nämä kaksi_ omaan instaansa, jos tämä ois joku paitamyyjä..?
Ei vaikuta siltä, että Rony tiedostaa olevansa minkään tutkan alla, koska postailee K:stakin.
No tottakai tällaset jutut ja säännöt sovitaan etukäteen . Ei Kärde idiootti ole.

Hän on mm kertonut selventäneensä ystävilleen, että häntä ei saa tägätä yksityisiin vapaa-ajankuviin.

Kysymys on siitä, että näiden suhde alkaa olla virallisempaa, kum esiintyminen on avointa.
 
vierailija
No tottakai tällaset jutut ja säännöt sovitaan etukäteen . Ei Kärde idiootti ole.

Hän on mm kertonut selventäneensä ystävilleen, että häntä ei saa tägätä yksityisiin vapaa-ajankuviin.

Kysymys on siitä, että näiden suhde alkaa olla virallisempaa, kum esiintyminen on avointa.
Pikkasen oon eri mieltä siitä, minkälaista olis avoin esiintyminen. Mutta näille ei-K&B -suhteille voi tosiaan sit perustaa ihan oman ketjun.
 
vierailija
Eiköhän tuo gf mukana olo ole ollut melkein kaikille itsestään selvää. En ole edes shippari, mutta nyt jotain rajaa te vouhkaajat et toi ois muka joku julkinen ulostulo. Ketään ei ole tägätty kuvaan, Ronyn mukana oloa eivät suuri yleisö tiedä, K on jakanut omalla tilillään vain kuvia missä on Härtsä, suuri yleisö ei tiedä kuka blondi on. Ja ihan selvästi K ei edes tiedä tuossa itseään kuvattavan. Ihan turhaa vatuloida tuommoisia, kun ne ei ole K itse postaamia. En usko tippaakaan että tuo kuva olisi esim. Kärden pyynnöstä postattu hillitsemään shippausta, niinkuin joku sanoi. Höpö höpö.
 
vierailija
En jaksa mennä enää kuvaa katsomaan, mutta ekalla katsomalla näytti ihan siltä, että K ei välttämättä edes huomaa kuvan ottoa. Ja kyllähän Rony näkee, että vieraat ihmiset käyneet kuvan katsomassa, että vähän pitäis tiedostaa, että jonkinlaisen tutkan alla on.
 
vierailija
Eiköhän tuo gf mukana olo ole ollut melkein kaikille itsestään selvää. En ole edes shippari, mutta nyt jotain rajaa te vouhkaajat et toi ois muka joku julkinen ulostulo. Ketään ei ole tägätty kuvaan, Ronyn mukana oloa eivät suuri yleisö tiedä, K on jakanut omalla tilillään vain kuvia missä on Härtsä, suuri yleisö ei tiedä kuka blondi on. Ja ihan selvästi K ei edes tiedä tuossa itseään kuvattavan. Ihan turhaa vatuloida tuommoisia, kun ne ei ole K itse postaamia. En usko tippaakaan että tuo kuva olisi esim. Kärden pyynnöstä postattu hillitsemään shippausta, niinkuin joku sanoi. Höpö höpö.
Mikään ei kyllä sano, etteikö tietäisi itseään kuvattavan. En mäkään aika katso kameraan, jos joku ottaa kuvia. He saattavat halutakin "tilannekuvia", ei poseerausta.
 
vierailija
Mun puhelin ainakin löysi tuon heti instasta kun kirjoitin että rony. Muutkin asioihin liittyneet (vähänkään jonkin kokoiset) tilit löytyvät aina kun laittaa alun hakukenttään.
 

Yhteistyössä