Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun mielestä ei, mutta pitää ehkä katsoa uudestaan 😂🙈 Luinkin just äsken tuon saman OF-ääntelyistä inspiroituneen ficin...
Kiitos vastauksesta! Voitko raportoida sit tänne, kaartuiko selkä hieronnasta nauttiessa..? :D keikkaklipeissähän sellasta on ainaki kerran tai pari ollut, muttei sellaisten äänten kanssa yhtä aikaa.

Jos jaksat lyhyesti kuvata, miten kuuma se sun mielestä oli, verrattuna esim. vapaasti saatavilla olevaan sisältöön? Äänitehosteitahan ei toki ole OF ulkopuolella vastaavia. Ehkä myös kysyn, oliko siinä sun silmään myös läppää vai kokonaan kuumaa. Tässä vielä pohtiessa, ostaako vai eikö ostaa...
 
vierailija
Kiitos vastauksesta! Voitko raportoida sit tänne, kaartuiko selkä hieronnasta nauttiessa..? keikkaklipeissähän sellasta on ainaki kerran tai pari ollut, muttei sellaisten äänten kanssa yhtä aikaa.

Jos jaksat lyhyesti kuvata, miten kuuma se sun mielestä oli, verrattuna esim. vapaasti saatavilla olevaan sisältöön? Äänitehosteitahan ei toki ole OF ulkopuolella vastaavia. Ehkä myös kysyn, oliko siinä sun silmään myös läppää vai kokonaan kuumaa. Tässä vielä pohtiessa, ostaako vai eikö ostaa...
Tämä menee asiasta sivuun, mutta tulipahan mieleen se Tampereen (?) keikan CCC, jonka aikana K kurkkaa olkansa takaa ja selkä kaarella Bojaniin. Tiedättekö mitä tarkoitan? Olisiko kellään giffiä jossakin käden ulottuvilla?
 
vierailija
Bromance ei kyllä ole mitenkään uusi käsite
Piti sanoa tästä, mutta ehdit ensin. :D Bromance sinällään on aika vanha käsite, mutta suomennettua versiota siitä en kyllä muista nähneeni oikeastaan koskaan. Ei ole meidän K&B mitenkään siis edelläkävijöitä tällaisissa suhteissa, on media ennenkin innostunut miesten välisestä, vähän läheisemmästä ystävyydestä, tai ihan vain fiktiivisten hahmojen väleistä, jolloin heidän näyttelijöiltään on usein kysytty asiasta.
 
vierailija
Nämähän on kuin meidän pojat.
Onko heistä muuta videota? Noiden IG-klippien (molemmat puhuu toisilleen osana kiitospuhetta) tulkitsisin, että kyseessä on aito bromance, nimenomaan B:llä, ei siis tietenkään the B:llä, vaan pelkällä b-kirjaimella. Ei ainakaan minusta heidän välillä kipinöi ollenkaan, vaan lämmintä kaveruutta tai ystävyyttä ja kuittailua.

Sen sijaan KB:ssä näin kemiaa, joka olikin jo sitten jotain ihan muuta.

B/romance-jutuista mulle tulee mieleen myös uusin tempparikausi ja nuori poikakaksikko (varattuja eri tyypeille) siellä. Tää aihe voi olla vähän kyseenalainen, joten ohita seuraavat lauseet, jos et tykkää aiheesta. Luonteiden ja käytöksen puolesta eivät kiinnosta ollenkaan, ja heidän kiehtovuus=vetovoima henkilöinä mulla on janan toisessa päässä verrattuna tähän meidän pääpariin teennäiseltä vaikuttamisen yms vuoksi. Eli en arvosta heidän toimintaa yms ollenkaan, ja aitous ja muut jutut, joita arvostan ihmisissä ja julkkiksissa, ei ole kyllä heissä minusta läsnä, en tiedä johtuuko iästä vai muusta.

Mutta ne silmäykset, hipaisut ja kiehnäys on kyllä niin paljon enemmän sinne romance kuin bromancen suuntaan minusta:D en oo ennen tätä katsonut temppareita ja muuten hypin jaksot, mutta oli ihan mielenkiintoista katsoa, miltä (ainakin katsojan silmään näyttävä) kiinnostus toista (miestä) kohtaan voi mahdollisesti näyttää. Erityisesti sillon, jos sitä vetovoimaa toista kohtaan on, mutta syystä tai toisesta ei voida tai haluta toimia ja viedä pidemmälle ainakaan julkisesti.

Eihän se tietenkään oo mitään verrattuna tähän. Jälleen disclaimer, eli tiedän, että nämä kaikki vaan spekulaatiota ja he vain voi tietää yms.

Joten yhteenvetona tämän laiva-analysoijan muutaman eripituisen matkan perusteella tenniksessä olisi musta kyse bromancesta ja tempparit ja tässä meidän parissa olisi sitten jotain muitakin lämpimiä tunteita ainakin taustalla.

Usein oon myös aatellut, että voihan se (KB) olla iso rakkaustarina/romance silti riippumatta siitä, päätyvätkö joskus yhteen.
Helposti mennään yleensä ajattelussa lopputuloskeskeisyyteen (mikä on tietenkin ymmärrettävää, kun on halu päätyä yhteen), mutta voihan se olla yleensäkin romanssi, jos on tunteita toista kohtaan. Matka ennemmin kuin päämäärä tästä näkökulmasta.
 
vierailija
vierailija
Jaaha. Kuten arvelinkin, ficin seuraavassa osassa on tuhansia sanoja pitkä seksikohtaus, enkä tiedä onko se kenenkään mielestä edes kuuma, mutta ei se kyllä ole edes pääpointti. :D

Ei ole muuten vieläkään tainnut näkyä Fire and Water -ficcejä, paitsi se yksi jossa oli maininta ohimennen. Hämmentävää. :) Tosin melkein kaikki muutkin viimeaikaiset shippikäänteet on vielä about näkymättä ficeissä, paitsi Jerc. Kaikkiko tässä muka pitää itse tehdä?!

- Joymuffin
Ihana ficci taas! Lukisin kyllä mielellää sulta fire&water, tai erityisesti sugar daddy aiheesta!
 
vierailija
Tämä menee asiasta sivuun, mutta tulipahan mieleen se Tampereen (?) keikan CCC, jonka aikana K kurkkaa olkansa takaa ja selkä kaarella Bojaniin. Tiedättekö mitä tarkoitan? Olisiko kellään giffiä jossakin käden ulottuvilla?
Nyt tulee sitten erittäin lennokas shippiteoria, laivan kannelta tuulesta temmattuna. Tää on käyny pari kertaa mielessä, kun näin viisuista videon ja tuli nyt mieleen Kn selän kaaresta. Sua on sitten varoitettu korkealentoisesta analyysista:

Muistaako kukaan videota viisuista, jossa näkyy K ja tanssijat tai myös muuta Suomen porukkaa tanssimassa Suomen pöytäloosissa Jokerien Carpe Diem -esitykseen. En tiiä tarkalleen, mikä esitys oli, eli oliko finaali, semi vai mikä.

K tanssi siinä tosi eri tyylisesti kehonkieleltään, mitä oon missään nähny keikkaklipeissä tai muissa videoissa. Monestihan sen jännä liikehdintätyyli sisältää käsien ja jalkojen suht laajoja liikkeitä, ja sitä on siis musta hauskaa seurata!

Siinä viisuvideossa Klla heilu tosi paljon lantio, ja 'nytkytti' edestakaisin lantiota. En todellakaan tarkoita, että kenenkään hetkellisestä tai yleisestä tanssityylistä vois päätellä yhtään mitään henkilöstä, hänen kiinnostuksenkohteistaan tai yhtään mistään.

Mulla vaan kiinnitti huomion, että jopas siellä heiluu lantio paljon, ja oli tosi eri vibainen tapa liikkua kuin yleensä.

Onko kellään videota tai linkkiä tästä talles?:D
 
vierailija
Toistaiseksi nämä 21.12. oraakkelikorteista tehdyt ja tänne postatut ennustukseni ovat nähdäkseni osuneet kohdalleen:

"Jokereiden seuraavan sinkun aihe/teema: DEPTH. Tämä on syvällisen introspektion kortti, tosin voisin periaatteessa tulkita sen myös niin, että se veisi SSOL:n teemat aiempaa syvemmälle."

"Onko Conor oikeasti Jokereiden manageri -kysymykseen vastaukseksi tuli REVEAL-kortti, eli salaisuudet paljastuvat. Tässä on tietysti se itsestäänselvä rautalankatulkinta, että vastaus on kyllä on ja se paljastetaan joskus lähiaikoina." (Tämähän ei ole nyt 100% varma, mutta minusta se Krisin haastattelu kyllä käytännössä myönsi tämän.)

No, katsotaan osuuko lisää kohdalle, etenkin Bojanin kaapista tulo tai se, että Jokereiden Euroopan-kiertue myy loppuun hitaasti, mutta ainakin suht hyvin. (Toki tuo toinen on hyvin tulkinnanvarainen, jos kiertue ei myy loppuun, että mikä on "hyvin"..)

Muiden saman luennan korttivastausten oikeellisuudesta on hankala tehdä tulkintoja, kun ne ovat enemmän tunnepuolen juttuja. Jeren synttärionnittelu Bojanille varmaan sopii hänelle nostettuun PERSIST-korttiin ihan hyvin. :D

-energiamamma
 
vierailija
Nyt tulee sitten erittäin lennokas shippiteoria, laivan kannelta tuulesta temmattuna. Tää on käyny pari kertaa mielessä, kun näin viisuista videon ja tuli nyt mieleen Kn selän kaaresta. Sua on sitten varoitettu korkealentoisesta analyysista:

Muistaako kukaan videota viisuista, jossa näkyy K ja tanssijat tai myös muuta Suomen porukkaa tanssimassa Suomen pöytäloosissa Jokerien Carpe Diem -esitykseen. En tiiä tarkalleen, mikä esitys oli, eli oliko finaali, semi vai mikä.

K tanssi siinä tosi eri tyylisesti kehonkieleltään, mitä oon missään nähny keikkaklipeissä tai muissa videoissa. Monestihan sen jännä liikehdintätyyli sisältää käsien ja jalkojen suht laajoja liikkeitä, ja sitä on siis musta hauskaa seurata!

Siinä viisuvideossa Klla heilu tosi paljon lantio, ja 'nytkytti' edestakaisin lantiota. En todellakaan tarkoita, että kenenkään hetkellisestä tai yleisestä tanssityylistä vois päätellä yhtään mitään henkilöstä, hänen kiinnostuksenkohteistaan tai yhtään mistään.

Mulla vaan kiinnitti huomion, että jopas siellä heiluu lantio paljon, ja oli tosi eri vibainen tapa liikkua kuin yleensä.

Onko kellään videota tai linkkiä tästä talles?
Energiamentorini mielestä lantion liikkuminen on tosi kiinnostava ja tärkeä juttu, koska se on vahvasti yhteydessä sakraalichakraan, joka ihmisillä on usein jumissa esim. seksuaalisuustraumojen takia. Tuo chakra liitetään usein vain seksiin, mutta se liittyy vahvasti myös esim. yhteyteen muihin ihmisiin. Tosin hänen mukaansa miehille muutenkin lantion liikuttaminen on fyysisesti hankalampaa kuin naisille ja siksi miehet tanssivat usein tönkömmin kuin naiset, mutta jos tuo chakra on auki, niin lantio liikkuu kai paremmin.

En kuitenkaan kehtaa näyttää hänelle tuota videota ja kysyä mielipidettä, vaikka mieli tekisi. :D

-energiamamma
 
vierailija
Nyt tulee sitten erittäin lennokas shippiteoria, laivan kannelta tuulesta temmattuna. Tää on käyny pari kertaa mielessä, kun näin viisuista videon ja tuli nyt mieleen Kn selän kaaresta. Sua on sitten varoitettu korkealentoisesta analyysista:

Muistaako kukaan videota viisuista, jossa näkyy K ja tanssijat tai myös muuta Suomen porukkaa tanssimassa Suomen pöytäloosissa Jokerien Carpe Diem -esitykseen. En tiiä tarkalleen, mikä esitys oli, eli oliko finaali, semi vai mikä.

K tanssi siinä tosi eri tyylisesti kehonkieleltään, mitä oon missään nähny keikkaklipeissä tai muissa videoissa. Monestihan sen jännä liikehdintätyyli sisältää käsien ja jalkojen suht laajoja liikkeitä, ja sitä on siis musta hauskaa seurata!

Siinä viisuvideossa Klla heilu tosi paljon lantio, ja 'nytkytti' edestakaisin lantiota. En todellakaan tarkoita, että kenenkään hetkellisestä tai yleisestä tanssityylistä vois päätellä yhtään mitään henkilöstä, hänen kiinnostuksenkohteistaan tai yhtään mistään.

Mulla vaan kiinnitti huomion, että jopas siellä heiluu lantio paljon, ja oli tosi eri vibainen tapa liikkua kuin yleensä.

Onko kellään videota tai linkkiä tästä talles?
Kuulostaa kiinnostavalta, en ainakaan heti muista tällaista nähneeni. Mutta varmasti jonkun naudan arkistosta tai kirjanmerkeistä löytyy 😊
 
vierailija
Samalla lailla suu korvissa Bojan on jokaisen miehen vieressä. En oikein pääse tuon miehen pään sisään. Ja onko tuon ikäisillä yleensä vielä tunne-elämä kovin kehittynyttä.
 
vierailija
Koitin vielä itse etsiä, ja löysin vaan yhden, jossa Kta kuvattu läheltä ja ei näy paljoa tai kokonaan muita henkilöitä. Siinä lantio heiluu, muttei mitenkään erityisesti, ja tästä videosta ei olisi kyllä jäänyt mulle mieleen, että jopas sillä alueella on liikettä biisiin jammatessa verrattuna Kn yleiseen liikekieleen.

Eli varmaan video on suht samasta hetkestä mutta eri kohdasta biisiä. Se on siis suht kaukaa, näkyy muistaakseni myös tanssijoiden kehoja siinä kokonaan ja ei näy Kn ilmeitä muistaakseni.
 
vierailija
Jodelista vaan, kyllä niitä agentteja on puoleen jos toiseen. Kyllä mä tykkään enemmän olla täällä. 🩷
Tuo jaettu linkki on kyllä pitkä kuin nälkävuosi. Aloin siis lukea sitä ja olen edelleen jossain "7 months ago". Huvittaa kun luullaan että me ollaan jotain yhtenäistä porukkaa kun toistuu koko ajan nämä "näiden mielestä" jne. Eikö ne yhtään ole katsoneet peukutuksia tai huomanneet mitään vääntöjä?
 
vierailija
Kiitos vastauksesta! Voitko raportoida sit tänne, kaartuiko selkä hieronnasta nauttiessa..? :D keikkaklipeissähän sellasta on ainaki kerran tai pari ollut, muttei sellaisten äänten kanssa yhtä aikaa.

Jos jaksat lyhyesti kuvata, miten kuuma se sun mielestä oli, verrattuna esim. vapaasti saatavilla olevaan sisältöön? Äänitehosteitahan ei toki ole OF ulkopuolella vastaavia. Ehkä myös kysyn, oliko siinä sun silmään myös läppää vai kokonaan kuumaa. Tässä vielä pohtiessa, ostaako vai eikö ostaa...
Olin näköjään katsonut ekan kerran huolimattomasti, sillä kyllä se keskivartalo tosiaan liikehtii videon loppupuolella, kun Härtsä käsittelee K:n titsejä 😂 Ja selkä kaartuu juu.

Tuo Häärijän läsnäolo tuo näihin OF-sisältöihin aina huumoriaspektin, mut K:n reagointi tuossa videossa on itsessään sellaista et se voisi olla aitoakin. Ja kieltämättä tuon edellä mainitun ficin luettuani katsoin tuota nyt vähän toisin 😳

Kuumuus on niin katsojan silmässä ja korvassa et vaikea siihen mitään yleispätevää kommentoida. Yleisesti ottaen monet fanien kuvaamat keikkavideot on mun mielestä olleet kuumempia kuin OF-sisältö. OF:ssa nää ääntelyt muutamassa videossa on olleet itselleni ehkä kiinnostavin ja uusin juttu 😂
 

Yhteistyössä